Kehtaatko vaihtaa kuukautissuojaa miehesi nähden?
Kommentit (54)
Totta kai. Voin käydä myös kalalla vaikka mies olisi samassa vessassa.
Varmasti kehräisin, jos olisi pakko. Mutta en keksi mitään syytä miksi olisi. Tai miksi haluaisin niin tehdä.
Vierailija kirjoitti:
Ööö... Tietenkin kehtaan?? Olen aikuinen ihminen.
Joskus vähän kiusaan ja esittelen miehille verisiteitäni. Yleensä he eivät halua nähdä niitä 😯?
Vierailija kirjoitti:
Totta kai. Voin käydä myös kalalla vaikka mies olisi samassa vessassa.
Kalalla? Siis kalassa vessanpöntöllä?
Vierailija kirjoitti:
Aikuisuuden kanssa mitään tekemistä tällä asialla.
Ei ole kehtaamisesta kiinni, en vain halua niin tehdä eikä miehenikään oletettavasti halua olla ko. toimenpidettä todistamassa. Kuukuppi käytössä, sen "vaihtaminen" ei todellakaan ole kaunista katseltavaa :D Paskantamisessa menee meillä yleinen "yhteisvessaraja", se on lähinnä minun määrittelemäni.
Vierailija kirjoitti:
No ei ihme et suomalaisten seksielämä hiipuu. Ei tulis mieleenkään. Av mammat käy varmaan paskallakin miehensä edessä.
Me mennään joskus peräjälkeen vessaan että saadaan samalla vedolla ja säästetään luontoa, jos sattuu olemaan hätä samaan aikaan.. Enkä ole mamma.
T24
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on mm. irrottanut käytetyn siteen pikkareistani kun on ollut innokas saamaan pyykkikoneen pyörimään ja minä olen vielä riisunut suihkuun mennäkseni. Harrastetaan seksiäkin normaalisti kuukautisten aikaan, eikä mies ole siitä järkyttynyt, että on nähnyt, miltä käytetty side näyttää.
Siis mies veti housuistasi siteen? Mikset itse voinut ottaa sitä pois ja antaa pikkuhousuja sen jälkeen pyykkiin?
Varmaan olisin voinut. Hän nyt kuitenkin nappasi ne siitä, ihan samalla tavalla kun saattaisin ottaa lattialta miehen juuri riisuman sukan. Ei tuollaiset jutut ole meille kummallekaan mitenkään big deal.
Ei tulisi kuuloonkaan, että kävisin ulostamassa tietentahtoen miehen edessä tai vaihtaisin kuukautissuojia. Ei ikinä. Kuvottava ajatuskin, että pitää väkisin kaikkea esitellä puolisolle, vaikka voi hyvin hoitaa itsekin. Ja en käytä myöskään niitä oksettavaa verirättejä, en tiennyt että niitä käyttää kukaan enää, kerran on olemassa kuukuppi ja tamponit. Tämä nyt ei tosin liity parisuhteeseen, mutta erikoista huomata, miten erilaisia kaikki olemme.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies on mm. irrottanut käytetyn siteen pikkareistani kun on ollut innokas saamaan pyykkikoneen pyörimään ja minä olen vielä riisunut suihkuun mennäkseni. Harrastetaan seksiäkin normaalisti kuukautisten aikaan, eikä mies ole siitä järkyttynyt, että on nähnyt, miltä käytetty side näyttää.
Siis mies veti housuistasi siteen? Mikset itse voinut ottaa sitä pois ja antaa pikkuhousuja sen jälkeen pyykkiin?
Varmaan olisin voinut. Hän nyt kuitenkin nappasi ne siitä, ihan samalla tavalla kun saattaisin ottaa lattialta miehen juuri riisuman sukan. Ei tuollaiset jutut ole meille kummallekaan mitenkään big deal.
Tuntuu vaan vähän sikolättielämältä, että kun riisuutuu niiin side jää lattialle samalla. Miksi sitä ei voi laittaa roskiin itse ennen suihkuunmenoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu vaan vähän sikolättielämältä, että kun riisuutuu niiin side jää lattialle samalla. Miksi sitä ei voi laittaa roskiin itse ennen suihkuunmenoa?
Itse ymmärsin tän niin, että mies on ollut tyyliin vieressä odottamassa ja napannut ne tyyliin heti riisuessa. Jestas mistä ihmiset jaksaakaan alkaa väittämään...
Vaikka parisuhteessa ollaan, niin jotkut asiat pidetään yksityisinä ihan mukavuussyistä. En usko että mieheni haluaisi nähdä siteiden vaihtoa, eikä minulla ole mitään tarvetta tai halua tehdä sitä mieheni edessä, vaikka luultavasti kehtaisin.
Kehtaan. Kyllä mä sanon, jos on samaan aikaan tulossa, että täällä olisi tämmöisiä juttusia menossa. Saa tehdä valintansa tuleeko vai ei. fifty-fifty.
Olihan tuo synnärilläkin mukana, että on se nähnyt yhtä ja toista.