Kaveri pyysi rahaa lainaksi ruokaan. Kieltäydyin, mutta vein ruokaa. Nyt kyselee muilta rahaa ruokaan.
Eli tarve taitaa olla Jossain muualla, eikä ole edes pokkaa pyytää suoraan, huoh.
En kyllä tiedä, jos viitsin jatkossa auttaa, jos ei kelpaa. Yleensä en ole antanut rahaa lainaksi, sillä arveluttaa mihin se menee ja takaisin maksukin on vähän vaikeaa.
Kävin torilla, ostin itselle isot pussit joista annoin osan hänelle eli vein hänelle salaattia, tomaatteja, kurkun, banaaneja, päärynöitä, persikoita sekä parsaa. Lisäksi ostin hänelle kaksi pussia nuudeleita, eurolla kolme kanankoipea, kuuden paketin munia sekä paketin kaurahiutaleita. Lisäksi annoin rasiallisen viime vuoden Marjoja pakasteesta sekä raparperia pihaltamme.
Kiitti kyllä, mutta nyt kuulin yhteisiltä kavereilta, että ruokarahaa pyytelee.
Kunhan avauduin, ärsyttää. Tai ehkä ärsyynnyn turhasta?
Kommentit (47)
Tajuatteko te ollenkaan, KUINKA VÄHÄN SYÖMISTÄ ON YHDESSÄ KANAKOIVESSA?
Itsekin annoin kerran densolle patongin, niin se heitti sillä mua päähän
Kaverisi on ns. Vasemmistolainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin no, hyvä pointti tuo antaisinko, jos kertoisi mihin se oikeasti menee. Mutta ajatus nälkäisestä kaverista säälitti sekin ja vaikka tuo kuulostaa ja on monipuolisesti annettu nii oikeasti rahaahan minulla meni vain muutama euro, koska ostin tarjouksessa olevia säkkejä ja annoin niistä sitten vähän kaikkea.
No kerroin noille yhteisille ystäville, että ruokaa sillä kyllä on muutamaksi päiväksi...
Ei hänellä ole ruokaa muutamaksi päiväksi tuossa! Mitä raparperistä tehdään ilman sokeria tai perunajauhoja? Miten kasviksista lähtee nälkä lman juustoa ja ruokakermaa , munia tyoki, mutta ei niityä uuniin noin laiteta. Vettä,munia ja kasviksiako? Mä laitan kermaa/maitoa.
Hedelmät ei pidä nmälkää montaa päivbää. Onko kahvia,voita,leipää,sokeria,jauhojas,perunoitas/edes muutasma pussi makaronia? Ei! Ne pienet nuudelipussit ei vie mun nälkää. Ja kaksi sellaista, menee yhdessä asteriassa plus pari kanan koipea. Oletko laihas, vatsalaukkusi pienentänyt vegaanii,jota uhkaas anoreksia?
No mitä helvettiä nyt taas?! Onko AP:lla jonkinlainen velvollisuus ruokkia kaveriaan? Tuossa AP:n antamassa ruokamäärässä on todellakin tarpeeksi muutaman päivän sapuskoihin, jos vähän käyttää mielikuvitustaan.
Normaalipainoisen naisen ei tarvitse syödä yhdellä aterialla kahta pussia nuudeleita ja paria kanankoipea. Ja pannulla paistettavaan kahden munan munakkaaseen ei tarvita mitään maitoja tai kermoja.
Heh, mun kaverilla tuli äkillinen rahakriisi ja sanoin että lainaan kyllä tarvittaessa ettei tarvii kituuttaa. No, tämäpä saikin jostain hieman rahaa ja käytti sen tatuointiin. Nyt sitten kyselee satasta lainaan sillä verukkeella, että lupasin auttaa. Ehh. Juuen kyllä ole lainaamassa. Saamarin elämäntaidottomat kolmekymppiset.
No jos se ap:n kaveri oli vailla muuta kuin "ruokarahaa", niin nythän hänellä on sitä. Säästyi ostamasta muutaman päivän ruoat ja säästi siis rahaa.
Ja oli miten oli, ei ap ole yksin vastuussa tyypin ruokkimisesta päiväkausiksi. Hävetkää nipottajat! Moniko teistäkin antaisi yhtään mitään?
eihän tossa ole mitään syötävää...olisit nyt laittanut siihen edes paketin pari lenkkimakkaraa tai jauhelihaa....onko porkkanat yms muka ruokaa??