Jackrussellinterrieri! Kokemuksia? Millainen perhekoirana?
Koirakokemusta on ja lapset yli kymmenenvuotiaita. Rotu alkanut kiinnostamaan valtavasti ja kun perheessä olisi aikaa koiralle nyt taas....
Kommentit (63)
Se on juuri kuten kirjoitit. Voin itsekin allekirjoittaa kaiken tuon. Kotikoirana jo toinen russukka. Nykyinen on läheisyyttä rakastava, energinen kyllä muttei mikään jatkuvassa liikkeessä oleva duracel. Osaa ottaa rennosti ja on aivan ihana kaveri. Pitää lapsista ja muistakin ihmisista. Pääasiassa pitää ihmisistä jotka tykkää hänestä. Niin metsä siis vastaa miten huutaa.
En muuta rotua enää itselleni osaa ajatellakkaan. Älykäs ja helposti oppiva. Aina mukana jos vain otat. Haluaa olla mukana tekemässä kanssasi mitä vaan.
Kaverilla on moinen, ehkä rasittavin eläin mihin olen törmännyt.
No hevospiireissä myös riitelyä riittää. Kyse on sukupuolesta. Nainen on toiselle naiselle peto. Naaraat sähisee toisilleen herkästi enkä sano pahalla. Naisvaltaisilla alalla työskentelin aikoinaan niin siellä se tuli tutuksi. Koin melkein huonoo omaatuntoa kun sain olla niiden taistelujen ulkopuolella, vain siksi kun olin heteromies. Olin kaikkien kaveri tai vähintään neutraali pelimerkki siinä 4d shakissa jota seurasin. Niin kyllä nää kennelpuolen hankaluudet isoilta osin tulee tästä. Me ihmiset taistellaan, naiset omalla tyylillä varsinkin keskenään, ja myös miehillä tietynlaista nokittelua. Muinaisuudessa miehet metsästi, kalasti sekä soti kuitenkin ryhmänä ja oppivat siinä tekemään yhteistyötä. Vastaavaa jalostumista ei naisilla tapahtunut. Kehittyivät monilla muilla alueilla.