Miksette pullukat myönnä että olette vaan kateellisia timmeille treenaajille?
Vaan valitatte fitness-buumin "pinnallisuutta"...
Tavoitteellinen treenaus ja terveelliset elintavat tuovat aitoa onnellisuutta, pikaruoan ja jälkiruokien mussutus vaan hetkellistä mielihyvää joka pidemmällä aikavälillä tekee masentuneeksi.
Kommentit (36)
Mikään ei ole seksikkäämpi ilmestys kuin treenattu ja timmi nainen, jolla vatsalihasten uurteet loistavat hien alta. Uuh, nam.
Mulla on sairauksia, useita diagnooseja ja leikkauksia viimeisen kahden vuoden aikana. Ennen olin kropasta stressaaja, mutta on ollut pakko päästää asenteesta vähän irti. Nyt olen edes siitä tyytyväinen, että olen normaalipainoinen ja ootan että parantuisin enemmän ja saisin vähän lisättyä monipuolisempaa liikuntaa. Voisitte arvostelijat miettiä, että joillekin on paljon työtä jo siinä, että pysyy jotenkuten toiminnasa ja siitä voisi iloita mittailun sijaan, että vartalo pitää teidät hengissä ja sillä voi tehdä kaikkea.
Ruisleipäviipaleen sulatejuustolla ja oliivileikkeleellä äsken nautiskelin, oikeestaan meni kaksikin. Täydellistä! Treenaa sä vaan ihan rauhassa....vaikka koko yö....
Kyllä terveen ihmisen pitää pystyä juoksemaan 10 km lenkki helposti. Eri asia vanhukset ja oikeasti sairaat.
Vierailija kirjoitti:
Vaan valitatte fitness-buumin "pinnallisuutta"...
Tavoitteellinen treenaus ja terveelliset elintavat tuovat aitoa onnellisuutta, pikaruoan ja jälkiruokien mussutus vaan hetkellistä mielihyvää joka pidemmällä aikavälillä tekee masentuneeksi.
Jotenkin vaan kuulostaa äärimmäisen nololta, kun aikuinen ihminen käyttää termiä "pullukka", sano vaan suoraan lihava tai läski, tai vähän neutraalimmin ylipainoinen tai isokokoinen. Alle kouluikäiset lapset sanoo lihavia pullukoiksi. Ja sitäpaitsi enemmän elämääni tuo sisältöä se, että syön sitä mitä haluan ja liikun juuri sen verran kuin tahdon kuin se, että vahtisin orjallisesti painoani ja ulkoista olemustani. Ennemmin iloinen läski kuin neuroottinen fitness-idiootti.
Olen pullukka ja olen kateellinen niille, joilla on luonnostaan kaunis hoikka vartalo. Sen sijaan "timmeille treenaajille" en voisi olla vähempää kateellinen, ovat mielestäni vastenmielisen näköisiä. Mieluummin olen pullukkakin kuin näytän siltä.
Vierailija kirjoitti:
Moni timmi treenaaja on tullut mulle tunnustamaan, että olisi kauhean kiva joskus vaan herkutella ja laiskotella. Mut kun ei voi, menee kroppa pilalle. Oma valinta.
Mut onneks on cheat day, voi vetää kerrasta 10 000 kalorin edestä sipsiä karkkia ja jäätelöä.
Enpä ole valittanut fittness-buumin pinnallisuutta ikinä.
Yksi face kavereista harrastaa, ihan tykkäilen hänen päivityksistään ja olen iloinen jos menestyy :)
t: Pläski.
Miksi olisin kateellinen sellaisesta minkä voin saada? :D
Vierailija kirjoitti:
Olen pullukka ja olen kateellinen niille, joilla on luonnostaan kaunis hoikka vartalo. Sen sijaan "timmeille treenaajille" en voisi olla vähempää kateellinen, ovat mielestäni vastenmielisen näköisiä. Mieluummin olen pullukkakin kuin näytän siltä.
Itse en jotenkin osaa olla kateellinen. Ne timmit treenaajat tekee niin helvetinmoisen työn ollakseen timmejä, että itseä ei vain ajatus sellaisesta työmäärästä yhtään nappaa, eikä se palkinto (eli timmi kroppa) ole itselleni riittävä houkutus.
Tämä on vähän sama asia, kuin että en osaa olla kateellinen siitä, jos jollakin on tosi hieno ja kallis auto. Itselläni auto on vain väline jolla liikun paikasta toiseen, vaikka rahaa olisikin, niin en voi kuvitella käyttäväni sitä kalliiseen ja hienoon autoon, ei vain kiinnosta riittävästi omistaa kallista ja hienoa autoa, pidän muita asioita tärkeämpänä :) Enkä nyt tarkoita, ettenkö silti ihailisi hienoja autoja jos jossain vastaan tulee, en vain osaa olla siitä kateellinen.
Miksette timmit treenaajat myönnä että pullukoita ei kiinnosta pätkääkään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua...minut saa onnelliseksi ihan muut asiat kuin se miltä minä näytän. Voi olla teille pinnallisille ihmisille vaikea uskoa että kaikki todella eivät halua käyttää ainoaa elämäänsä oman kuorensa puunaamiseen, se vaan on esim. minun mielestäni todella tyhjänpäiväistä. Mutta jos se tekee sinut onnelliseksi niin jatka toki valitsemallasi tiellä :)
On se kun teille pullukoille ei mene kaaliin, että kyse ei ole vain ulkonäöstä vaan terveydestä. Millään kävelylenkillä joka toinen päivä ei pysytä terveenä varsinkin kun ruokavalio koostuu suolasta, rasvasta ja sokerista... Ulkokuoresta ei ole pakko välittää, mutta terveys on tärkeintä mitä on.
Voin olla väärässä, mutta onnellinen ihminen ei yleensä käytä aikaansa muiden elämän ruotimiseen vaan nauttii omasta hyvästä elämästään. Sisältäisi se sitten urheilua, lapsia, matkailua, työtä, lemmikkejä, hyvää ruokaa, ystäviä jne..Mieti oletko kuitenkaan ihan onnellinen kun muiden ihmisten valitsema tie sinua noin kiukuttaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi sua...minut saa onnelliseksi ihan muut asiat kuin se miltä minä näytän. Voi olla teille pinnallisille ihmisille vaikea uskoa että kaikki todella eivät halua käyttää ainoaa elämäänsä oman kuorensa puunaamiseen, se vaan on esim. minun mielestäni todella tyhjänpäiväistä. Mutta jos se tekee sinut onnelliseksi niin jatka toki valitsemallasi tiellä :)
On se kun teille pullukoille ei mene kaaliin, että kyse ei ole vain ulkonäöstä vaan terveydestä. Millään kävelylenkillä joka toinen päivä ei pysytä terveenä varsinkin kun ruokavalio koostuu suolasta, rasvasta ja sokerista... Ulkokuoresta ei ole pakko välittää, mutta terveys on tärkeintä mitä on.
Minä sairastan kroonista sairautta, joten täysin terve en tule koskaan olemaan. Silti, rakastan elämääni ja väitän ettei terveys ole minulle tärkeitä vaan ystävät ja rakkaat läheiset joiden kanssa voin jakaa tämän ainutkertaisen vajaan elämäni rajoitteista huolimatta.
Vierailija kirjoitti:
Koko maailma on sairas, jos liikunta katsotaan vain extraharrastukseksi eikä pakolliseksi kehonhuolloksi, jota harjoitetaan vauvasta vaariin. Kyllä suomalainen katukuva on karsea: ainakin puolet ovat ylipainoisia ja sama näyttää olevan tilanne lastenkin kohdalla. Roskaruokaa mätetään niin paljon, että oikeaa näläntunnetta ei edes ikinä ehditä tuntea. Ei ihme, jos sote-budjetit menevät kohtuuttoman suuriksi. No onneksi rahat loppuvat jossakin vaiheessa, niin eiköhän tahti muutu. Tai veronmaksajista tehdään henkisesti sairaita masentujia....
Ihan turha keshuskella läskeillään. Huono vitsi.
AP koventaa panoksia kun ei saanutkaan aloituksella paskamyrskyä aikaiseksi 😁 Oiskohan sun verensokeri vähän matalalla kun noin kiukuttaa. Jos rahka on jo syöty, mee vetää parin tunnin treeni se parantaa välittäjäaineiden tasoa ja mieli paranee.
Miksette fit-zombiet myönnä, että olette vain kateellisia pullukoille, jotka kykenevät onnellisuuteen ilman jalkapäiviä?
Miettikääpä, mihin tämä maailma pääsisi jos naiset käyttäisivät saman ajan ja energian opiskeluun kuin nyt käyttävät perseen treenaamisen...