Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista sisäistä puhetta käytät selvitäksesi turhasta häpeän tunteesta?

Vierailija
01.06.2017 |

Kerro esimerkkejä sisäisestä puheestasi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs tuosta, elämässä sattuu ja tapahtuu, kaikki mokailevat, kukaan ei ole täydellinen jne. :) 

Vierailija
2/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Nyt loppuu! Se on mennyttä eikä enää mitään tehtävissä. Sä olet luultavasti ainoa, joka sitä ees muistelee!"

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herra Jeesus, armahda minua syntistä - puhdista minut verelläsi kaikista synneistäni ja täytä henkeni Pyhällä Hengelläsi. Amen.

Ja puhdasta tulee... :)

Vierailija
4/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän tunne harvoin on mielestäni varsinaisesti turha, se vaan on välillä suhteettoman voimakasta. Mielestäni häpeän tunnetta ei kannata ajatella vihollisena, sitä kannattaa kuunnella. Itse en yleensä tunne suurta häpeää vaikka mokaisin jotenkin jos tuntuu etten olisi kuitenkaan voinut suoriutua paremmin. Mutta jos mokaan sen takia ettei arviointikykyni ole esim. henkisen huonovointisuuden takia kunnossa niin se hävettää ja harmittaa sunnattomasti.

Vierailija
5/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Herra Jeesus, armahda minua syntistä - puhdista minut verelläsi kaikista synneistäni ja täytä henkeni Pyhällä Hengelläsi. Amen.

Mutta entä jos häpeäntunne ei johdukaan tehdystä synnistä, vaan häpeää vaikka olemustaan tai pukeutumistaan tms.

Vierailija
6/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Häpeän tunne harvoin on mielestäni varsinaisesti turha, se vaan on välillä suhteettoman voimakasta. Mielestäni häpeän tunnetta ei kannata ajatella vihollisena, sitä kannattaa kuunnella. Itse en yleensä tunne suurta häpeää vaikka mokaisin jotenkin jos tuntuu etten olisi kuitenkaan voinut suoriutua paremmin. Mutta jos mokaan sen takia ettei arviointikykyni ole esim. henkisen huonovointisuuden takia kunnossa niin se hävettää ja harmittaa sunnattomasti.

Ainakin minä olen taitava tuntemaan täysin turhaa häpeää - ja usein.

Vierailija
7/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta entä jos häpeäntunne ei johdukaan tehdystä synnistä, vaan häpeää vaikka olemustaan tai pukeutumistaan tms.

No tuo on kyllä jo liiallista häpeää, jos ulkoista olemustaan häpeää. :)

Vierailija
8/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No tuo on kyllä jo liiallista häpeää, jos ulkoista olemustaan häpeää. :)

Niin on. Eikä siitä eroon pääseminen ole kovin helppoa.

Vierailija
9/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Universumi on iso räjähdys.

Vierailija
10/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Sinulla on samanlainen oikeus tehdä asioita (vaikka mennä tanssimaan) kuin noilla kaikilla muillakin."

Vierailija
11/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitut siitä.

Vierailija
12/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumiseni saan itse päättää, miksi mä sitä häpeäisin? Ja ulkoinen olemukseni on siisti ja terve, jos muut ulkoiset piirteeni ei jotakuta miellytä, niin minkä mä sille voin? Ei siinä ole mitään häpeilemistä.

Vierailija
13/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen häpeällisestä asiasta/tapahtumasta ikään kuin kuvan mielessäni. Sitten alan pienentää tuota kuvaa, ja lopuksi tungen sen pieneen laatikkoon ja lähetän laatikon vaikka Etelä-Navalle.... Toimii minulla :)

Vierailija
14/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pukeutumiseni saan itse päättää, miksi mä sitä häpeäisin? Ja ulkoinen olemukseni on siisti ja terve, jos muut ulkoiset piirteeni ei jotakuta miellytä, niin minkä mä sille voin? Ei siinä ole mitään häpeilemistä.

Välttämättä ei ole varaa ostaa riittävän tyylikkäitä vaattteita.

Vierailija
15/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että väliäkös sillä, 100 vuoden päästä kukaan ei muista, että olin edes olemassa

Vierailija
16/16 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jes, jäinpä taas ihmisten mieleen, ei tässä olla mitään harmaata tapettia. Kaikki julkisuus on hyvästä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi