Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voisin nostaa kortit muutamalle, onko vapaaehtoisia?

Vierailija
28.03.2006 |

Mulla ois pieni hetki aikaa olla tässä noitten korttien kanssa. Edellinen ketjuni on jo niin pitkä etten siihen vastaa enää. Menee niin hankalaksi. Joten otetaan tähän uusi. Ihan muutaman voisin kurkata, aikaa pieni hetki. Kerro taas silmien ja hiustenväriä, ikääkin saa sanoa niin saan paremmin kiinni ;)

Palutteita sitten taas, jooko? :)

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuri rakkaus, joo, kyllä luulisin niin. Tämä on aika maanläheistä rakkautta, rauhallista sorttia. Alkoi ensisilmäyksellä ja on jatkunut yhtä vahvana reilun 6 vuotta. Mies on vaalea ja naimisiin mentiin aika pian tapaamisen jälkeen.

Tuo taloudellinen ja käytännöllinen uusi alku sopii myös. On hyvä kuulla, että asiat kääntyvät positiiviseen suuntaan. Siinä kun olisi olemassa myös katastrofin ainekset (lähes kirjaimellisesti).

Ihastus, aha? No sitä ei sitten voi kuin jäädä odottamaan. Toivottavasti se on sitten mies joka ihastuu. Minä oon meistä se vähemmän mustasukkainen ;)

Kiitos kun katsoit! Ihanaa kevättä *halaus*!

Vierailija:

sinun taustalle nousee vahva rakkauskortti. se kertoo siitä miten olet kohdannut sen suuren rakkauden. sellaisen mistä meistä jokainen täällä unelmoi ;) suuri rakkaustarina..nämä kaikki kortit vain vahvistavat tuota sanomaa.

nykyhetkeen ja tulevaan nousee edelleen ileisesti tuo sama suhde joka menneessäsikin näkyy. semmoinen vaalea mieshenkilö, rakkautta kovasti välillänne ja avioliittoakin nätytetään. taloudellisessa ja käytännöllisessä mielessä alkamassa on uusi jakso, sellainen jonka aikana asiat käänytvät vielä enemmän positiiviseen suuntaan. tulevassa näkyy sinä ja miehesi rinnakkain, rakkautta edelleen, mutta tulee joku joka saa jommankumman teidän sydämen pamppailemaan. mitään sen vakavampaa ei ole kyseessä kuin ihastus, mutta tuo kuitenkin vaikuttaa omalla tavalla väleihinne. luottakaa keskinäiseen rakkauteenne ja puhukaa avoimesti kaikesta, myös niistä tunteista niin rakkautenne kyllä voittaa tuonkin mutkan.

Vierailija
2/44 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta yritän kuitenkin....

blondit hiukset, siniset silmät, ikä 30v.

Olisin kiinnostunut kuulemaan perheasioista (milloin lisää lapsia jne...), työasioista ja asuntoasioista.

Kiitos!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei olisi uskonut... niin hyvin olit oikeilla linjoilla. ero tuli tosin samasta miehestä, jonka kanssa taas yhdessä ollaan - eikä ihan ongelmitta. sairautta ja taloushuolia on, mutta valoa taitaa olla näkyvissä =)

Vierailija
4/44 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

38-vuotias, vihreät silmät ja maantienväriset + yksi harmaa, hiukset.

Vierailija
5/44 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko vielä sen kaivatun neljännen lapsen? Miten käy ystäväni kanssa, hän pani välit poikki yllättäen viimeviikolla?

Kiitos !

Vierailija
6/44 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten mahtaa meidän asuinpaikka pulma ratketa?

Vierailija
7/44 |
29.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja uusi ketjussa, jos jaksat vielä katsoa korteista niin silmienväri ruskea, hiukset ruskeat ja ikä 27-v.

Kiiinnostaa tuleva rakennus urakkamme. Miten kaikki menee ja selviydymmekö siitä kunnialla? Kiitos.:)

Vierailija
8/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

23, siniset silmät ja vaaleat hiukset.

Vierailija
9/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikä on 25, silmien väri vihreä. Haluaisin tietää sujuuko tämä raskaus loppuun asti hyvin kun on ollut noita vastoinkäymisiä. ja onko miehelläni toinen nainen tai jotain intressejä johonkuhun toiseen...olen aavsitellut sitä jo jonkin aikaa. Rakastaako hän minua vielä.

Maria

Vierailija
10/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniharmaat silmät, hiekan väriset hiukset, himpun päälle 30 vuotta. Mitä näkyy minulle?

Vierailija:

Mulla ois pieni hetki aikaa olla tässä noitten korttien kanssa. Edellinen ketjuni on jo niin pitkä etten siihen vastaa enää. Menee niin hankalaksi. Joten otetaan tähän uusi. Ihan muutaman voisin kurkata, aikaa pieni hetki. Kerro taas silmien ja hiustenväriä, ikääkin saa sanoa niin saan paremmin kiinni ;)

Palutteita sitten taas, jooko? :)

Vierailija
11/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

pitkät tummat luonnonkiharat hiukset, ikä 34 ja lapsia 2

Vierailija
12/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

t: maria (8)

Vierailija
13/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miltä tulevaisuus näyttää? Onko tämänhetkinen diagnoosi oikea?

Vierailija
14/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja mun silmät on vaaleensiniset t.10

Vierailija
15/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

oon 33v, ruskeat silmät ja hiukset. olen kotona kahden lapsen kanssa. asiat muka periaatteessa hyvin, mutta taidan olla sairastumassa bulimiaan, asiat kaatuu päälle ...mikä tahansa apu kelpais nytten.

oot kyllä ihana jos jaksat katsoa : )

Vierailija
16/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro ihmeessä, miten käy muuttokuvioissamme! Ja millä aikataululla?

Kiitoksia jo etukäteen...

Vierailija
17/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiukset on vaaleat, silmät vihreät, ikää on 27v ja lapsia 4.

Vierailija
18/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniharmaat silmät, hiukset värjätty punertaviksi (luonnollisestikin hieman punertavat keskiruskeat), ikä 23v, ei lapsia... Tärkein asia jonka haluaisin tietää on että näetkö minulle lapsia?

Vierailija
19/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä yksi lapsi. Näetkö onko hänelle tulossa sisaruksia ja milloin...?

Vierailija
20/44 |
28.03.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin tietää, loppuuko perheemme vaino ja kiusaaminen koskaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme viisi