Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko joku opiskellut Loimaan evankelisessa kansanopistossa Elämän varassa omavaraa- koulutuksen?

Vierailija
31.10.2025 |

Kiinnostaisi kuulla kokemuksia!

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

olisi parempi kysyä suoraan Loiman evankelisen kansanopiston henkilöstöltä tai yhteystiedoillaan mainitulta kontaktipisteeltä. 

Vierailija
2/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

en ole ollut opiskelemassa Loiman evankelisen kansanopiston Elämän varassa omavaraa-koulutuksessa tai missään muussa koulutuksessa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

olisi parempi kysyä suoraan Loiman evankelisen kansanopiston henkilöstöltä tai yhteystiedoillaan mainitulta kontaktipisteeltä. 

No eihän ne nyt siellä samaa kerro, kuin siellä opiskelleet! Höpsö! Haluan kuulla siellä opiskelleiden mielipiteitä, että oliko hyvä. Henkilöstö tottakai vain ylistää.🤗

Vierailija
4/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

en ole ollut opiskelemassa Loiman evankelisen kansanopiston Elämän varassa omavaraa-koulutuksessa tai missään muussa koulutuksessa. 

Sen huomaa kyllä! Elämäm koulu on varmaan meneillään. Tsemppiä siihen.

Vierailija
5/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ikinä käynyt Loimaalla? 

Vierailija
6/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen asunut siellä vähän aikaa.

Vierailija
7/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten varmaan tiedät minne olet menossa. Ihmiset ovat siellä hyvin sisäänpäin lämpiäviä ja negatiivisia. 

Vierailija
8/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sitten varmaan tiedät minne olet menossa. Ihmiset ovat siellä hyvin sisäänpäin lämpiäviä ja negatiivisia. 

Se murre oli ärsyttävää. Ihme sekasotkua Turun ja Tampereen murteen väliltä.

Vierailija
9/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kallis. 

Vierailija
10/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen opiskellut Loimaan evankelisessa oppilaitoksessa kodinhoitaja linjalla vuonna 1987-1989.

Minun kokemukseni voi olla hieman vanhaa? 

Mukava koulu ja kivat opettajat. Asuin muuten silloin oppilaitoksen asuntolassa.

Vierailija
11/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse opiskelin aikanaan Loimaan ev -opistolla ja vuodesta jäi loppuiäksi hyviä muistoja ja aiankin toistaiseksi säilyneitä kavereita. - Opiskelijoita omalla linajallani oli ympäri Suomea ja olikohan ryhmässämme peräti yksi Loimaalainenkin muut olivat muualta. Se,meitä yhdisti halu oppia ja opiskella joka varmaan osaltaan teki vuodesta niin mukavan. Oli mukavaa kohdata heitä joilla oli sama tai samantapinen päämäärä ja tai tarkoitus viettää kansanopisto vuosi. Suosittelen!

Vierailija
12/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen opiskellut Loimaan evankelisessa oppilaitoksessa kodinhoitaja linjalla vuonna 1987-1989.

Minun kokemukseni voi olla hieman vanhaa? 

Mukava koulu ja kivat opettajat. Asuin muuten silloin oppilaitoksen asuntolassa.

Kiitos! Kuulostaa kivalta.

Vierailija
13/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse opiskelin aikanaan Loimaan ev -opistolla ja vuodesta jäi loppuiäksi hyviä muistoja ja aiankin toistaiseksi säilyneitä kavereita. - Opiskelijoita omalla linajallani oli ympäri Suomea ja olikohan ryhmässämme peräti yksi Loimaalainenkin muut olivat muualta. Se,meitä yhdisti halu oppia ja opiskella joka varmaan osaltaan teki vuodesta niin mukavan. Oli mukavaa kohdata heitä joilla oli sama tai samantapinen päämäärä ja tai tarkoitus viettää kansanopisto vuosi. Suosittelen!

Kiitos! Kuulostaa kyllä minulle sopivalta paikalta.

Vierailija
14/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kallis. 

No hinta kyllä on järkky! Muuten varmaan olisin jo siellä.

Vierailija
15/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

loimaan opisto ihan ok tuttu opiskellut jotain koulutusta. kauhajoen evankelinen opisto myös ok.kaukana kaikesta eli oma auto olis hyvä olla.

tuo kurssi kuitenkin mulle outo. taide ja kädentyö linjat usein hyviä opistoissa.

Vierailija
16/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kallis. 

No hinta kyllä on järkky! Muuten varmaan olisin jo siellä.

En tunne tai tiedä tarkemmin tuosta avauksessa mainitusta koulutuksesta mutta ainakin lukuvuoden mittasiin "opisto vuosiin"  on aiemmin ollut mahdollsiat saada myös opintotukea. - Opintotukea joka ei ainakaan vuoden jälkeen vaikuttanut sen opintotuen saantiin, jota sain yliopistossa, jossa jatkoin opintojani - Kiitos paljossa Loimaan vuoden, että se oli mahdollista

Vierailija
17/17 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

loimaa kaukana kaikesta ota huomioon kulkemiset ja eväät mukaan jos ei omaa autoa,mieti asuminen ja ruokailut joista peritaan maksu.