Kommentoiko ja yrittääkö teidän pieniruokaiset poikaystävänne annostella myös teidän syömisiänne?
Mietin tässä, kun tämä nykyinen poikaystäväni on jo kolmas pieniruokainen poikaystäväni, joka yrittää kontrolloida myös minun syömisiäni. Nämä kaikki kolme ovat olleet melko lyhyitä miehiksi, joten siitä kai on pieniruokaisuus johtunutkin. Sen sijaan nuoruuden suuriruokainen poikaystäni ei välittänyt tuon taivaallista minun syömisistäni.
Tämä nykyinen pieniruokainen poikaystäväni siis on 160 cm pitkä, minä olen 149 cm ja hän yrittää monesti annostella syömisiäni tyylillä "Minulle riittää näin vähän, joten sinulle riittää tuon verran (annostelee noin puolet siitä, mitä itselleen). Jos saisin itse päättää, niin söisin aina melkein saman verran kuin tämä poikaystäväni, enkä edes ole lihava. En vaan hänen seurassaan kehtaa.
Ne aiemmat pieniruokaiset poikaystävät eivät sanoneet asiaa niin suoraan kuin tämä "koska minä syön tämän verran, olen sinua yli 10 cm pidempi ja mies, niin sinulle riittää näin paljon vähempi", mutta hekään eivät vaan vilpittömästi näyttäneet tajuavan minulle jäävän nälkä jos syön paljon vähemmän kuin he.
Onko tämä yleinen pieniruokaisten miesten tyttöystävien ongelma joutua kuuntelemaan tällaista?
Kommentit (42)
Ei se mitään, jos mies itse on pieniruokainen, mutta hänen ei todellakaan tarvitse arvostella ap sinun ruokamääriäsi. Miehesi kuulostaa todella julmalta, jos oikein korostaa, että miten sinulla voi TAAS olla nälkä jne. Ja miksi hänen täytyy oma pituutensa tuoda keskusteluun mukaan, se nyt ei tässä kohtaa vaikuta mahalaukun kokoon mitenkään... Toisin sanoen, hänellä on isoja itsetunto-ongelmia ja hän haluaa korostaa itseään lyttäämällä sinua alaspäin. Nyt järki käteen, lähde suhteesta pian! En usko, että tuollaiseen auttaa edes mikään keskustelu.
Saisiko tähän vastauksen?