Kertokaa tarinoita k-päisistä naapureista!
Kertokaa millaisia teillä? V***ttaa oma nyt niin paljon ettei veri kierrä. Ehkä pystyn kertomaan syyn kun raivo tasaantuu.
Kommentit (212)
Meillä on rivitalossa naapurit, joilla on kolme vilkasta poikaa. Noin viisi sekuntia, kun ovat olleet pihalla, niin joku mottaa toista nyrkillä tai kaataa maahan ja se huuto alkaa välittömästi. Vanhemmat eivät jaksa enää välittää yhtään.
Siskoni ihanat naapurit.
Keski-ikäinen äijä jolla on ns. suoraputkinen moottoripyörä ei siis mitään äänenvaimmeninta pakoputkessa. Kesällä kännissä harva se päivä eikä mitään käytöstapoja. Tämä ukkeli käynnistelee sitä Harrikkaansa yleensä kesäöisin "naapureiden iloksi" ja koko naapurusto raikaa kaasuttelun äänistä.
Toinen naapuri jolla on privaatit allasbileet iltaisin/öisin , kun toiset yrittävät nukkua. Kyllä kylpeä saa, ei siinä mitään, mutta pitääkö siellä myös nauttia toisistaan lihallisesti & huutaa niin, että kaikki kuulee.
Mika kirjoitti:
Mitä kerrottavaa löytyy kaljupäisistä naapureista
Oi, minä ottaisin mielelläni sellaisen skroden kaljupäisen uroon tuon happaman naapurin akan tilalle.
Itselläkin kokemusta naapurin mummosta, jonka mielestä minulla oli liikaa sähkölaitteita asunnossani ja sisätilanlämmitin autossa. Sähkö loppuu kuulemma kesken. Sanoin olevani insinööri, ja tietäväni, että se sähkö ei lopu tuosta vain "kesken" (talo 2012 rakennettu, joten asunnoissa kaiken lisäksi suojakytkimet).
Tämän tiedon saatuaan kaikki talon mummot jonottivat ovelleni lampun vaihtoa ja ties mitä varten lähes päivittäin. En muuten "ollut kotona" usein.
Olen laittanut muutamaan otteeseen pyykit kuivaushuoneeseen kuivumaan ja pikku hiljaa vaatteitani alkoi sieltä kadota. En tiedä onko jolu vahingossa ottanut matkaan mutta luulisi että palauttaisi ne huomatessaan takaisin... Enään en laita pyykkejäni sinne.
Vierailija kirjoitti:
Kissat kiinni kirjoitti:
Juu ja kissan irtipitäminen vaikka maalla ollaankin (pieni kylä) kusee ja paskoo meidän pihalle. Ei auta iso koira kun yöllä kiertää:/
En uskalla kasvimaata laittaa.Kaverini joutui laittamaan verkon kasvimaansa päälle tästä syystä. Sanoi että teki mieli laittaa lasku naapurille.
Kannattaa loukuttaa irtokissat ja kiikuttaa tarpeeksi kauas.
Vierailija kirjoitti:
Tässä kauhunaapurit:
Saattoivat työntää auton meidän pihaan ja tulla vaatimaan bensarahaa. kun en suostunut lainaamaan, niin auto jäi siihen ja kun kävin pyytämässä työntämään auton omalle pihalle, niin uhattiin tappaa yms. En siis päässyt pihastani lähtemään omalla autolla, koska ruostekasa oli tiellä. Soitin poliisit. Poliisien asenne oli luokkaa "no, koittakaa nyt sopia vaan... nää on näitä naapuririitoja". Kun ei ollut. Olin täysin syytön ja koin, että elämääni terrorisoidaan kaikin tavoin, vaikka haluan elää vain rauhallista elämää omalla pihallani ilman huorittelua, kiroilua, tuhkakuppien tyhjennystä aidan yli.
Oikein hauskoja oli myös nämä, kun repivät rajan läheltä juuri istuttamani kasvit ja heittelivät pitkin pihaa. Kun menin istuttamaan takaisin, niin olin kusipäähuora, saisin kuolla, luuni murskataan pian yms. En vastannut ensin mitään. Lopulta kysyin, että mikseivät anna minun elää omaa elämääni. Tämä yksi nainen loikkasi meidän tontille ja tönäisi mut nurin. Huusi vaan rasistia, vaikka oikeasti oli itse ihan valkolainen.Ne miehet sentään joskus tuli hakemaan naiset haukkumasta pois, miesten kanssa jotenkin tuli sentään toimeen, mutta naiset oli todella kamalia minua kohtaan.
Tarinoita olisi loputtomiin. Kaikki alkoi siitä, kun huomautin vieraan parkkeeranneen auton meidän tontille käynnin eteen ja en päässyt siksi lähtemään. Siitä ei vielä äläkkä alkanut, mutta muutaman päivän päästä oli tuo bensaepisodi ja sitten vihaamista riittikin. Kun en siis lainannut rahaa.
Poliisit kävi täällä varmaan 10 kertaa, mutta oikeasti koen senkin pettäneet minut. Asenne oli ylimielinen ja mitään suojaa ei meille annettu tai käyty lyömässä noille riehujille luuta kurkkuun.
Kysymys oli romaneista, muuttivat sitten pois. Sen jälkeen ei ole tarvinnut tapella naapureiden kanssa, eikä ole tarvinnut ennen sitäkään.
Karmeaa. Otan osaa. Olisi muuten kannattanut tuon autoepisodin kohdalla soittaa ennemmin pysäköinninvalvojalle. Tulevat riemusta kiljuen sakottamaan ja saattavat jopa hinata auton pois paikalta. Poliiseille on vähän vaikea vakuuttaa, että on tosi kyseessä (tappouhkaukset yms)
Miten saan pidettyä huomenna naapurin juopot pois meidän ylioppilasjuhlista?
Ne on tämä viikon kraakkuneet partsillaan, että juhlat tulee. Nasevia iskulauseita huudelleet, kun porukalla kasattiin juhlakatosta. Änkivät mukaan "harjakaisiin", kun nautittiin lasit Tallinnan lastista. Heille ei tarjoiltu ja siitäkös riemu nousi.
Viime yönä kahden aikaan oli viidellä kympillä ostanut pöntön punkkua, jonka 19v oli myynyt euron kuvat silmissä.
Kahdeksalta aamulla alkoi basson rytke, joka jatkui puolille päivin. Olivat sammuneet kesken "touhujen"!
Takaovi ollut auki, kun tässä pitää yhtä ja toista tehdä, niin jatkuva räkätys ja hohotus kuuluu pihalta.
Äsken ne saivat idean, että ylppäreihin ei tarvita kutsua, sinne voi vaan mennä. Mies sovitellen yritti niille sanoa, että jos tuutte sitten illalla MYÖHEMMIN, kun muutkin naapurit (kutsutut) tulevat. