Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuka näistä 34-35-vuotiaista laulajanaisista on eniten sinun makuusi?

Kommentit (59)

Vierailija
21/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna on ainoa edes hiukan hyvännäköinen. Luonne ei vaikuta kenelläkään mieluisalta.

M 37

Vierailija
22/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna Puusta en tiedä mitään. Janna ei osaa laulaa ja on isänsä näköinen. Siispä Jenni on valintani.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennissä on jotain eroottista. Ei varsinaisesti seksiä mutta eroottista kyllä. Turvasana-videossa se tulee kyllä esille. 

Vierailija
24/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennissä on jotain eroottista. Ei varsinaisesti seksiä mutta eroottista kyllä. Turvasana-videossa se tulee kyllä esille. 

Harva aikuinen nainen näyttää yhtä hyvältä kuin Jenni siinä videossa joogatessaan sukkahousuissa...

Vierailija
25/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksikkäin on Janna mutta jos miettii koko pakettia (kasvot, perse, tissit, kroppa, luonne, äly, hymy joka ulottuu silmiin asti), ehdottomasti Jenni!

Vierailija
26/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Seksikkäin on Janna mutta jos miettii koko pakettia (kasvot, perse, tissit, kroppa, luonne, äly, hymy joka ulottuu silmiin asti), ehdottomasti Jenni!

Jos persoonallisuus on ihan sontaa ei mun mielestä nainen ole sillon seksikäs. Janna ei ole seksikäs. 

m28

Vierailija
27/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos persoonallisuus on ihan sontaa ei mun mielestä nainen ole sillon seksikäs. Janna ei ole seksikäs. 

m28

No eiköhän nämä ole milipidekymysyksiä tosin samaa mieltä olen.

Vierailija
28/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

m28

No eiköhän nämä ole milipidekymysyksiä tosin samaa mieltä olen.

Tosiasiat eivät koskaan ole mielipidekysymyksiä.

Vierailija
29/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten te muka tiedätte näiden naisten luonteesta tai persoonallisuudesta yhtään mitään? Jostain Seiskan lööppien perusteella? Eiköhän ulkonäkö ja musiikki ole ainoita joita voi arvostella, ei luonnetta kun ei henkilöä tunne.

Vierailija
30/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan katso pelkästään ulkonäköä kun arvioin ihmisiä. Janna on aivan järkyttävä lapsellinen ylimielinen pissis, joka on vatuloinut avioeroaan jo yli vuoden viikottain joka lööpissä. Anna Puu on sarjapettäjä, kevytkenkäinen ja ehkä hiukan yksinkertainen. Jenni on fiksu aikuinen nainen myös luonteeltaan: luvannut ettei tuo perhettään ja läheisiään julkisuuteen eikä retostele yksityisasioillaan lööpeissä. Eli äänestin Jenniä.

Muuten samaa mieltä ja äänestinkin samalla lailla, mutta eikös "sarjapettämiseen" tarvita enemmän kuin että on pettänyt kahta miestä? Siis tarkoitan Anna Puuta.

Ja mitä onkaan tapahtunut ennen Annan "sarjapettämisuraa"? ;D Jätkät on voineet tehdä Annalle vaikka mitkä kuprut ja Anna on vain ihastunut tjtn. Ei ne näiden äijienkään tekemiset kaikki seiskaan päädy. Mitä sitä Annaa yksin syyttelemään, jos ei koko totuutta tiedä...

Vierailija
31/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten te muka tiedätte näiden naisten luonteesta tai persoonallisuudesta yhtään mitään? Jostain Seiskan lööppien perusteella? Eiköhän ulkonäkö ja musiikki ole ainoita joita voi arvostella, ei luonnetta kun ei henkilöä tunne.

Minä tunnen ja voin arvostella.

Vierailija
32/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä en koskaan katso pelkästään ulkonäköä kun arvioin ihmisiä. Janna on aivan järkyttävä lapsellinen ylimielinen pissis, joka on vatuloinut avioeroaan jo yli vuoden viikottain joka lööpissä. Anna Puu on sarjapettäjä, kevytkenkäinen ja ehkä hiukan yksinkertainen. Jenni on fiksu aikuinen nainen myös luonteeltaan: luvannut ettei tuo perhettään ja läheisiään julkisuuteen eikä retostele yksityisasioillaan lööpeissä. Eli äänestin Jenniä.

Muuten samaa mieltä ja äänestinkin samalla lailla, mutta eikös "sarjapettämiseen" tarvita enemmän kuin että on pettänyt kahta miestä? Siis tarkoitan Anna Puuta.

Ja mitä onkaan tapahtunut ennen Annan "sarjapettämisuraa"? ;D Jätkät on voineet tehdä Annalle vaikka mitkä kuprut ja Anna on vain ihastunut tjtn. Ei ne näiden äijienkään tekemiset kaikki seiskaan päädy. Mitä sitä Annaa yksin syyttelemään, jos ei koko totuutta tiedä...

Seiskaan ja iltapäivälehtiin päätyi kuitenkin Anna Puun ja tuottaja Jukka Immosen salasuhde, jota kesti lähes vuoden kun Jenni ja Jukka asuivat vielä yhdessä. Syyt ja muut taustat eivät sitten kuulu muille kuin asianosaisille. Olen käsittänyt, että Jennillä on hyvät välit sekä exänsä Jukan kanssa, että tämän nykyisen tyttöystävän Anna Pun kanssa, eli jos Jenni ei ole katkera niin ei pidä kenenkään muunkaan olla.

Vierailija
33/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Janna on kyllä yllättävän kuuma kun ottaa huomioon että lähenee neljääkymmentä.

Vierailija
34/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennissä on sellaista hidasta, raukeaa seksikkyyttä, joka aina naisissa saa mut tikittämään.

En koskis muijaan, joka on Junon käpälöimä ja Puu on yksinkertainen.

Vierailija
35/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Janna on kyllä yllättävän kuuma kun ottaa huomioon että lähenee neljääkymmentä.

Kropaltaan joo muttei naamaltaan tai älykkyydeltään.

Vierailija
36/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et tunne etkä voi arvostella. Ääliö.

Vierailija
37/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En osaa tarkemin kuvata mutta Jennissä on jotain mikä saa mun mulkeron kutiamaan.

Vierailija
38/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En osaa tarkemin kuvata mutta Jennissä on jotain mikä saa mun mulkeron kutiamaan.

Satiaiset?

Vierailija
39/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun tunnen ja siksi voin arvostella. Tuo "ääliö" paljasti sinut.

Vierailija
40/59 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No mutta kun tunnen ja siksi voin arvostella. Tuo "ääliö" paljasti sinut.

Kenet sinä muka tunnet?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan seitsemän