Olen syrjäytynyt, mutta nirso mies
Harrastan kuntosalia, lukemista ja valokuvausta. Pidän itseni kartalla, mitä maailmalla tapahtuu. Pidän asuntoni ja itseni siistinä. Hampaani ovat hyvässä kunnossa. En käytä tupakkaa, huumeita tai alkoholia. Töissä en kuitenkaan ole koskaan käynyt, ja sosiaalisesti olen kömpelö.
En kuitenkaan koskaan voisi seurustella naisen kanssa, joka haisee pahalta, kiroilee, jonka hampaat tippuvat suusta ja joka ei nouse sohvalta mihinkään. Muuta syrjäytyneelle miehelle ei kuitenkaan ole tarjolla, joten olen sitten mieluummin yksin. Nuorena naiset pitivät minusta kyllä, mutta nuorena miehessä onkin vielä potentiaalia. Nykyään olen 36 ja mitään näyttöä elämässä menestymisestä ei ole, joten naisia ei enää kiinnosta.
Minulle kävi siis toisin kuin monille miehille, jotka kertovat, että nuorena ei saanut mitään vastakaikua naisilta, mutta myöhemmin on riittänyt vientiä.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan miettinyt sitä mahdollisuutta, että rakkautesi voisi saada jonkun kotisohvalle masentuneen naisen liikkeelle ja löytämään onnen yhdessä sinun kanssasi? Parisuhteet kuitenkin yleensä hyödyttävät kumpaakin osapuolta.
No, en oikeastaan. Olen aina ajatellut, että miehet saavat parisuhteesta virtaa arkeen, mutta että naisiin sillä ei olisi samanlaista vaikutusta. Naiset enemmänkin pärjäävät erinomaisesti yksin ja jotkut parisuhteen myötä ehkä ottavat jopa takapakkia pärjäämisessä. Tietysti se riippuu paljon miehestä ja hänen suhtautumisestaan naiseen. Kuitenkin jos naisella menee erittäin hyvin elämässään ilman miestä, niin en varauksetta suosittelisi sellaiselle naiselle parisuhteen aloittamista.
ap
Oletko koskaan miettinyt sitä mahdollisuutta, että rakkautesi voisi saada jonkun kotisohvalle masentuneen naisen liikkeelle ja löytämään onnen yhdessä sinun kanssasi? Parisuhteet kuitenkin yleensä hyödyttävät kumpaakin osapuolta.