mistä kotiäidille lisäansiota,itse keksin vain tuppervaaran ja oriflame kosmetiiikan...
Kommentit (37)
Jos kiinnostaa, niin voin laittaa lisätietoa sp-osoitteeseesi.
terkuin PartyLite-konsultti, joka on ikionnellinen siitä, että aloitti homman!!!
Sitä pitää sitten kyllä myydä aika aktiivisesti, jos haluaa päästä palkoille.
Siinä tienaa sen mukaan miten paljon tekee töitä. Keskim. palkkio oli mun aikana n. 9-10 e/haastattelu ja ehdin tehdä niitä 3 illassa. Lisäksi sai kilometrikorvauksen. Itse tienasin n. 300-400 e/kk.
No ei tuo niin häävi palkka vielä ole. Itse tienaan PartyLite-konsulttina about 1000 euroa kuussa.
17 tai jotain sinne päin.
Kerran olin esittelyssä ja olivat mielestäni järkyttävän kalliita täysin turhiksi esineiksi... Ei täälläpäin ainakaan uskoisi menevän kaupaksi, kun ihmiset perus-säästeliäitä.
Siis kauniita ja kivoja juttuja, mutta niillä hinnoilla en harkitsisi hetkeäkään. Siksi en usko, että siinä tienaa, ellei ole semmoinen kohderyhmä asiakaskuntana, johon tuotteet uppoavat hinnasta huolimatta.
Hyvin nuo kaupaksi menevät, ovat sitten turhaa tai ei. Kaikki eivät niuhota hinnasta, joskus halutaan myös ostaa sitä ylellisyyttä, eikä aina vain sitä halvinta halpahalli-kamaa. On myös ihmisiä, jotka silmää räpäyttämättä ostavat kertaheitolla esim. 200 eurolla.
Olen myynyt ko. tuotteita tämän vuoden puolella jo yli 14 tuhannella eurolla. Kiitettävä suoritus ottaen huomioon, että nyt eletään hiljaista aikaa. Syksy tulee olemaan luvalla sanottuna helvetillisen kiireinen. Siksi tarvitsisinkin lisää konsultteja, en yksinkertaisesti ehdi/pysty pitämään itse kaikkia esittelyjä, joita pitäisi. Perhe rajoittaa harrastusta.
se PL-konsultti
Siitä bisnes.
Esim. monert hakee virosta halpoja kopiota ja vaatteita ja saa voitot kun myy täällä Suomessa.
Itsekin ostelen koko ajan kaikkea tuolta huuto. netistä. Toivon että useammat laittaisi sinne uusia tuotteita myyntiin :)
sellasilla kutsuilla ja ihan riitti ne votiivit. Karseen hintasia ja musta aivan turhia hörhötyksiä - jenkkimeininkiä. Ei ois mulla pokkaa niitä lähteä kaupittelemaan. Huh, huh. Ei onneks tarttekaan. Sori vaan.
tulee mieleen huutonet. Aloita nyt myymällä kotoasi kaikki ylimääräiset.
Mulle ainakin oli yllätys, et myin 15 lastenvaatetta, joista yksi talvipuku(eikä edes reiman) . Ja nettosin yli 100e. Tosi kiva lisä kuukauden tuloihin.
Siivosin viime hoitovapaalla puiston tiloja. Kolme kertaa viikossa, joko illalla tai aamulla. Sopi mulle, ei tarvinnut valmistautua, ei markkinoida, ei luoda ajatustakaan työhön ennenkuin oli paikanpäällä. Radio täysille ja hommiin, kukaan ei keskeyttänyt eikä halunnut ruokaa, vettä, pyyhkimään..:)
Nyt olen Tupperikonsulenttinä ja työ vaatii esittelyn lisäksi valmistautumista, laskuttamista, tuoteitten noutoa, toimittamista (yleensä lapset takapenkillä) sekä tukku- ja tiimi-illoissa istumista. Vaatii vähän enemmän, mutta on mukavaa.
Jos olet kiinnostunut Tupperware työstä pk-seudulla ota yhteyttä, työ on ihmisläheistä ja rahan lisäksi saat tietää kaikki uutuudet ja kausituotteet ja sinulla on helposti mahdollisuus ansaita niitä itsellesi:)
minnallepostia @ netti. fi
Forever Living Products. Pari kaveria myy niitä. Toinen lopetti päivätyönsäkin kun aloe verat teki hyvin kauppansa. Ovat kyllä hyviä tuotteita. Itsekin käytän :)
oriflame on noista jällenmyyntijutuista edullisin lähteä mukaan ja oikesti kivoja tuotteita joita helppo myydä, kun ne ovat edullisia sekä laadukkaita. itse lähdin tähän mukaan ja oon hurahtanut ihan täysin.
