Eroanko miehestäni?
Olemme olleet kaksi vuotta aviossa, ja mieheni sai tietää sittemmin, että hänellä on edellisestä suhteestaan pieni lapsi. Lapsen äiti yrittää kaikin tavoin estää tapaamiset, ja asia onkin nyt oikeudessa asti.
Mies on ollut ymmärrettävästi stressaantunut, ja olenkin yrittänyt olla tukena.
Minulla on kuitenkin hirveä vauvakuume, ja mies sanoi, että ei halua lasta vielä aikoihin. Lupasi harkita asiaa ensi vuonna.
Sydämeni vuotaa verta! On niin kova vauvakuume!! Tuntuu HIRVEÄLTÄ, että ei ole varmaa, saanko lasta koskaan. Tuntuu, että tuo toinen nainen on pilannut elämäni kokonaan ja vienyt minulta mahdollisuuden saada lapsia aviomieheni kanssa.
Onko oikein, että joudun sijaiskärsijäksi? Mies sanoi, että jos sitä yhtä lasta ei olisi, niin meillä olisi jo oma. Olen niin onneton, en yhtään tiedä mitä tehdä! Entä jos mies sanookin vuoden päästä, että ei ole vieläkään valmis??
Kommentit (4)
Tietysti, jos elatusmaksut maksaa, niin eikö silloin saa tavatakin?
Vierailija:
Olemme olleet kaksi vuotta aviossa, ja mieheni sai tietää sittemmin, että hänellä on edellisestä suhteestaan pieni lapsi. Lapsen äiti yrittää kaikin tavoin estää tapaamiset, ja asia onkin nyt oikeudessa asti.Mies on ollut ymmärrettävästi stressaantunut, ja olenkin yrittänyt olla tukena.
Minulla on kuitenkin hirveä vauvakuume, ja mies sanoi, että ei halua lasta vielä aikoihin. Lupasi harkita asiaa ensi vuonna.Sydämeni vuotaa verta! On niin kova vauvakuume!! Tuntuu HIRVEÄLTÄ, että ei ole varmaa, saanko lasta koskaan. Tuntuu, että tuo toinen nainen on pilannut elämäni kokonaan ja vienyt minulta mahdollisuuden saada lapsia aviomieheni kanssa.
Onko oikein, että joudun sijaiskärsijäksi? Mies sanoi, että jos sitä yhtä lasta ei olisi, niin meillä olisi jo oma. Olen niin onneton, en yhtään tiedä mitä tehdä! Entä jos mies sanookin vuoden päästä, että ei ole vieläkään valmis??
Jos sun mies haluu odottaa siihen asti et kaikki stressi ja oikeudenkäynnit ohi niin et voi rauhassa keskittyy siihen teiän tulevaan lapseen. jos sillä nyt niin paljon mietittävää ja haluu kuitenkin osallistua vauvantekoon ja odottamiseen. miehesi tarvii varman tukee tällä hetkellä vaikka ymmärrän kyllä et sullakin on tarpeita.
sit taas jos miehesi on sitä mieltä ettei haluu lasta ollenkaan niin se vois vaikka olla sit rehellinen.
Tsemppiä teille ja kannattais varmaan keskustella asoista.
koita nyt vaan jaksaa odottaa se vuosi tai edes niin kauan et ne muut asiat selvitetty ja rupea sitten pehmittään miestäsi uudelleen!!! :)
Miehelläsi on tällä hetkellä niin paljon muutakin mietittävää ettei nyt ainakaan kannata mitään lasta ruveta vonkaamaan. Eihän hän ole ajatusta teidän yhteisestä lapsesta tyrmännyt!