Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kommentoiko ja yrittääkö teidän pieniruokaiset poikaystävänne annostella myös teidän syömisiänne?

Vierailija
31.05.2017 |

Mietin tässä, kun tämä nykyinen poikaystäväni on jo kolmas pieniruokainen poikaystäväni, joka yrittää kontrolloida myös minun syömisiäni. Nämä kaikki kolme ovat olleet melko lyhyitä miehiksi, joten siitä kai on pieniruokaisuus johtunutkin. Sen sijaan nuoruuden suuriruokainen poikaystäni ei välittänyt tuon taivaallista minun syömisistäni.

Tämä nykyinen pieniruokainen poikaystäväni siis on 160 cm pitkä, minä olen 149 cm ja hän yrittää monesti annostella syömisiäni tyylillä "Minulle riittää näin vähän, joten sinulle riittää tuon verran (annostelee noin puolet siitä, mitä itselleen). Jos saisin itse päättää, niin söisin aina melkein saman verran kuin tämä poikaystäväni, enkä edes ole lihava. En vaan hänen seurassaan kehtaa.

Ne aiemmat pieniruokaiset poikaystävät eivät sanoneet asiaa niin suoraan kuin tämä "koska minä syön tämän verran, olen sinua yli 10 cm pidempi ja mies, niin sinulle riittää näin paljon vähempi", mutta hekään eivät vaan vilpittömästi näyttäneet tajuavan minulle jäävän nälkä jos syön paljon vähemmän kuin he.

Onko tämä yleinen pieniruokaisten miesten tyttöystävien ongelma joutua kuuntelemaan tällaista?

Kommentit (42)

Vierailija
21/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi olet moisen kontrolloivan käppänän kanssa, kun hän selkeästi aiheuttaa sinulle pahaa mieltä?

Vierailija
22/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alat maksamaan sitten jatkossa vähintään 2/3 ruokalaskuista, jos kerran et syömistäsi pysty hillitsemään.

Näinhän palstamammat neuvovat toisiaankin jos mies syö naista enemmän.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kamalalta (ja hyvin epämiehekkäältä!) mieheltä. En todellakaan katselisi tuollaista yhtään, onneksi minun mieheni päinvastoin muistuttelee minua syömään tarpeeksi usein ja paljon, kannustaa ottamaan lisää ruokaa, herkkujakin.

Vierailija
24/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea mies sinulla!

Meillä taas niin, että mies syö vain yhden aterian päivässä eli päivällisen. Sitä hän syö kyllä todella suuren annoksen. Minä syön mielestäni normaaleja annoksia, 5 ateriaa päivässä.

Mies jatkuvasti huomauttelee, että ei ymmärrä miten jaksan kokoajan syödä ja ettei kukaan voi syödä niin paljon yms.

Lisäksi imetän ja imetysdieettaan ja painoni putoaa n. 0,5kg viikkovauhdilla, ja alun alkaenkin olen ollut ihan normaalipainoinen. Minulle tulee myös huono ja heikko olo jos en syö tarpeeksi usein ja tarpeeksi paljon.

Tulee välillä tosi paha mieli miehen kommenteista.

Voi että, voin kuvitella. Tämä minun poikaystäväni tekee sellaista, että menee usein "salaa" syömään itsekseen voileipää, jotain aterioiden jämiä tmv. ja sitten jos tuota ihmettelen, niin mainitsee vaan "en uskonut sinulla olevan TAAS nälkä, kun minä kuitenkin olen mies ja sinua yli 10 cm pidempi". Sitten taas jos minä menen syömään välipalaa, niin mies tuppaa mukaan ja on taas soittamassa suutaan niistä määristä. Huoh, tosi loukkaavaa.

ap

Vierailija
25/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuollaisessa suhteessa voi olla. Hitto miten ahdistavaa! Mä en pystyisi ollenkaan. Yrittääkö mies kontrolloida sinua muutenkin vai kohdistuuko se pelkästään ruokaan? Sinuna lähtisin suhteesta. 

Vierailija
26/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Alat maksamaan sitten jatkossa vähintään 2/3 ruokalaskuista, jos kerran et syömistäsi pysty hillitsemään.

