Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen tarkka siitä ettei lapseni syö liikaa makeaa mutta itse herkuttelen salassa lähes päivittäin. Muita?

Vierailija
31.05.2017 |

Aika tekopyhältä tuntuu.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin ja sitten lopulta lapsi päätyy tekemään samaa kuin äitinsä.

Vierailija
2/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hoitaa ongelman. Kun lapsi kasvaa, joutuu antamaan sillekin herkkuja, koska salahommat paljastuvat.

Nimim. Been there.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä tuli mieleen eräs tapaus joka sattui tänään kaupassa: Äiti ja lapsi kävelivät limpparihyllyn ohi ja lapsi kysyi voiko saada cokista.. Ei kuulemma voi kun siinä on niin paljon sokeria eikä ole terveellistä! Seuraavaksi törmäsin tähän samaan äitiin kun hän lappasi kärryynsä itselleen jotain mansikkasiidereitä ja lonkeroita! Niissähän ei onneksi ole yhtään sokeria.. :D

Vierailija
4/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tästä tuli mieleen eräs tapaus joka sattui tänään kaupassa: Äiti ja lapsi kävelivät limpparihyllyn ohi ja lapsi kysyi voiko saada cokista.. Ei kuulemma voi kun siinä on niin paljon sokeria eikä ole terveellistä! Seuraavaksi törmäsin tähän samaan äitiin kun hän lappasi kärryynsä itselleen jotain mansikkasiidereitä ja lonkeroita! Niissähän ei onneksi ole yhtään sokeria.. :D

Voisin kuvitella itseni tuohon tilanteeseen. Meillä ei lapsi saa juoda cokista kofeiinin takia, mutta en välttämättä jaksaisi alkaa sitä kesken kauppareissun sen syvällisemmin selittämään.

Vierailija
5/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos ne oli iskälle joka ei kehdannut ostaa kun ei oo kauheen miehekästä

Vierailija
6/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En aivan. Lapsi saa joka päivä hieman karkkia halutessaan. Meillä ei pidetä karkkipäivää koska muuten sitä sitten ajattelee koko viikon ja sit vetää sokeriöverit. Oma lapsi osaa nyt säännöstellä. Toivoin että olis tehty samalla tavalla mun kohdalla kun olin pieni. Itse kyllä syön niin paljon kun haluan ja lapselle on riittänyt selitys että aikuisilla on eri säännöt.

Vierailija
7/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Mulla taitaa olla syömishäiriö. Annan lapsellekin vähän herkkuja usein, jälkiruokaa esim. Mutta itse yksin ollessani syön vaikka mitä. En osaa olla syömättä enkä niin välitä huolehtia itsestäni. Se ei sulje pois sitä, että haluan lapselleni hyvän ja terveen elämän, kaikkea parasta ja herkkujakin kohtuudella. Lapsella se näyttää toimivan hyvin. Pystyispä itse samaan.

Vierailija
8/8 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

In Finland this is reilu meininki.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi kahdeksan