Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näistä 34-35-vuotiaista laulajanaisista on eniten sinun makuusi?

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan katso pelkästään ulkonäköä kun arvioin ihmisiä. Janna on aivan järkyttävä lapsellinen ylimielinen pissis, joka on vatuloinut avioeroaan jo yli vuoden viikottain joka lööpissä. Anna Puu on sarjapettäjä, kevytkenkäinen ja ehkä hiukan yksinkertainen. Jenni on fiksu aikuinen nainen myös luonteeltaan: luvannut ettei tuo perhettään ja läheisiään julkisuuteen eikä retostele yksityisasioillaan lööpeissä. Eli äänestin Jenniä.

Muuten samaa mieltä ja äänestinkin samalla lailla, mutta eikös "sarjapettämiseen" tarvita enemmän kuin että on pettänyt kahta miestä? Siis tarkoitan Anna Puuta.

Ja mitä onkaan tapahtunut ennen Annan "sarjapettämisuraa"? ;D Jätkät on voineet tehdä Annalle vaikka mitkä kuprut ja Anna on vain ihastunut tjtn. Ei ne näiden äijienkään tekemiset kaikki seiskaan päädy. Mitä sitä Annaa yksin syyttelemään, jos ei koko totuutta tiedä...

Seiskaan ja iltapäivälehtiin päätyi kuitenkin Anna Puun ja tuottaja Jukka Immosen salasuhde, jota kesti lähes vuoden kun Jenni ja Jukka asuivat vielä yhdessä. Syyt ja muut taustat eivät sitten kuulu muille kuin asianosaisille. Olen käsittänyt, että Jennillä on hyvät välit sekä exänsä Jukan kanssa, että tämän nykyisen tyttöystävän Anna Pun kanssa, eli jos Jenni ei ole katkera niin ei pidä kenenkään muunkaan olla.

No justiinsa. Ja kukaan ei tiedä, että millainen piru se Jenni on itse voinut olla, kun on Immo lähtenyt kärkeä kastamaan. Jos on joku ollut näiden makuuhuoneissa, niin kertokoon hän totuuden. Aivan sama, kuka muhii kenenkin kanssa, mutta tuo muuan avioeroulina saisi jo loppua.

Vierailija
42/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan katso pelkästään ulkonäköä kun arvioin ihmisiä. Janna on aivan järkyttävä lapsellinen ylimielinen pissis, joka on vatuloinut avioeroaan jo yli vuoden viikottain joka lööpissä. Anna Puu on sarjapettäjä, kevytkenkäinen ja ehkä hiukan yksinkertainen. Jenni on fiksu aikuinen nainen myös luonteeltaan: luvannut ettei tuo perhettään ja läheisiään julkisuuteen eikä retostele yksityisasioillaan lööpeissä. Eli äänestin Jenniä.

Muuten samaa mieltä ja äänestinkin samalla lailla, mutta eikös "sarjapettämiseen" tarvita enemmän kuin että on pettänyt kahta miestä? Siis tarkoitan Anna Puuta.

Ja mitä onkaan tapahtunut ennen Annan "sarjapettämisuraa"? ;D Jätkät on voineet tehdä Annalle vaikka mitkä kuprut ja Anna on vain ihastunut tjtn. Ei ne näiden äijienkään tekemiset kaikki seiskaan päädy. Mitä sitä Annaa yksin syyttelemään, jos ei koko totuutta tiedä...

Seiskaan ja iltapäivälehtiin päätyi kuitenkin Anna Puun ja tuottaja Jukka Immosen salasuhde, jota kesti lähes vuoden kun Jenni ja Jukka asuivat vielä yhdessä. Syyt ja muut taustat eivät sitten kuulu muille kuin asianosaisille. Olen käsittänyt, että Jennillä on hyvät välit sekä exänsä Jukan kanssa, että tämän nykyisen tyttöystävän Anna Pun kanssa, eli jos Jenni ei ole katkera niin ei pidä kenenkään muunkaan olla.

No justiinsa. Ja kukaan ei tiedä, että millainen piru se Jenni on itse voinut olla, kun on Immo lähtenyt kärkeä kastamaan. Jos on joku ollut näiden makuuhuoneissa, niin kertokoon hän totuuden. Aivan sama, kuka muhii kenenkin kanssa, mutta tuo muuan avioeroulina saisi jo loppua.

"Avioeroulinalla" tarkoitat varmaan Jannaa? Ja aikamoista spekulaatiota: ymmärrän toki että vihaat Jenniä (on tullut täällä selväksi) mutta tosiaan itse keksittyjä juttuja ei kannattaisi kyllä täällä syöttää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te muka tiedätte näiden naisten luonteesta tai persoonallisuudesta yhtään mitään? Jostain Seiskan lööppien perusteella? Eiköhän ulkonäkö ja musiikki ole ainoita joita voi arvostella, ei luonnetta kun ei henkilöä tunne.

Minä tunnen ja voin arvostella.

Et tunne etkä voi arvostella. Ääliö.

No mutta kun tunnen ja siksi voin arvostella. Tuo "ääliö" paljasti sinut.

Kenet sinä muka tunnet?

No mieti sitä. Tosin miettiminen ei ole sinun lajisi.

Vierailija
44/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten te muka tiedätte näiden naisten luonteesta tai persoonallisuudesta yhtään mitään? Jostain Seiskan lööppien perusteella? Eiköhän ulkonäkö ja musiikki ole ainoita joita voi arvostella, ei luonnetta kun ei henkilöä tunne.

Minä tunnen ja voin arvostella.

Et tunne etkä voi arvostella. Ääliö.

No mutta kun tunnen ja siksi voin arvostella. Tuo "ääliö" paljasti sinut.

Kenet sinä muka tunnet?

No mieti sitä. Tosin miettiminen ei ole sinun lajisi.

Kuka tahansa voi täällä väittää mitä tahansa ilman todisteita. Et taida olla kovinkaan älykäs?

Vierailija
45/59 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti Jenni V on paras kokonaisuus näistä.

Vierailija
46/59 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

perä pitää olla hyvä mutta niitä ei saa olla 2....eli naama pitää erottua perseestä,get it? Naamalla on väliä...

Vierailija
47/59 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

perä pitää olla hyvä mutta niitä ei saa olla 2....eli naama pitää erottua perseestä,get it? Naamalla on väliä...

Minä en vaan voi sietää tuota Jannan lärviä, jättiläismäistä suuta johon ei leegot meinaa mahtua. Ja 20cm pakkelia varmaan suihkussakin. Jenni sentään ajoittain meikkaa vähemmän ja laittaa someen myös meikittömiä kuvia. Anna Puu on turha tapaus.

Vierailija
48/59 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiaisen naama on kuin petolinnun hanuri tai vanhan norsun v*ttu. 

Ja sinä olet haiseva peräpukama.

Vierailija
49/59 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laulajina vai ulkonäöltään? Musaa kun tulee yleensä vain kuunneltua, on ihan sama minkä näköinen kuvatus sitä päästelee.

Vierailija
50/59 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laulajina vai ulkonäöltään? Musaa kun tulee yleensä vain kuunneltua, on ihan sama minkä näköinen kuvatus sitä päästelee.

Ap ei sano tarkoittaako musiikkia vai ulkonäköä vai persoonallisuutta vai lauluääntä. Mulle ihan sama mitä tarkoittaa mutta Jenniä äänestän joka suhteessa.

Vierailija
51/59 |
05.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulta jäi laittamatta vaihtoehto "revitytän ennemmin kynteni irti kuin valitsen näistä yhtäkään".

Mä olisin ottanut sen.

Vierailija
52/59 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jenni Vartiaisen naama on kuin petolinnun hanuri tai vanhan norsun v*ttu. 

Ja sinä olet haiseva peräpukama.

Epäkohteliasta arvostella toisia kommentoijia noin rumasti.

Vierailija
53/59 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulta jäi laittamatta vaihtoehto "revitytän ennemmin kynteni irti kuin valitsen näistä yhtäkään".

Mä olisin ottanut sen.

Kukas 34-35v laulajanainen sitten olisi ollut sinulle sopiva vaihtoehto?

Vierailija
54/59 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä äänestin Anna Puuta, koska paras ääni. Paula Vesala kyllä voittais näistä kaikki, mutta ei ollut vaihtoehtona.

Vierailija
55/59 |
14.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä äänestin Anna Puuta, koska paras ääni. Paula Vesala kyllä voittais näistä kaikki, mutta ei ollut vaihtoehtona.

Mielipiteitä moneen lähtöön. Paula Vesala on ylimielinen virtsaliisa, jonka kanssa työtä tekevät ihmiset ovat asian näin ilmaisseet.

Vierailija
56/59 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puu h*ratsu. Janna kammottava julkisuustyrkky. Jenni on ok.

Vierailija
57/59 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna Puu h*ratsu. Janna kammottava julkisuustyrkky. Jenni on ok.

Ei saa solvata Annaa. Vaikka totta olisikin, ei tuota saa sanoa julkisesti ääneen.

Vierailija
58/59 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panisin kyllä kaikkia. Että semmosta. T: miesukkeli

Vierailija
59/59 |
15.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Marja Hintikka 38v. 

"bojooooing" sanoo erektio.

t. mies