Miehet, jotka etsitte baarista seksiseuraa..
Kuinka paljon illan aikana juotte? Kysyn vaan, koska itse olen melko varma, ettei minulla enää 6 kaljan jälkeen edes seisoisi kunnolla. Tykkään kaiken lisäksi juoda baarissa, joten se ei hirveästi haittaa, vaikka ei seksiseuraa saisikaan, koska ei minusta siihen kuitenkaan pikktunneilla olisi. Mietin myös siksikin, että ainakin meidän opiskelijatapahtumissa ryypätään ihan hirveästi aloitellen jo päivällä ja kyllähän siellä aina joku onnekas onnistuu seuraa löytämään. Aamulla itsellä toki olo olisi semmoinen, että naisi vaikka 5 kertaa.
Kommentit (3)
En ollenkaan, koska tuun autolla. Helpompaa saada misu, kun on autolla liikenteessä
Minä juon ainakin sen 10 alkoholiannoksen verran ja kyllä olen senkin jälkeen kykeneväinen suoritukseen. Onnistun ihan hyvin keskittymään humalassa ja hyvin usein vältyn ylilyönneiltä. Mutta ei se ole kuitenkaan samaa kuin selvänä.
Ei ole koskaan vaikuttanut seisokkiin millään tavalla, vaikka olisi juonut kuinka paljon. Tuntoherkkyyteen js tätä kautta kestävyyteen kyllä vaikuttaa. Jos juo liikaa, niin ei tahdo nalli palaa millään. M46