Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

HUONOIN tekosyy, minkä joku on esittänyt ettei pääse juhliin/tapahtumaan johon hänet on kutsuttu?

Vierailija
01.06.2017 |

Kerro, mikä on huonoin ja läpinäkyvin kuulemasi selitys minkä juhliin kutsuttu on esittänyt syyksi, että on estynyt tulemasta juhliin tai tapahtumaan, johon hänet on kutsuttu.

Kommentit (1454)

Vierailija
1441/1454 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisiko parempi olla rehellinen: "Kiitos kutsusta, valitettavasti en pääse tulemaan, koska en ole kiinnostunut juhlistanne."

Vierailija
1442/1454 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juhlat ovat ihania! Kunhan ne eivät ole heinäkuussa, siihen  ainoaan syvänkesän kuukauteen. Muulloin tulen, mutta en heinäkuussa!  Kiitos kutsusta mutta valitettavasti olen estynyt , riittää kieltäytymiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
1443/1454 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisiko parempi olla rehellinen: "Kiitos kutsusta, valitettavasti en pääse tulemaan, koska en ole kiinnostunut juhlistanne."

Kyllä olisi parempi olla rehellinen. Noin jo vastaat että ET PÄÄSE on muunneltua totuutta. Pääset, vaan ei kiinnosta. Et halua. Se on se todellinen syy. 

Vierailija
1444/1454 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkiin juhliin pitäisi mennä???

MIksi pitää mennä mihinkään juhlaan?

Nänhän se on ja kun tarpeeksi monta kertaa kieltäytyy, ei enää tarvitse mennä, kun ei kutsuta.

Ajattelitko, että tämä on joku rangaistus sellaiselle, joka ei halua mennä? Päinvastoin, unelmatilanne.

Vierailija
1445/1454 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kai syytä ole pakko sanoa, ja valkoinen valhe voi olla ihan toimiva ratkaisu

Vierailija
1446/1454 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sanoo että sorry en tuu kun ahdistaa noi isot suku- ystäväjuhlat jossa on kaikki pikkuserkunystävänpomonkumminkaimat, niin saat äkkiä mielialahäiriöisen leiman. Jos sanoo, että mä en oikeasti nauti siitä, ja ei liikuta mua millään tavalla, niin oot ilkeä.

Ennen oli ehkä eri asia kun joku kahvikin oli kortilla eikä ollut puhelimia ja nettiä. Kaikki tuli kun tiesi että saa ainakin hyvin syötyä kun talossa teurastettiin oikein vasikka pitoja varten, sai sokerikakkua, ja oikein kahvikupillisen ja tietty juoruja. Nykyään kun voit tilata mieleistäs ruokaa ja herkutella kotona mahan täydeltä vaikka joka päivä ja sulla on langaton yhteys tavoittaa ystäviäsi vaikka toiselta puolelta maailmaa samalla sekunnilla niin kutsut ei ole niin in.

Vierailija
1447/1454 |
23.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mulle ole esitetty mitään tekosyitä, on vaan jätetty tulematta (ei siis ole edes vastattu kutsuun).

Vierailija
1448/1454 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

MondayMandi kirjoitti:

Hei, älkää olko liian ankaria!

On ihmisiä joilla on sairauksia, jotka eivät näy päällepäin.

Monet sairaudet uuvuttavat jo yksinään, kun on huono päivä. Ihmisten (ja ruoan) paljous on rankkaa, jos on jokin autismin kirjon sairaus, ärtyvä suoli, tinnitus jnejne.

Esim toipuva alkoholisti on todella kovilla jonkun boolien äärellä tai tällainen vatsavammainen vessajonossa...

Tämä. Mulla on joku vatsaongelma, enkä voi syödä kaikkea. Valitettavasti ihan kaikki ruoka-aineet ei ole vielä selvilläkään ja tämän takia on hyviä ja huonoja mahapäiviä. Sen lisäksi, että olen vatsavaivainen, repertuaaria kaventaa lisäksi allergiat. Hävettää olla "se" hankala, joten en ole oikein kellekään maininnut. Syön vähän jotakin, mikä käy parhaiten.

En ole tainnut joutua perumaan koskaan, mutta vasta aamulla tietää, mitä vatsa päättää kestää tänään. Jos sattuisi epävakaa päivä, en välttämättä lähtisi, mutta en myöskään kertoisi täysin rehellisesti syytä.

Vierailija
1449/1454 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua, jaksa, ei huvita. Häät on niin tylsiä. Ei kiitos. 

Vierailija
1450/1454 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TV:n katsominen, ruuanlaitto, kaupassa käynti, lottokupongin palauttaminen, ynnä n. 30 muuta syytä.

Vierailija
1451/1454 |
21.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MondayMandi kirjoitti:

Hei, älkää olko liian ankaria!

On ihmisiä joilla on sairauksia, jotka eivät näy päällepäin.

Monet sairaudet uuvuttavat jo yksinään, kun on huono päivä. Ihmisten (ja ruoan) paljous on rankkaa, jos on jokin autismin kirjon sairaus, ärtyvä suoli, tinnitus jnejne.

Esim toipuva alkoholisti on todella kovilla jonkun boolien äärellä tai tällainen vatsavammainen vessajonossa...

Tämä. Mulla on joku vatsaongelma, enkä voi syödä kaikkea. Valitettavasti ihan kaikki ruoka-aineet ei ole vielä selvilläkään ja tämän takia on hyviä ja huonoja mahapäiviä. Sen lisäksi, että olen vatsavaivainen, repertuaaria kaventaa lisäksi allergiat. Hävettää olla "se" hankala, joten en ole oikein kellekään maininnut. Syön vähän jotakin, mikä käy parhaiten.

En ole tainnut joutua perumaan koskaan, mutta vasta aamulla tietää, mitä vatsa päättää kestää tänä

Itselläni on useita testattuja allergioita. Eivät vie henkeä heti, mutta pari seuraavaa päivää on tuskaa. Hirveä turvotus, ihottumaa ja suoli tuntuu  raastinraudallla käsitellyltä. Muutama sukulainen on tietoisesti syöttänyt minulle allergeenejä, kun 'ei se niin tarkkaa voi olla'. Heidän juhliensa aikaan olen nykyään aina 'töissä'.

Vierailija
1452/1454 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

TV:n katsominen, ruuanlaitto, kaupassa käynti, lottokupongin palauttaminen, ynnä n. 30 muuta syytä.

Itse sanoin, että meillä on sauna, iltatee tai keskustelin vaimon kanssa ja hän sanoi, etten halua lähteä. Menee vitsinä se, etten halua mennä. Työpaikan juhlat ovat liian täynnä,ns. hauskoja leikkejä.

Vierailija
1453/1454 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaikkiin juhliin pitäisi mennä???

MIksi pitää mennä mihinkään juhlaan?

Nänhän se on ja kun tarpeeksi monta kertaa kieltäytyy, ei enää tarvitse mennä, kun ei kutsuta.

Ajattelitko, että tämä on joku rangaistus sellaiselle, joka ei halua mennä? Päinvastoin, unelmatilanne.

Voi olla myös sellaisia juhlia, joissa voisi olla mukavakin käydä, vaikkeivät kaikki juhlat kiinnosta.

Vierailija
1454/1454 |
08.07.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ignooraa kaikki mahdolliset viestit ja jälkikäteen selittelee että tilinsä on kaapattu.