Miten usein viet miehellesi kukkia?
Kommentit (16)
Tiedän varmaksi, että ei halua niitä.
En koskaan, ei se moisista välittäisi.
Vähintään kerran kuussa vien yllärisuklaata tms. mistä tykkää, tai jonkun kivan paidan.
Nykyään ei ole miestä (ei johdu kukista), mutta kun oltiin melkein 10 vuotta yhdessä en ikinä vienyt. Samoin mies ei ikinä tuonut minulle kukkia, koska tunsimme toisemme, ja olimme molemmat sitä mieltä, että mielummin joku yhteinen elämys (ruoka, leffa, mitä tahansa) kuin jotain rehuja mitä kumpikaan ei muista kastella.
Kumpikaan ei välitä kukista, joten ilahdutamme toisemme mielummin vaikka suklaalla.
Hamsulle kukkia kesällä kun nähdään. :)
Ihan loisto idea! Mieheni haluaisi tuoda mulle kukkia, mutta en mä sellaisilla rehuilla mitään tee :D voisin viedä hänelle, ja katsoa tekeekö itse jotain.
En, eikä sekään tuo mulle. Hyvä, koska kumpikaan ei niitä tarvitse.
Sen sijaan tiskaan välillä miehen tiskivuorolla. Minusta se on romanttisempaa kuin turhakkeiden ostelu. Mies ei ole valittanut.
Ostan kesä ja joulukukat ja annan ne aina muka miehelle. Kesällä ostan vielä mullat ja siementä kun on meidän taimivastaava.
Mies tuo mulle joka viikko kukkia koska tietää että tykkään niistä.
Mies ei taas välitä kukkasista mutta saa sitten jotain muuta.
Minä annan lahjaksi aina yhdelle lähisukulaismiehelle pullon viskiä. Luulen, että arvostaa sitä enemmän, kuin kukkapuskaa. Heh, olis kiva nähdä sen ilme, kun antaisinkin kerran jonkun ruukkukasvin.
Annan synttärinä, nimpparina, ystävänpäivänä, vuosipäivänä. On tykännyt. Jotain romanttista.
Se mies luulee, että nääkin kasvikset pitää syödä vaikka puoliväkisin.
Mies on sanonut ettei halua kukkia eikä välitä niistä, miksi siis veisin.
Miksi veisin,?