mistä kotiäidille lisäansiota,itse keksin vain tuppervaaran ja oriflame kosmetiiikan...
Kommentit (37)
Hallitsetko esim. jonkun vieraan kielen hyvin tai oletko matematiikkanero?
Sain kerran lahjaksi muistaakseni just tuon nimisiä kynttilöitä lasikipoissa. Roskiin menivät, kun haisivat niin voimakkaasti. Muuten ihan tavallisen näköisiä. Mä arvostan lähinnä kotimaisten kynttiläpajojen tekemiä kynttilöitä. Missä nää partylitet valmistetaan?
saa kyllä ihan rahaa...
Ei sitä sulle Satunalleista makseta, mutta kun myyt tavaraa vaikka 200eurolla, ihmiset maksaa ne sulle ja sinä tilaat ja saat tietyn prosentin alennusta siitä tilauksesta. Ja se erotus on sulle kyllä ihan oikeaa rahaa, vaikka lasketaankin prosentteina myymistäsi tuotteista...
Tietosi siitä että Lingon & Blåbärin vaatteita myymällä saisi vain alennusta omista ostoista on täysin perätön. Tiedän tämän siksi, että itse myyn kyseistä tuotetta. Lähtöprovisio L&B:llä on 28% ja se on mahdollista omalla työpanoksella nostaa aina 34%:iin. Tämän lisäksi on oikeutettu joka sesonki saamaan 40% alennuksen oman perheen vaateostoksista.
Itse olen erittäin tyytyväinen ansiotasooni L&B:llä. Sohvalla makaamallahan se ei tule, vaan työtä saa tehdä palkan eteen ihan samoin kuin missä muussakin työssä.
Nimimerkki: Työniloa
Jälleenmyyntiä:
Nyt olis kysyntää uusille korumyyjille! Yritys on saksalainen Energetix Bingen, jolla on jälleenmyyjiä jo yli 30 maassa. Korut ovat laadukkaita design-koruja, joilla kahden vuoden takuu! Käy itse toteamassa: www.energetix.tv
Tätä voi tehdä sivutoimisesti oman työn ohella tai hoitovapaalla ollessa tai päätoimisesti. Porkkanana hyvistä myynneistä mm. matkoja.
Jälleenmyyjän saamat edut
• Perusinvestointi aloituspakkaukseen on vain 46 euroa.
Pakkaus sisältää kantolaukun, kuvastot, esitteet ja 27 euron Energetix-rannekkeen. Lisäksi tulee tämä Jälleenmyyjän käsikirja, josta saa hyviä neuvoja liiketoiminnan aloittamiseen ja eteenpäin viemiseen,
• Vähäiset toimintakustannukset; ei tarvita toimistoa, varastoa eikä työntekijöitä,
• Suoritukseen perustuvat tulot,
• Joustavat työajat; työaika voidaan sovittaa muihin velvollisuuksiin ja elämäntilanteeseen sopiviksi,
• Tyytyväiset asiakkaat takaavat liiketoiminnan jatkuvuuden,
• Ei vähimmäismyyntiin liittyvää pakkoa,
• Lyhyet toimitusajat,
• Itsenäinen työ; voi valita kenen kanssa haluaa työskennellä,
• Ryhmän ja yrityksen tuki – joiden kautta opitaan tuntemaan monia mukavia ihmisiä.
Ota yhteyttä jos kiinnostaa!
Heidi
Magneettienvoimaa@wordpress.com
Evelace:lla on ainakin Todella laadukkaita alusvaatteita, superhyvät rintaliivit. Ja alusvaatteitahan tarvitsee säännöllisesti uusia, muovikippoja taas ei niinkään.
en kyllä tiedä heidän maksusysteemeistäön mitään.
Ota toisten lapsia hoitoon tuntipalkkiolla pimeästi.
En kyllä oikein ymmärrä tuota Partylite-maniaa, ihan samanlaatuista kamaahan nuo vaikuttavat olevan kuin vaikkapa ne Halpa-Hallin tuotteet tai minkä tahansa KodinYkkösen/Anttilan tms. Mieluummin ostan vaikka Iittalan juttuja jotka maksaa varmaan saman verran tai vähemmän kuin Partyliten kynttiläkipot, on kuitenkin kotimainen brändi ja säilyttää arvonsakin edes jossain määrin. Jos löytäisin jotain nättiä ja kotiin sopivaa Partyliteltä niin sitten miksi ei... Usein vaan löytää nätimpiä juttuja halvemmalla muualta.
Kerran ollut PartyLite-kutsuilla ja nyt osaankin jo varoa menemästä toiste. Tuntuu kyllä uskomattomalta, että joku pystyy myymään niitä ylihintaisia tuotteita joka kk vähintään tonnin edestä. Oikeastaan minkä tahansa tuontyyppisen tuotteen myynti on aika hankalaa, kun ei niitä kukaan jatkuvasti osta uusia. Joskus joku voi laittaa sen 200€, mutta sellaisia ostajia on vain harvoin.
Minä olen kyllä tehnyt ihan oman alan töitä. Eli olen antanut yksityistunteja. Helpoiten raha tulee siitä, että tekee sitä mitä osaa parhaiten. Tällä hetkellä tuosta tulee kotiäitituloja 200 euroa kuukaudessa. Eli ei paljon, mutta mitättömään työmäärään nähden ihan hyvin.
Kosmetiikkaa, aloe vera- ja hyvinvointituotteita;
LR Health&Beauty System
Avon
Oriflame
Forever Living Products
Mausteita;
Prima
Kotigastronomi
Pesuaineita + muuta;
HomeCare
Amway
Vaatteita;
EveLace
Friendtex
Greenhouse
Lastentarvikkeita;
Satunallet
Muita;
Nikken - magneettituotteet
Ja vielä jäi monta listasta pois...
vaan alennusprosentteja joita voi sitten käyttää ostamalla niitä vaatteita itse.... minusta se ei ole kauhean kannatava juttu, vaatteet ovat kuitenkin aika kalliita. ja taitaa oriflamella olla samankaltainen systeemi?
itsekin olisin kiinnostunut sellaisesta jossa voisi ihan jotain pientä tienestiä saada... vaikka muutaman kympin/kk... =)
siinähän on työaika joskus aamuyöllä...
mutta sitten luin, että siitäkään et saa mitään rahaa vaan noita alennuksia... =( höh, eikö ole mitään sellaista millä voisi hankkia ihan konkreettista käteistä?
t.4
Nyt olis just aika helppoa päästä mukaan. Jos tunnet jonkun joka on jo siellä, kannattaa ottaa häneen yhteyttä.
Siitä saa vähän rahaa -tai mitä enemmän tekee sitä enemmän saa. Lisäksi saa alennuksella niitä tuotteita.
Mikäli joku on pirkanmaan alueella kiinnostunut niin laita luukkuun linnea2005 alulla postia.
Hei jos jotakin kiinnostaa tietää lisää oriflamesta tai ryhtyä edustajaksi ota yhteyttä hapina123321@gmail.com
saa myös ihan suoraa rahaa, eli tietyn prosentin tilauksen summasta.
28% myyntisummasta !
Tämä sille, joka kyseli aiempana.