Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Naapuri tuli töistä kotiin 16:20 ja sen jälkeen käynyt parvekkeella tupakalla 32 kertaa

Vierailija
02.06.2017 |

Taitaa taas kännätä, yleensä käy viimeisen kerran tupakalla 01:30. Ärsyttää toi pirun ravaaminen.

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miten helvetissä se ap:ta haittaa? Sulje verhot niin et näe häntä :D

Vierailija
2/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla oli ennen naapurina työtön pariskunta, jonka osapuolet ramppasivat jatkuvasti pitkin päivää parvekkeella tupakalla (olin opiskelija ja työpöytäni oli ikkunaa vasten, siksi tiesin). No, pointsit siitä että sentään tupakoivat ulkona. Onneksi pääsin muuttamaan muualle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisköhän sun hankkia elämä?

Vierailija
4/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

32 kertaa? Herran jumala yrittääkö tuo ihminen myrkyttää itsensä hengiltä?

Vierailija
5/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu minäkin kun tykkään aina iltaisin kytätä naapureita klo 1:30 asti, tykkäisin siitä ettei naapurini polttaisi tupakkaa. Kun itsellä kiikarit menee pahasti tervaan tuosta tupakansavusta. 

Vierailija
6/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse varmaan mun miehestä.

Vierailija
7/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No entä jos tupakoiva naapuri tekee valituksen, että ap on käynyt törkeästi kyttäämässä ainakin 32 kertaa tänää

Vierailija
8/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sinä niitä käyntejä lasket?

Vierailija
9/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

HANKI ELÄMÄ

Vierailija
10/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama! Ja mun naapuri ravaa myös yötämyöten tupakalla. Kuuluu tänne makkariin kun parvekkeen ovi aukeaa ja sulkeutuu. Onneksi muuttaa huomenna pois! Muuttoakin tekee yöllä.

Vierailija
11/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap : älä valehtele.

Vierailija
12/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naine21 kirjoitti:

Ja miten helvetissä se ap:ta haittaa? Sulje verhot niin et näe häntä :D

Voi kuuleppas nuori naikkonen se ei auta minua yhtään. En onneksi haista hajua mutta tieto siitä, että naapuri käy vastapäisen talon parvekkeella häiritsee minua, vaikka verhoni olisivatkin kiinni :)

T. Ap

Vierailija
13/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan kuin vaimoni. Koko helvetin illan istuu joko telkkarin edessä tai tupakalla. Ja kyllä kiitos, vituttaa ja raskaasti että otin tuon ristikseni. Kuolisi edes pois.

Vierailija
14/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keuhkoahtaumatauti tai-syöpä iskee jossain vaiheessa. Molemmat hiljaa kitumista, hengitys tyrehtyy, happiviikset, lääkkeitä, kammottava tukehtumiskuolema. Onnea tupakoitsijoille. Eihän sitä nuorena osaa nähdä missä kunnossa on kuusikymppisenä.

Vierailija
15/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan kuin vaimoni. Koko helvetin illan istuu joko telkkarin edessä tai tupakalla. Ja kyllä kiitos, vituttaa ja raskaasti että otin tuon ristikseni. Kuolisi edes pois.

True love! 💖👍

Vierailija
16/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloittaja ei ole koskaan käynyt töissä. Joskus käy päivätoiminnassa laulamassa.

Vierailija
17/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keuhkoahtaumatauti tai-syöpä iskee jossain vaiheessa. Molemmat hiljaa kitumista, hengitys tyrehtyy, happiviikset, lääkkeitä, kammottava tukehtumiskuolema. Onnea tupakoitsijoille. Eihän sitä nuorena osaa nähdä missä kunnossa on kuusikymppisenä.

Ei se aivan heti iske ainakaan kaikille. Meillä tuttu, joka jäi eläkkeelle 50+ ja siitä on nyt 10 v. Röökiä ja olutta kului jo työssä ollessa, mutta eläkkeellä tupakkaa on poltettu 1,5 askia päivässä ja olutta useampi litra joka päivä. Nyt naamasta kyllä näkyy elämäntapa ja käppänästä on tullut entistä rasittavampi, mutta fyysisiä vaivoja ei ole juuri ilmaantunut.

Vierailija
18/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onkohan sama naapuri. Huutaa puhelimeen parvekkeen kaiteeseen nojaten,polttaen tupakkaa.Huuto jatkuu yöhön asti. Ei ole suomalainen. Mies,keski-ikäinen.

Vierailija
19/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuossa ajassa edes ehdi parvekkeella ravata, meneehän siinä yhden savukkeen polttamiseen aikaa 5-10min.

Ja jos kaveri on tullut töistä klo 16.20 ja teit aloituksen klo 21.40. niin nopealla laskutoimituksella se on 300min.

Missä välissä mies käy vessassa tai on syönyt?

Vierailija
20/34 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei tupakkaan 5-10 min välttämättä mene. Ite oon kyllä lopettannu mutta kyllä se rööki välillä meni parissa minuutissa.

Onhan tuo ihan hirveä määrä ap:n naapurilla siis mutta ehkä tuollainen himopolttaja vetää sitten nopeasti ne savut ?