Oottelen just kukkalähetystä kotiin ja platina tason palkintopakettia jossa on 600e arvosta tuotteita.
Ihan huikeeta siis! ja oon edennyt kauheeta vauhtia 3vkon aikana!!
jos haluat lähteä mukaan ja päästä parhaaseen tiimiin, niin rekisteröidy tästä kauneuskonsultiksi ja laita viestiä fb:ssä kauneuskonsutti nancilvia rytkönen
voit tehdä tätä hommaa just niin paljon kun haluat, ei pakko myydä/ kausi. Ei pakollisia ostoja itelle.
voit myös erota milloin vaan, mut veikkaan että sulle käy niinkun mulle että tää homma vie mukanaan!
Meidän tiimi meinaan on ihan sairaan kova!
https://fi.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?fbclid=I…
nancilvia kirjoitti:
oriflame on noista jällenmyyntijutuista edullisin lähteä mukaan ja oikesti kivoja tuotteita joita helppo myydä, kun ne ovat edullisia sekä laadukkaita. itse lähdin tähän mukaan ja oon hurahtanut ihan täysin.
Oottelen just kukkalähetystä kotiin ja platina tason palkintopakettia jossa on 600e arvosta tuotteita.
Ihan huikeeta siis! ja oon edennyt kauheeta vauhtia 3vkon aikana!!jos haluat lähteä mukaan ja päästä parhaaseen tiimiin, niin rekisteröidy tästä kauneuskonsultiksi ja laita viestiä fb:ssä kauneuskonsutti nancilvia rytkönen
voit tehdä tätä hommaa just niin paljon kun haluat, ei pakko myydä/ kausi. Ei pakollisia ostoja itelle.
voit myös erota milloin vaan, mut veikkaan että sulle käy niinkun mulle että tää homma vie mukanaan!
Meidän tiimi meinaan on ihan sairaan kova!
https://fi.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?fbclid=I…
Niin kova, että pitää uusia jäseniä löytää 14 vuotta vanhoista keskusteluista :D
Taidekoulujen alastonmalliksi, kurvit sopii oikein hyvin. Vaaditaan tosin että osaa pysyä samassa asennossa tunteja.
Kerää kolikoita ritilöiden alta.
Tee markkinointitutkimuksia, niistä ei tosin saa rahaa mutta kylläkin suklaata ja leffalippuja.
Samoin markkinatutkimuksia koskien uusia ruokia, sopii erityisen hyvin jos on monta nälkäistä kotona. Koska haluavat vastauksensa pian.
Osingot, sekä napostelu yhtiökokousten yhteydessä
Pullot suurten tapahtumien yhteydessä
Golfpalloja, mene keräämään niitä ja myyt.
Ryhdy pysäköintimaksukerääjäksi, kerää 2e per auto korkeasaaren tai vastaavan paikan parkkipaikalla, ei hätää jos ei ole rahaa, voivat maksaa myöhemmin. Joku tyyppi tienas moisella ilmeisesti satoja tonneja.
Kerää sisäänpääsymaksua jonkun raflan asiakkailta, sinut ajetaan varmaan jossain vaiheessa pois mutta elämä on.
Oriflame jos kiinnostaa :)
Rekisteröityä voi helposti ;
https://fi.oriflame.com/business-opportunity/become-consultant?store=suv...
Tutkia ja katsella, ja jakaa jo heti verkkokauppasi linkkiä . 19 € aloitusmaksu lisätään vasta ensimmäiseen tilaukseesi.
Mä oon sun jeesinä ja neuvojana.
Oon ollut tammikuusta asti partnerina, ihan tilaamalla itelleni mutta kavereita, työporukka jne halus kans ihan tyrkyttämättä ja on sitten vienyt ihan mukanaan ja tykkään. Saan tehdä missä ja milloin vain. Yleensä kotisohvalta teen vallan mutta myyjäisetkin /kutsujen pitokin on super mahtavia.
En ymmärrä millainen ihminen tarvitsee joka syksy ja kevät uusia kippoja? Ja vaikka tarvitsisikin niin miksi ostaa tupperilta esim. salaatilinko(hinta varmaa yli 20¿) kun halpahhallista saa vastaavan alle kympillä!?!? Niin no laatu... en oo yhtään halpaakaan kippoa saanu vielä hajalle...