Kuka näistä 34-35-vuotiaista laulajanaisista on eniten sinun makuusi?
Janna Hurmerinta (35v):
http://static.iltalehti.fi/viihde/etu_janna207TK_vi.jpg
https://static.ilcdn.fi/viihde/asu_janna1_vi.jpg
Anna Puu (35v):
http://static.iltalehti.fi/viihde/annapuu_kuva_ek2708_vi.jpg
https://fi-seiska-cdn-prod.seiska.fi/files/styles/list_teaser_image/s3/…
Jenni Vartiainen (34v):
https://static.ilcdn.fi/viihde/Jenni_Vartiainen_8_503_vi.jpg
https://static.ilcdn.fi/viihde/Jenni_Vartiainen_4_vi.jpg
JA perustelut kiitos.
Kommentit (59)
Anna Puusta en tiedä mitään. Janna ei osaa laulaa ja on isänsä näköinen. Siispä Jenni on valintani.
Jennissä on jotain eroottista. Ei varsinaisesti seksiä mutta eroottista kyllä. Turvasana-videossa se tulee kyllä esille.
Vierailija kirjoitti:
Jennissä on jotain eroottista. Ei varsinaisesti seksiä mutta eroottista kyllä. Turvasana-videossa se tulee kyllä esille.
Harva aikuinen nainen näyttää yhtä hyvältä kuin Jenni siinä videossa joogatessaan sukkahousuissa...
Seksikkäin on Janna mutta jos miettii koko pakettia (kasvot, perse, tissit, kroppa, luonne, äly, hymy joka ulottuu silmiin asti), ehdottomasti Jenni!
Vierailija kirjoitti:
Seksikkäin on Janna mutta jos miettii koko pakettia (kasvot, perse, tissit, kroppa, luonne, äly, hymy joka ulottuu silmiin asti), ehdottomasti Jenni!
Jos persoonallisuus on ihan sontaa ei mun mielestä nainen ole sillon seksikäs. Janna ei ole seksikäs.
m28
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos persoonallisuus on ihan sontaa ei mun mielestä nainen ole sillon seksikäs. Janna ei ole seksikäs.
m28
No eiköhän nämä ole milipidekymysyksiä tosin samaa mieltä olen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m28
No eiköhän nämä ole milipidekymysyksiä tosin samaa mieltä olen.
Tosiasiat eivät koskaan ole mielipidekysymyksiä.
Miten te muka tiedätte näiden naisten luonteesta tai persoonallisuudesta yhtään mitään? Jostain Seiskan lööppien perusteella? Eiköhän ulkonäkö ja musiikki ole ainoita joita voi arvostella, ei luonnetta kun ei henkilöä tunne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan katso pelkästään ulkonäköä kun arvioin ihmisiä. Janna on aivan järkyttävä lapsellinen ylimielinen pissis, joka on vatuloinut avioeroaan jo yli vuoden viikottain joka lööpissä. Anna Puu on sarjapettäjä, kevytkenkäinen ja ehkä hiukan yksinkertainen. Jenni on fiksu aikuinen nainen myös luonteeltaan: luvannut ettei tuo perhettään ja läheisiään julkisuuteen eikä retostele yksityisasioillaan lööpeissä. Eli äänestin Jenniä.
Muuten samaa mieltä ja äänestinkin samalla lailla, mutta eikös "sarjapettämiseen" tarvita enemmän kuin että on pettänyt kahta miestä? Siis tarkoitan Anna Puuta.
Ja mitä onkaan tapahtunut ennen Annan "sarjapettämisuraa"? ;D Jätkät on voineet tehdä Annalle vaikka mitkä kuprut ja Anna on vain ihastunut tjtn. Ei ne näiden äijienkään tekemiset kaikki seiskaan päädy. Mitä sitä Annaa yksin syyttelemään, jos ei koko totuutta tiedä...
Vierailija kirjoitti:
Miten te muka tiedätte näiden naisten luonteesta tai persoonallisuudesta yhtään mitään? Jostain Seiskan lööppien perusteella? Eiköhän ulkonäkö ja musiikki ole ainoita joita voi arvostella, ei luonnetta kun ei henkilöä tunne.
Minä tunnen ja voin arvostella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en koskaan katso pelkästään ulkonäköä kun arvioin ihmisiä. Janna on aivan järkyttävä lapsellinen ylimielinen pissis, joka on vatuloinut avioeroaan jo yli vuoden viikottain joka lööpissä. Anna Puu on sarjapettäjä, kevytkenkäinen ja ehkä hiukan yksinkertainen. Jenni on fiksu aikuinen nainen myös luonteeltaan: luvannut ettei tuo perhettään ja läheisiään julkisuuteen eikä retostele yksityisasioillaan lööpeissä. Eli äänestin Jenniä.
Muuten samaa mieltä ja äänestinkin samalla lailla, mutta eikös "sarjapettämiseen" tarvita enemmän kuin että on pettänyt kahta miestä? Siis tarkoitan Anna Puuta.
Ja mitä onkaan tapahtunut ennen Annan "sarjapettämisuraa"? ;D Jätkät on voineet tehdä Annalle vaikka mitkä kuprut ja Anna on vain ihastunut tjtn. Ei ne näiden äijienkään tekemiset kaikki seiskaan päädy. Mitä sitä Annaa yksin syyttelemään, jos ei koko totuutta tiedä...
Seiskaan ja iltapäivälehtiin päätyi kuitenkin Anna Puun ja tuottaja Jukka Immosen salasuhde, jota kesti lähes vuoden kun Jenni ja Jukka asuivat vielä yhdessä. Syyt ja muut taustat eivät sitten kuulu muille kuin asianosaisille. Olen käsittänyt, että Jennillä on hyvät välit sekä exänsä Jukan kanssa, että tämän nykyisen tyttöystävän Anna Pun kanssa, eli jos Jenni ei ole katkera niin ei pidä kenenkään muunkaan olla.
Janna on kyllä yllättävän kuuma kun ottaa huomioon että lähenee neljääkymmentä.
Jennissä on sellaista hidasta, raukeaa seksikkyyttä, joka aina naisissa saa mut tikittämään.
En koskis muijaan, joka on Junon käpälöimä ja Puu on yksinkertainen.
Vierailija kirjoitti:
Janna on kyllä yllättävän kuuma kun ottaa huomioon että lähenee neljääkymmentä.
Kropaltaan joo muttei naamaltaan tai älykkyydeltään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et tunne etkä voi arvostella. Ääliö.
En osaa tarkemin kuvata mutta Jennissä on jotain mikä saa mun mulkeron kutiamaan.
Vierailija kirjoitti:
En osaa tarkemin kuvata mutta Jennissä on jotain mikä saa mun mulkeron kutiamaan.
Satiaiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun tunnen ja siksi voin arvostella. Tuo "ääliö" paljasti sinut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mutta kun tunnen ja siksi voin arvostella. Tuo "ääliö" paljasti sinut.
Kenet sinä muka tunnet?
Janna on ainoa edes hiukan hyvännäköinen. Luonne ei vaikuta kenelläkään mieluisalta.
M 37