Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi huonosti koulussa pärjääville vieläkin sanotaan että jokainen on hyvä jossain?

Vierailija
03.06.2017 |

Ja jokainen löytää vahvuutensa? sehän on ihan jonnin joutavaa puhetta. Minäkin olen kohta 44v enkä ole pärjännyt yhtään missään. Ei ammattia, ei työtä. Ei mitään lahjakkuuksia missään.

Kommentit (42)

Vierailija
41/42 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on 3 lasta ja kaikki pitävät musiikista ja haluavat soittaa. Yksi on lahjakas, mutta ei kovin ahkera, eikä harrastus ole muuta kuin "ihan kivaa". Yksi lauloi vielä 5-vuotiaana epäpuhtaasti, mutta hänellä oli valtava palo soittaa ja harjoittelee viisaasti ja etenee hyvin. Kolmas on huippulahjakas. Olisiko minun pitänyt kieltää lahjattomimmalta harrastus, koska hän ei ollut alunperin niin hyvä. Entä jos huippulahjakasta ei kiinnosta musiikki ollenkaan? Lahjakkuus kärkenä asioissa on ihan tyhjää. Palo ja innostus ratkaisee.

Vierailija
42/42 |
03.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en ole hyvä missään. Tosiaan olen 44v ja vaan kotona. On yrittänyt ammatinvalintapsykologit yms keksiä asiaan ratkaisua vaan kukaan ei keksi.

Olet vain päättänyt olla huono kaikessa ja toimit sen mukaan.

En ole. Olen yrittänyt opiskella vaikka mitä kuitenkaan onnistumatta. Ehkä sit olen kehitysvammainen tms kun mikään ei onnistu?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi seitsemän