Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten maksetaan, kun osa rahasta on käteistä ja osa kortilla?

Vierailija
04.06.2017 |

Ensiksi annetaan käteinen raha, joka vähennetään summasta ja sitten maksetaan kortilla loput, eikö vain?

Meni tili nyt tosi vähiin juhlallisuuksien takia ja koskaan aikasemmin en ole joutunut tällaiseen turvautumaan. Mutta kai se näin menee jouhevasti?

Kertokaa kokeneet!

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Useimmissa kaupoissa toimii molemmin päin.

Vierailija
2/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noin se mulla ainakin toimi, kun viimeksi olin tuossa tilanteessa. Ongelma oli, että pankkikorttia en voinut käyttää, kun loppuosa tuli Visalla. Jouduin menemään automaatille ottamaan käteisosan raharahana. Mutta tästä on jo vuosia. Ehkä nyt voi maksaa jo kahdella eri kortilla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se menee juurikin noin.

Vierailija
4/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, kiitos!

Nolottaa, jos tulee jotain sähläystä ja leimaudun köyhäksi :D

Sitä tietysti olen, mutten halua koko kassajonolle toitottaa tätä. 

Vierailija
5/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon joutunut joskus maksamaan kahdella kortilla ja vielä käteisellä. Ensin käteisellä mitä oli, sitten toisella kortilla kympin verran ja loput toisella kortilla. Kyllä siellä jonossa jalkaa vaihdettiin tyytymättöminä vatulointiin, mutta mitäs sitten, joudunhan minäkin joskus sulattelemaan pakasteitani jonkun mummon lottoamista odotellessa.

Vierailija
6/6 |
04.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakotin tuntemani narkkarin mukaani kauppaan ja olin maksavinani hänen ostoksensa kortilla, kun hän maksoi ensin käteisellä. Kyllä, häpeän köyhyyttäni juuri näin paljon, mikä sinänsä on jo nolompaa kuin itse köyhyys.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan