Hiukset pilalla!
Eli päällimäiset hiukseni ovat venyvää purkkaa, kuivuessa kaameat hamput. Alla olevat hiukset ovat hyväkuntoiset ja kihartuvat kauniisti. Päällimmäiset ovat tikkusuorat koska ovat niin kärsineet vaalennuksesta ja suoristuksesta. Mitä teen näille? Ovat aika pitkät, nyt olen vain leikannut sellaiset 1-2 cm joka kuukausi ja värjännyt vaan todella varovasti tyveä välillä. En halua leikata lyhyeksi, kun puolet hiuksista on vielä erittäin hyvässä kunnossa.
Kommentit (17)
Ja nyt varmaan tulee kommentteja että ei auta kuin leikata poikatukka, mutta kun puolet hiuksista on vielä niin hyvä kuntoista ja pitkää niin en haluaisi. Ja päällimmäiset hiukset katkeilee itsestään kun on niin kärsineet :(
Ja käytän aika paljon hiusöljyä pesun jälkeen ja on mulla joku rakennepaikkaava hiusmaskikin. Saa antaa suosituksia!
Ap
Itselläni oli samoin. Ostin sitten ihan oikeita kampaamotuotteita mm redkeniä. Shampoot, hoitoaineet, kosteuttavat hiustuotteet (macadamia tuotesarja!), jätettävät aineet, hiusnaamiot jne. Rahaa meni melkein 200e. Siihen päälle ostin msm-kapseleita ja biotiinia. Nyt on tukka hyvä :)
Vedä päällimmäiset hiukset nutturalle pään päälle. Äläkä värjää ainakaan pariin kuukautenn juuriakaan.
Kerrosta. Leikkauta se huonokuntoinen päällitukka muita lyhyemmiksi kerroksiksi kampaajalla ja ota samalla juuri purkkatukalle tarkoitettu Olaplex-hoito. Näin saat pidettyä hyväkuntoiset alahiukset pidempinä, mutta huonokuntoiset saat nopeammin kasvatettua pois. Rakennepaikkaavat ja kosteuttavat tuotteet sitten kotihoitoon, ja muista nyt kesäksi joku aurinkosuojan sisältävä tuote etteivät päällihiukset kärvähdä lisää.
Vierailija kirjoitti:
Itselläni oli samoin. Ostin sitten ihan oikeita kampaamotuotteita mm redkeniä. Shampoot, hoitoaineet, kosteuttavat hiustuotteet (macadamia tuotesarja!), jätettävät aineet, hiusnaamiot jne. Rahaa meni melkein 200e. Siihen päälle ostin msm-kapseleita ja biotiinia. Nyt on tukka hyvä :)
Kiitos! Paha mieli kun tukka on näin huono verrattuna aiempaan. Pitikin mennä se pilaamaan liian innokkaalla blondaamisella. Onneksi edes jätin alla olevan tukan rauhaan ja laitoin vaan jotain raitoja kerran vuodessa. Ne on säilyneet hyvässä kunnossa.
Vierailija kirjoitti:
kauan sulla meni aikaa että hiukset oli hyvät?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Paha mieli kun tukka on näin huono verrattuna aiempaan. Pitikin mennä se pilaamaan liian innokkaalla blondaamisella. Onneksi edes jätin alla olevan tukan rauhaan ja laitoin vaan jotain raitoja kerran vuodessa. Ne on säilyneet hyvässä kunnossa.
Jep, mulla meni latvojen blondaamisesta tukka purkaksi. Mut hommaa tosiaan noita kampaamotuotteita. Hinta voi säikäyttää, mutta mullakin on vuoden kestänyt noi :) toi macadamia on tosi hyvä tuotesarja, redken kans
Vierailija kirjoitti:
Kerrosta. Leikkauta se huonokuntoinen päällitukka muita lyhyemmiksi kerroksiksi kampaajalla ja ota samalla juuri purkkatukalle tarkoitettu Olaplex-hoito. Näin saat pidettyä hyväkuntoiset alahiukset pidempinä, mutta huonokuntoiset saat nopeammin kasvatettua pois. Rakennepaikkaavat ja kosteuttavat tuotteet sitten kotihoitoon, ja muista nyt kesäksi joku aurinkosuojan sisältävä tuote etteivät päällihiukset kärvähdä lisää.
Mä mietin tätä kanssa, että minkälaisen sais kerrostamalla noita pahimpia päällihiuksia pois. Vois kokeilla. Ne nyt muutenkin katkeilee varmaan itestään pois niin ei tässä jää paljoa vaihtoehtoja. Mikähän olis paras rakennepaikkaava? Mulla on ollut Redkenin extreme sarjan hiusnaamiota.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kauan sulla meni aikaa että hiukset oli hyvät?
Kuukauden parin jälkeen kehtas jo pitää tukkaa hyvin auki
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä mietin tätä kanssa, että minkälaisen sais kerrostamalla noita pahimpia päällihiuksia pois. Vois kokeilla. Ne nyt muutenkin katkeilee varmaan itestään pois niin ei tässä jää paljoa vaihtoehtoja. Mikähän olis paras rakennepaikkaava? Mulla on ollut Redkenin extreme sarjan hiusnaamiota.
https://www.cocopanda.fi/product/3014760/redken-extreme-cat-protein-tre… Tästä oli itselleni apua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Redkenin sarjan pitäisi olla ihan hyvä. Vaikka ns. markettituotteissakin on paljon hyviä, itse ajattelen niin että mitä pahemmat hiusongelmat, sitä varmempi kokeilla kampaamosarjoja. Hiustuotteiden osalta ei kuitenkaan ole niin helppo vertailla tuotteita itse inci-listan avulla kuin esimerkiksi rasvoissa. Juurikasvu.org sivustolla voi tsekkailla muiden käyttäjien kokemuksia.
-7
Olaplex. Joo, lähinnä sitä käytetään vaalennuksen/värjäyksen yhteydessä, mutta sillä tehdään myös tehohoitoja. Kampaamossa hoito ja mukaan olaplexin kotihoitotuote. Kallista lystiä, mutta on sen arvoista. Kannattaa googlettaa käyttäjäkokemuksia, jos haluaa tarkemmin perehtyä.
Osta hiusöljyä ja hoitavaa shampoota sekä hoitoainetta.