Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies ei suostu näyttämään whatsapin sisältöä

?
01.06.2017 |

Epäilen pettämistä muutamasta syystä. Jos mies ei suostu näyttämään whatsapin sisältöä niin eikö ole selvä peli?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu

Vierailija
2/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei, onhan tuohon monia muitakin mahdollisia syitä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on vain muuten tarkka yksityisyydestään. 

Vierailija
4/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en näytä siitä syystä että ystävälläni on asioita jotka on tarkoitettu vain minun luettavakseni. Ymmärrän toki että se voi aiheuttaa epäilyksiä. Mutta koskaan en miestäni pettänyt ole.

Tietysti voisin näyttää keneltä viestejä on tullut. Mutta ajattelen kyllä niin, että pettäjä poistaa viestit joista voi jäädä kiinni...

Vierailija
5/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenenkään viestin sisältöhän ei sinulle kuulu, eikä kenelläkään ole mitään velvollisuutta näyttää omia viestejään. Pettämisepäilyt on sitten hyvä puida ihan puhumalla.

Vierailija
6/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kuullut kirjesalaisuudesta? Miehesi ei ole millään tavoin velvoitettu esittelemään whatsappiaan sinulle, mutta sen sijaan sinä olet suorastaan velvoitettu pysymään hänen whastappistaan loitolla.

Vierailija
7/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on puhtaat jauhot pussissa, niin kyllä sitä voi näyttää nopeasti keneltä viestejä on tullut. Kuka haluaisi rakastamalleen ihmiselle epävarman olon, jos ja kun tuo epävarmuus olisi niin helposti pyyhkäistävissä pois? Eri juttu jos mitään syytä epäillä ei ole, vaan kumppani haluaa muuten vain ratsata viestit. Mutta ap:lla taisi olla hyvä syy epäillä ja tuntea olonsa epävarmaksi?

Vierailija
8/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että haluaa pitää jotkut asiat pelkästään ominaan ei tarkoita sitä, että pettäisi. Minä en anna kenenkään käyttää tietokonettani, koska haluan sen olevan paikka, jossa minun ei tarvitse piilotella mitään. Ei siinä mitään varsinaista piiloteltavaa ole, mutta eiköhän kaikilla ole jotain googlehakuja tai muuta vastaavaa, joita ei halua muiden näkevän. Jos joku menee koneelleni, niin minua jännittää, että mihinhän hän sattuu siellä törmäämään. 

Jos miehesi pettää, niin ota siitä selvää muuta kautta. 

Vierailija
9/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos on puhtaat jauhot pussissa, niin kyllä sitä voi näyttää nopeasti keneltä viestejä on tullut. Kuka haluaisi rakastamalleen ihmiselle epävarman olon, jos ja kun tuo epävarmuus olisi niin helposti pyyhkäistävissä pois? Eri juttu jos mitään syytä epäillä ei ole, vaan kumppani haluaa muuten vain ratsata viestit. Mutta ap:lla taisi olla hyvä syy epäillä ja tuntea olonsa epävarmaksi?

Koska hänen tulee oppia luottamaan. Minä en aio jatkossa näyttää viestejä naisystävälleni, joten en tee sitä kertaakaan, jotta hän ei saa virheellistä käsitystä siitä, että tuo on minulta tavallista toimintaa. Puhelimeni ja tietokoneeni on ainoastaan minun poikkeuksena ainoastaan hätätapaukset. Jos ei sitä hyväksy, niin voi jatkaa matkaansa. 

Vierailija
10/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei siis ollut tarkoitus lukea viestejä. Halusin vaan nähdä kenen kanssa keskusteluja on.. Ei suostunut näyttämään!

Ap

Vierailija
11/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehesi Whatsapin sisältö ei kuulu sinulle, kuten eivät kuulu puhelujen lokitiedot, tekstarit, sähköpostit tai mikään muukaan hänen viestintänsä. Luottamus ei tule ikinä heräämään tuolla tavalla, koska vaikka hän näyttäisi sinulle viestinsä, jäisi epäilys että hän on poistanut osan niistä.

Monilla meillä on työpuhelin ja -kone, joiden sisältöä ei edes missään tapauksessa saa näyttää ulkopuolisille, miten sellaisessa tapauksessa ihmisen pitäisi mielestäsi osoittaa uskollisuutensa, jos toinen sitä alkaisi epäillä?

Vierailija
12/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua naisten logiikkaa. Jos asiat ei tapahdu juuri niin kuin nainen tahtoo niin pahin vaihtoehto on tosi ja sit se on "Mä en kestä enää".

