Aku Hirvimiehen Tuntematon sotilas on 100-vuotiaan Suomen pohjakosketus
Putoushahmoilla ja muusikoilla terästetty elokuva, johon roolitettiin väkisin kuuluisat näyttelijät kassamagneeteiksi. Idea hyvä, näyttelijät väärät. Uusi yritys olisi paikallaan.
Kommentit (57)
Olisivat saman tien muuttaneet korniksi supersankarileffaksi: surkeinkin rivimies yltäisi Rokan veroisiin suorituksiin ja sota päättyisi Suomen voittoon.
Ai täällä on kaikki jo nähny leffan? Luulin että ensi-iltaan on vielä 5kk aikaa...
Paskaa mitä paskaa. Toimivaa ei kannata korjata. En ymmärrä mitään syytä tehdä kolmatta filmatisointia aiheesta. Se Molbergin versiokin oli turha.
Katsoin trailerin. Tuntuu erittäin hyvältä. Odotan suurella mielenkiinnolla elokuvaa ja näytän sen lapsillenikin. Olen jo nyt ylpeä siitä.
Terv. ulkosuomalainen, jonka ukki oli 'siellä jossakin'
Vierailija kirjoitti:
Paskaa mitä paskaa. Toimivaa ei kannata korjata. En ymmärrä mitään syytä tehdä kolmatta filmatisointia aiheesta. Se Molbergin versiokin oli turha.
Niih, kaikki ihan paskaa. Kaikki on turhaa.Ihan kaikki oli paremmin ennen.
Samalla tavalla ekaan versioon oli roolitettu kaikki sen ajan kuuluisimmat näyttelijät. Ketä siihen sitten olisi pitänyt roolittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niih, kaikki ihan paskaa. Kaikki on turhaa.Ihan kaikki oli paremmin ennen.
Niinkö väitin? Se nyt on vain niin, että mielestäni on turhaa tehdä asiasta kolmas versio, kun ensimmäinenkin toimii hyvin. Anteeksi kun en ole samaa (oikeaa) mieltä kanssasi.
Mua sapettaa eniten se, että taas on sotaa simuloitaessa tuhottu metsää ja eläinten kotipesiä räjäytyksillä. Enkä ole edes Vihreiden kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla ekaan versioon oli roolitettu kaikki sen ajan kuuluisimmat näyttelijät. Ketä siihen sitten olisi pitänyt roolittaa?
Itseasiassa vuoden 1985 leffaan etsittiin näyttelijöitä kesäteattereista.
Puhut varmaan asiaa mutta kuka se Aku Hirvimies on? Ei löydy googlaamalla ...
Niitä on varmaan useampi tekeillä ja kas kummaa toisenkin ohjaaja on Aku, tosin toisen ohjaa Louhimies. Taitaa kummassakin olla Aku Hirviniemi näyttelemässä, vai kuinka AP?
Putin trollit taas aktiivisina palstalla. Kukaan todellinen isänmaallinen ei hauku Tuntematonta sotilasta tässä ajassa. Kansallisteos.
Trailerin perusteella alkuperäiselokuvan värillinen toisinto, johon on lisätty romantiikkaa ja erotiikkaa.
Vierailija kirjoitti:
Putin trollit taas aktiivisina palstalla. Kukaan todellinen isänmaallinen ei hauku Tuntematonta sotilasta tässä ajassa. Kansallisteos.
No jopas, silläkö isänmaallisuuden taso ja laatu määritetäänkin? Mielelläni olen kuulumatta samaan porukkaan sinun kanssasi.
Vierailija kirjoitti:
Mua sapettaa eniten se, että taas on sotaa simuloitaessa tuhottu metsää ja eläinten kotipesiä räjäytyksillä. Enkä ole edes Vihreiden kannattaja.
Mitäs luulet mitä Puolustusvoimat tekee samaisilla alueilla harjoitellessaan? Pitäisikö sekin kieltää?
Se oiskin voinut olla kiinnostavaa, jos Tuntemattomasta olisi tarkoituksella tehty komediaversio.
Traileri tuli julki