NAINEN, kärsitkö haluttomuudesta?
Kommentit (21)
Vierailija kirjoitti:
Lasketaanko masturbointi seksiksi ja halukkuudeksi?
Sellaista haluttomuutta että puoliso kärsii siitä.
En kärsi. Panettaa niin s**tanasti. Onneksi toinen fuckbuddy on kohta tulossa.
Vierailija kirjoitti:
En kärsi siitä mitenkään.
Tämä on tutkimustenkin mukaan se yleisin tilanne. Nainen ei itse kärsi haluttomuudestaan, vaan siitä joutuu kärsimään hänen puolisonsa. Siksi naisia kiinnostaa niin kovin vähän yrittää edes tehdä asialle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä on tutkimustenkin mukaan se yleisin tilanne. Nainen ei itse kärsi haluttomuudestaan, vaan siitä joutuu kärsimään hänen puolisonsa. Siksi naisia kiinnostaa niin kovin vähän yrittää edes tehdä asialle mitään.
Onko tässä tutkimuksessa tutkittu myös miesten haluttomuutta ja tekevätkö sille mitään?
En ole haluton. Aina oon ollut valmis, kun tulee tilaisuus. Nämä tilaisuudet ovat vain nykyisin vähän tiukassa, kun meillä on pieniä lapsia ja mies paljon töissä.
Vierailija kirjoitti:
Minä saan viikoittain tavalla tai toisella, mies 3-6 vkon välein ;D Aina olen ollut valmis läheisyyteen ja rakasteluun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tässä tutkimuksessa tutkittu myös miesten haluttomuutta ja tekevätkö sille mitään?
Kun tutkitaan naisten haluttomuutta, tutkitaan naisten haluttomuutta. Kun tutkitaan miesten haluttomuutta, tutkitaan miesten haluttomuutta.
Oma hoito kelpaa aina, mies enemmän kärsii mun haluttomuudesta.
Vierailija kirjoitti:
Kärsin mieheni haluttomuudesta.
Sama täällä
Mitä järkeä oli äänestyksessä? En kärsi, eikä miehenikään kärsi, saamme noin suunnilleen sopivaisesti kumpikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun tutkitaan naisten haluttomuutta, tutkitaan naisten haluttomuutta. Kun tutkitaan miesten haluttomuutta, tutkitaan miesten haluttomuutta.
Miksi on tehty tutkimus vain toisesta sukupuolesta? Kuuluuko siihen myös lesbot vain vaan heterot ja pitääkö niiden olla suhteessa? Jotenkin turhan kuuloinen tutkimus jos rajataan noin rankasti tutkimusryhmää?
Kärsi? No en todellakaan. Ihanaa, kun ei tunne seksuaalista halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi on tehty tutkimus vain toisesta sukupuolesta? Kuuluuko siihen myös lesbot vain vaan heterot ja pitääkö niiden olla suhteessa? Jotenkin turhan kuuloinen tutkimus jos rajataan noin rankasti tutkimusryhmää?
Ei ole kyse vain yhdestä tutkimuksesta, vaan monista, monista tutkimuksista eri maissa.
http://seksuaaliterveysklinikka.fi/naisten_seksuaalihairiot/seksuaaline…
Vaimoa ei varmasti haittaa, mutta minä kärsin hänen haluttomuudestaan.
Haluan seksiä 1-2 kertaa viikossa, kuten miehenikin. Oletan näin, kun kummankaan aloitetta ei käytännössä koskaan torjuta, mutta niitä ei tule miehenkään taholta useampia. Emme kärsi haluttomuudesta.