Vierailija
13/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska hänen tulee oppia luottamaan. Minä en aio jatkossa näyttää viestejä naisystävälleni, joten en tee sitä kertaakaan, jotta hän ei saa virheellistä käsitystä siitä, että tuo on minulta tavallista toimintaa. Puhelimeni ja tietokoneeni on ainoastaan minun poikkeuksena ainoastaan hätätapaukset. Jos ei sitä hyväksy, niin voi jatkaa matkaansa. 

Sama. Työpuhelin ja -läppäri ovat jo ihan työnantajan vaatimuksestakin suojattuja, mutta myös privapuhelimessa ja -koneessani on salaus. Eikä miesystäväni kyllä ole koskaan edes kysynyt saisiko lukea viestejäni tai lokitietojani tms. Jos kysyisi, niin heräisi varmaan pitkä ja vakava keskustelu siitä, millä pohjalla suhteemme oikein on, jos hänen pitää sellaista edes ehdottaa.

Vierailija
14/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu oli minulla JA MIESHÄN OLI PETTÄNY! Joten aika selvä peli..

Vierailija
15/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama juttu oli minulla JA MIESHÄN OLI PETTÄNY! Joten aika selvä peli..

Minullakin oli sama juttu, mutta en ollut pettänyt.

Vierailija
16/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi oppia luottamaan, jos toinen ei ole valmis pelaamaan avoimin kortein vaikka epäilyksen siemen on istutettu omasta mokasta? Jos tietää ja luottaa toisen pelaavan avoimin kortein myös kriisin sattuessa ei synny tarvetta ratsata puhelimia tai koneita. Pelkkä tieto siitä, että salattavaa ei ole riittää.

Vierailija
17/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi oppia luottamaan, jos toinen ei ole valmis pelaamaan avoimin kortein vaikka epäilyksen siemen on istutettu omasta mokasta? Jos tietää ja luottaa toisen pelaavan avoimin kortein myös kriisin sattuessa ei synny tarvetta ratsata puhelimia tai koneita. Pelkkä tieto siitä, että salattavaa ei ole riittää.

Koska se ei koskaan lopu. Jos tällä kertaa ei löydy mitään, niin vähän ajan kuluttua pitää ratsatakin uudestaan. Sitten pitää saada lupa tutkia kännykkää koska tahansa ihan ilman erillistä lupaa. Vähitellen mustasukkaisen pitää päästä hallitsemaan kumppaninsa koko elämää, pahimmillaan hänestä tulee jopa ajatuspoliisi.

En ole se, jolle vastasit, mutta olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan. Luottamusta ei rakenneta todistelemalla ja näyttämällä kännykän tietoja vaan keskustelemalla ja sopimalla suhteen "pelisäännöt".

Vierailija
18/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja ei siis ollut tarkoitus lukea viestejä. Halusin vaan nähdä kenen kanssa keskusteluja on.. Ei suostunut näyttämään!

Ap

Jos hän oikeasti pettäisi, niin tuskin siellä ainakaan tämän puheen jälkeen olisi mitään todisteita. 

Vierailija
19/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska se ei koskaan lopu. Jos tällä kertaa ei löydy mitään, niin vähän ajan kuluttua pitää ratsatakin uudestaan. Sitten pitää saada lupa tutkia kännykkää koska tahansa ihan ilman erillistä lupaa. Vähitellen mustasukkaisen pitää päästä hallitsemaan kumppaninsa koko elämää, pahimmillaan hänestä tulee jopa ajatuspoliisi.

En ole se, jolle vastasit, mutta olen täysin samaa mieltä hänen kanssaan. Luottamusta ei rakenneta todistelemalla ja näyttämällä kännykän tietoja vaan keskustelemalla ja sopimalla suhteen "pelisäännöt".

Sä ymmärsit väärin. Mitään tarvetta ratsata puhelinta ei tule koskaan, jos ja kun tietää, että tarvittaessa kumppani olisi valmis ne näyttämään.

Vierailija
20/30 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni on suhteemme alkuvaiheessa tutkinut puhelimeni salaa. Jäi siitä kiinni, ja ainut mitä siitä seurasi oli vakava keskustelu suhteen jatkosta. Jos toinen ei luota minuun ja yrittää saada minut kiinni jostain selkäni takana, niin en minä halua olla sellaisen ihmisen kanssa. Enkä ymmärrä sitäkään, miksi joku haluaisi olla suhteessa, jossa pitää koko ajan epäillä toista ja vahtia sen toisen tekemisiä. Eikö silloin kannattaisi erota ja etsiä joku toinen johon voisi luottaa?