Mikä oli seuraavista rakkain piirretty/animaatio lapsena?
Mikä oli seuraavista rakkain piirretty/animaatio lapsena?
Kommentit (61)
Muistan itse myös suosikkini Rosvo Rudolfin, Peukaloisen retket, Kaukametsän pakolaiset, Maailman ympäri 80 päivässä ja vielä ei ole mainittu HeikkoPeikkoa. Nämä varmaan 70 luvulla syntyneet muistavat.
Myyrä. Mut en mä pahemmin kattellu lastenohjelmia lapsena. Ehkä siksi en voi sietää niitä nyt aikuisenakaan. Paitsi Myyrää rakastan vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
Myyrä. Mut en mä pahemmin kattellu lastenohjelmia lapsena. Ehkä siksi en voi sietää niitä nyt aikuisenakaan. Paitsi Myyrää rakastan vieläkin.
Ai niin. Olen syntynyt 90-luvulla, jos sillä on merkitystä.
En tunne noita vaihtoehtoja (en ole koskaan katsonut muumeja enkä noista muista kuullutkaan), mutta vastaan Rosvo-Roope. Olen syntynyt v.1974.
Vierailija kirjoitti:
En tunne noita vaihtoehtoja (en ole koskaan katsonut muumeja enkä noista muista kuullutkaan), mutta vastaan Rosvo-Roope. Olen syntynyt v.1974.
Muiden vastaukset katsottuani huomaan muistaneeni nimen väärin, siis Rosvo Rudolf!
She-Ra
Jem
Maija Mehiläinen
Tao Tao
Alfred J. Kwak
Tohtori Sykerö
Muumilaakson tarinat
Katsoin lapsena monia yllä mainittuja plus Halinallet, Lady LovelyLocks, Olipa kerran ja Smurffit. Muumit oli aikanaan jotain niin uskomatonta, niin erilaisia kuin ne 70-luvun Muumi sarjat jossa näytteli oikeita ihmisiä teatterilavalla.
Aika vähän on vaihtoehtoja joku muun lisäksi ;) Itsellä Muumit, Myyrä ja Babar kuluivat nauhoitteina eniten, telkkarista mm. Phileas Fogg, Peukaloisen Retket ja Pikku Kakkosen ohjelmat. Ai niin, meinasi unohtua Pokemon koska nykyään kaikki vastaavanlainen anime on inhokkini :D
Jo mainittujen lisäksi smurffit ja Fragglit :)
Anteeksi mitä nämä vaihtoehdot ovat? Tätä katseltiin omassa lapsuudessa:
Halinallet,smurffit,barbapapa ja jotku snorkkelityypit??
Rosvo Rudolf, nalle Luppakorva. Nämä olivat aivan ihania.
Tukaanidekkarit! Sen tuntuu harva muistavan. Sitten tietty Turtlesit, Maailman ympäri 80 päivässä, Alfred J. Kwak, ja aivan pienenä joku "japanilaisia kansansatuja", animaatio sekin siis? En ikinä unohda sen tunnaria, kyydykyydypappaadukyyduppaa... :D muistaako kukaan tätä?
Aristokatit 1970-luvulla.
Kasper-teatteri lastenohjelmissa.
Rautakana viikonloppuisin
Heikko Peikko :). Kauan sitten.
N 48
Tao Tao, Peukaloisen retket & Kolme muskettisoturia (olivat jotain koiria)