Jos kävisi joskus silleen että pettäisi tyttöystävää, niin miten sen asian voisi hyvittää.
Tuli vaan mieleen ettei varmaan pelkkä kasvovoidetuubi ja ruusukimppu riitä. Miten te olette saaneet tyttöystävän leppymään?
Kommentit (10)
kelaa aikaa taakse päin ja jätä pettämättä.
Mun kohdallani ei mitenkään. En suutu. En huuda. Tunteet vain kuolevat. Turha jatkaa sen jälkeen.
Ainakin mulla on nollatoleranssi mitä tulee pettämiseen. Jos meet vieraaseen sänkyyn sinne saat sitte jäädäkin.
Ei riitä ruusut. Anteeksi voit saada, mutta ei unohdu milloinkaan. Mietin itse jaksatko sitä.
Ihminen on kuitenkin jossain määrin moniavioinen eli en olisi noin mustavalkoinen asian suhteen.
Hyvittää?? Koko suhde loppuu siihen, jos minua petetään, jätän välittömästi ja lopullisesti. Ei minun kanssa ole pakko olla, mutta jos aikoo olla, niin ei petä.
tutkija kirjoitti:
Ihminen on kuitenkin jossain määrin moniavioinen eli en olisi noin mustavalkoinen asian suhteen.
Jokaisella on oikeus kieltäytyä "moniavioisesta" suhteesta. Jos asiasta ei ole etukäteen keskusteltu ja sovittu niin kyseessä on henkinen petos josta ei tuomita oikeudessa mutta henkisellä tasolla. Pettäminen sanana jo kertoo sen että kyse on petoksesta. En ehkä avaisi sisintäni panokaverin kanssa samalla tavalla kuin seurustelukumppanin kanssa. Lisäksi tässä tapauksessa kysyjä jo tietää ettei tyttöystävä hyväksy mutta silti aikomukset ovat olemassa. Jos on tarve lentää kukasta kukkaan niin silloin ei seurustella, paneskellaan vain.
Mikään konsti ei tule tepsimään, se on loppu!
No mulla kyllä toimis lepyttelyyn esim joku kiva käsilaukku. Ja ehkä joku matka...
Älä jää kiinni.
Älä petä jos suhde on tärkeä.
Jos petät ja jäät kiinni, eroa ja elä elämääsi.