Näinhän palstamammat neuvovat toisiaankin jos mies syö naista enemmän.

Mutta jos aloittaja alkaisi syödä puolet enemmän niin hänhän söisi silloin saman verran kuin mies.

Vierailija
27/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kauhea mies sinulla!

Meillä taas niin, että mies syö vain yhden aterian päivässä eli päivällisen. Sitä hän syö kyllä todella suuren annoksen. Minä syön mielestäni normaaleja annoksia, 5 ateriaa päivässä.

Mies jatkuvasti huomauttelee, että ei ymmärrä miten jaksan kokoajan syödä ja ettei kukaan voi syödä niin paljon yms.

Lisäksi imetän ja imetysdieettaan ja painoni putoaa n. 0,5kg viikkovauhdilla, ja alun alkaenkin olen ollut ihan normaalipainoinen. Minulle tulee myös huono ja heikko olo jos en syö tarpeeksi usein ja tarpeeksi paljon.

Tulee välillä tosi paha mieli miehen kommenteista.

Voi että, voin kuvitella. Tämä minun poikaystäväni tekee sellaista, että menee usein "salaa" syömään itsekseen voileipää, jotain aterioiden jämiä tmv. ja sitten jos tuota ihmettelen, niin mainitsee vaan "en uskonut sinulla olevan TAAS nälkä, kun minä kuitenkin olen mies ja sinua yli 10 cm pidempi". Sitten taas jos minä menen syömään välipalaa, niin mies tuppaa mukaan ja on taas soittamassa suutaan niistä määristä. Huoh, tosi loukkaavaa.

ap

Hei tuo on oikeasti sairasta. Vaadi miestä puhumaan asiasta kanssasi ja lopettamaan syömistesi arvostelun tai etsi tasapainoisempaa seuraa.

Vierailija
28/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juokse ja lujaa. Kohta itsetuntosi on vielä enemmän romuna kuin nyt, tuohan on ihan sairasta kontrollointia mieheltä. Niinkuin joku jo sanoi, ehkä mies yrittää pitää sinut hoikkana ettet vaan vahingossakaan liho miestä isommaksi.

Ehkä sun kannattaisi pysyä miehistä vähän aikaa kokonaan erossa ja kehittää itsetuntoasi. Ei ole ollenkaan hyvä juttu sietää tuollaista käytöstä mieheltä, tuo käytös tulee vain pahenemaan.

Vierailija
29/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielenkiintoisia vastauksia kaksinaismoralistisilta palstamammoilta. Ei mene päivääkään, etteikö palstalla joku suttura valita kuinka mies syö niin kamalasti ja ihan kaiken, ihan koko ajan.

Vierailija
30/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä sinun kannattaisi hankkia oikea mies, eikä katsella enää tuollaista huonolla itsetunnolla varustettua pikkupoikaa.

Vierailija
31/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laske teidän molempien tilavuus (siis käytännössä paino kiloina on tilavuus litroina).

Jos teidän tilavuuksissanne on vaikkapa 10% ero on sinun laskennallinen ruokatarpeesi noin 10% pienempi kuin miehen. Eli sinun annoksesi tulee olla vain 10% pienempi ei puolet pienempi kuin miehen.

Todellisuudessa aineenvaihduntanne voivat olla niin erilaiset, että sinä tarvitset enemmän ruokaa.

Tuollainen toisen syömisen kyttääminen ei ole normaalia vaan kontrollointia. Pistä vastaan, muuten olet idiootti.

Vierailija
32/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teen itse samaa poikaystävälleni, laitan aina enemmän kuin itselleni. Ehkä pitää huomioida paremmin jatkossa...

Vierailija
33/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ikävä sanoa tätä, mutta tuo poikaystäväsi käytös on väkivaltaa. Teillä on siis parisuhdeväkivaltainen suhde. Se ei koskaan parane ajan kanssa vaan pahenee. Ellet kykene asettamaan rajoja eded tuossa asiassa mitä itse saat syödä, sun on pakko erota. Mitä pikemmin sen parempi. Voit soittaa Naisten linjalle ja jutella aiheesta, jos se auttaa sinua toimimaan.

