Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Tylsin saamanne lahja?

Vierailija
02.06.2017 |

?

Kommentit (24)

Vierailija
21/24 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä tylsimmästä, mutta joskus vähän ihmettelee ja ikäänkuin loukkaantuukin, kun ne kaikkein läheisimmät, joiden pitäisi minut parhaiten tuntea, antavat jotain ihan kummallista. Enkä tarkoita tällä miestä;)

Pahoitan mieleni siis siitä, että eikö ne tuon vertaa minua tunnekaan.

Vierailija
22/24 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyynyliina. Siis ihan vaan sellainen yksivärinen, taisi olla vielä ruskea.. olin 10 vuotias. :D

Jostain syystä nämäkaupan valmiit lahjapakkaukset on aina pettymys. Esim käsi ja jalkavoide... en voi käyttää niitä, eivät rasvaa tarpeeksi ja polttaa vain ihoa. Tai kosmetiikkaa, en ole käyttänyt. naamatököttejä kohta 10 vuoteen. Kerran erehdyin ja sitten naama kesi ja kunnolla. Kaikista kauheimpia on suihkusaippuat. Käytän tosi harvoin, heitin juuri 5 lähes täyttä purkkia roskiin ja niitä on taas 2 hyllyllä, käytetty toista 2* ja toista max 5, se enemmän käytetty onkin jo 2,5v sitten saatu..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/24 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan koriste-esineitä. Niitä tuli häälahjaksi muutamia. Suotakoon se lahjanantajille; kiva, kun pääsivät juhlimaan häitämme. Myin ne muutaman vuoden päästä pois. Muuten olen saanut tuikitarpeellisia lahjoja, sillä meillä päin on tapana etukäteen tiedustella toiveita.

Jos mun ostama lahja ei saajan mielestä ole mieluinen, toivon, että myy sen eteenpäin ja ostaa jotain parempaa tilalle. En tajua yhtään miksei joku kehtaa myydä tarpeetonta tavaraa pois silloin, kun se on lahjaksi saatu.

Vierailija
24/24 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä tahansa, mikä liittyy kynttilöihin.