Miten selvitätte yo-juhlakodit?
Noihinhan ei kutsua tarvitse, mutta pitäisi selvittää milloin ja missä juhlia järjestetään. Katsotte lehdestä sankarien nimet ja selvitätte osoitteen vai miten?
Kommentit (9)
Meillä oli kutsut askarreltu ja vietiin postikoppaan tai lähetettäväksi heti, kun tulokset tuli. Toki jo aikaisemmin varoiteltiin lähimmäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Me menemme vain kutsusta. Ei isoissa kaupungeissa mennä kutsumatta. Juhlatkin voivat olla muualla kuin kotona ja kellonaika pitää tietää. Kivampi mennä, kun ylioppilas on kotona eikä lähtenyt jo iltajuhliin.
Voisin mennä myös maaseudun juhliin, liikkuminen ei ole ongelma. Tietysti voisi mennä myös okt-alueelle kiertämään ja katsomaan olisiko jollain juhlat menossa
Kyllä mä ainakin olen aina olettanut, että juhliin vain kutsulla.
Perinteisesti mennään ilman sitä kutsua mitta kaupungeissa sitä harvoin enää tapahtuu. Eri asia jos esim lehdessä ilmoitetaan ja kerrotaan nimi ja tervetuloa juhlimaan.
Vierailija kirjoitti:
Perinteisesti mennään ilman sitä kutsua mitta kaupungeissa sitä harvoin enää tapahtuu. Eri asia jos esim lehdessä ilmoitetaan ja kerrotaan nimi ja tervetuloa juhlimaan.
Eli paras strategia lienee hakea aamulla kiskalta kasa lähipaikkakuntien lehtiä ja niistä etsiä :D kiitos vinkistä
Meillä nuo kekkerit on edessä ensi vuonna ja aion hyvissä ajoin kyllä kutsuvieraille ilmoittaa ajan ja paikan. Sukuriitojen ja isovanhempien terveydentilan vuoksi järjestetään näillä näkymin vanhuksille oma vastaanotto perjantai-iltana lakkiaisten jälkeen jossain koulun lähettyvillä ja muulle suvulle sunnuntaina kotona - tai ainakin kotipaikkakunnalla.
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuulostat pelottavalta. Miksi olet noin innoissasi työntymässä kuokkavieraaksi toisten juhliin? Ilmainen ruoka ja juomako houkuttaa vai oletko jonkin sortin stalkkaaja.
Haluaisin juhlistaa kivoja juttuja. Mulla ei ole itselläni tuttavia tai ystäviä niin ei koskaan pääse juhlimaan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap, kuulostat pelottavalta. Miksi olet noin innoissasi työntymässä kuokkavieraaksi toisten juhliin? Ilmainen ruoka ja juomako houkuttaa vai oletko jonkin sortin stalkkaaja.
Haluaisin juhlistaa kivoja juttuja. Mulla ei ole itselläni tuttavia tai ystäviä niin ei koskaan pääse juhlimaan
Olen pahoillani puolestasi, mutta et kuitenkaan voi mennä kutsumattomana toisten koteihin, oli yo-juhlat tai ei.
Me menemme vain kutsusta. Ei isoissa kaupungeissa mennä kutsumatta. Juhlatkin voivat olla muualla kuin kotona ja kellonaika pitää tietää. Kivampi mennä, kun ylioppilas on kotona eikä lähtenyt jo iltajuhliin.