Älä laita ampiaispesää vaginaasi!
"Lukuisat naiset ovat hurahtaneet hoitomuotoon, jossa ampiaisen pesä jauhetaan tahnaksi ja tahnaa laitetaan vaginaan. Osa luontaistuotteita- ja hoitoja tarjoavista sivustoista markkinoi kyseistä keinoa erinomaisena tapana puhdistaa, tiukentaa ja nuorentaa vaginaa sekä parantaa seksielämää. Eräällä nettisivulla keinon vannotaan jopa ehkäisevän kohdunkaulan syöpää ja pesät onkin joiltain sivuilta jo myyty loppuun".
https://www.voice.fi/terveys-ja-hyvinvointi/a-145114?utm_source=amppari…
Gynekologi Jen Gunter kuitenkin varoittelee kokeilemasta kyseistä luonnonhoitoa.
- Tahnan laittaminen vaginaan kuivattaa vaginaa ja voi aiheuttaa hankausta seksin aikana ja tuhoaa vaginan omaa bakteeristoa. Myös HIV-viruksen tartunnan riski voi nousta, Gunter varoittelee.
Gunter myös kertoo vaginan olevan itsestään puhdistuva, joten naisten ei kannata laittaa vaginaansa mitään epämääräisiä tuotteita puhdistaakseen intiimialuettaan paremmin. Hälytysmerkit nousevat myös erään pesiä myyvän verkkosivun kuvauksesta, jonka mukaan ”tahna tuntuu kivuliaalta, mutta se johtuu vain pesän voimasta”.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
WTF. Olin varma että joku jonneläppä.
M
Sama. Olin tulossa heittämään, että hitto vie, just laitoin. Nyt oon hämmentynyt.
Tosi nainen laittaa ampiaispesän vaginaansa kun ampiaiset ovat vielä pesän sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Tosi nainen laittaa ampiaispesän vaginaansa kun ampiaiset ovat vielä pesän sisällä.
Ja siinä on miehellekin kiva ylläripylläri kun kuulostelee iltapuhteilla vaimonsa vaginaa notta "kultaseni ookko hankkinu moottorigeishakuulan vai mikä täällä surisee....".
WTF. Olin varma että joku jonneläppä.
M