Vierailija
34/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ellei ole provo, niin tässä vastaus. Ex oli tuollainen pieni ja hoikkarakenteinen mies, joka eli varmaan vain ilmaa hengittämällä ja miniannoksilla ruokaa. En tiedä, söikö sitten salaa jossakin. Hänen kanssaan jouduin jatkuvasti olemaan hieman nälässä, kun "miehet syövät näin isoja annoksia". Ruokaa myös oli hänen luonaan ihan tolkuttoman vähän aina varattuna. Itsekään en mikään iso ihminen ole, 166 cm ja 50 kg.

Vierailija
35/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olis kamalaa seurustella jonku pieniruokaisen kanssa.

Vierailija
36/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun miehelläs on pituuskompleksi. Yrittää varmaan pönkittää omaa huonoa itsetuntoaan kontrolloimalla sun syömisiä, isottelemalla muille miehille ja haukkumalla niitä pitkistä tykkääviä naisia. Sanot hänelle suoraan, että jos hän ei lopeta tuota annoskokojen kommentointia, nin syöt tästä lähtien yksin.

Vierailija
37/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaiset aloitukset ovat aina todella hämmentäviä. En vaan koskaan tule tajuamaan, miten suhde voisi toimia muuten kuin siten, että molemmat ovat reilusti ja rennosti omia itsejään. Miten voi edes tulla mieleen yrittää miellyttää toista oman hyvinvoinnin ja kylläisyyden kustannuksella?

Jos oma mieheni yrittäisi rajoittaa annoskokoani, tuijottaisin varmaan tyyppiä höhlänä ja ajattelisin, että on kadottanut järkensä. Sitten lappaisin itselleni vielä yhen kauhallisen lisää. Mun bmi on alle 20, mutta syön melkein miehen annoksia, eikä edes hävetä. Miehen oma häpeä se on, jos ei ole tajunnut, että nainenkin tarvitsee ravintoa.

Vierailija
38/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miehelläs on pituuskompleksi. Yrittää varmaan pönkittää omaa huonoa itsetuntoaan kontrolloimalla sun syömisiä, isottelemalla muille miehille ja haukkumalla niitä pitkistä tykkääviä naisia. Sanot hänelle suoraan, että jos hän ei lopeta tuota annoskokojen kommentointia, nin syöt tästä lähtien yksin.

AV liekkikeskustelu kävijämäärällä 36, ja tokikaan yksi ihminen ei kirjoittanut näitä hurjan kannustavia viestejä ap:lle.

Salkkarit taisi mennä taas hiukan toisin;).

Vierailija
39/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, ikävä sanoa tätä, mutta tuo poikaystäväsi käytös on väkivaltaa. Teillä on siis parisuhdeväkivaltainen suhde. Se ei koskaan parane ajan kanssa vaan pahenee. Ellet kykene asettamaan rajoja eded tuossa asiassa mitä itse saat syödä, sun on pakko erota. Mitä pikemmin sen parempi. Voit soittaa Naisten linjalle ja jutella aiheesta, jos se auttaa sinua toimimaan.

Saako miehet soittaa naisten linjalle? Puolet palstamammojen miehistä kärsii ruoasta ja sen syömisestä nalkuttamisesta. Annathan saman tyylisen vastauksen myös seuraavalla kerralla, kun joku nainen valittaa miehen syömisistä palstalla?

40/42 |
31.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa kyllä tollanen tarkkailu siltä, että miehellä on jonkinlainen syömishäiriö. Ei ole normaalia pakkomielteisesti arvioida muiden ruuan tarvetta. Yrittää harhaisesti uskoa, että itse syö paljon ja vertailuksi todistelee itselle ja sinulle, että kun olet nainen syöt automaattisesti vähemmän kuin hän. On varmaan kuullut paljon pienuudestaan ja siitä kehittynyt. Sinuna yrittäisin puhua järkeä ja jos ei auta niin pelasta itsesi. Hänen epänormaali käytös ei tee hyvää sun mielenterveydelle.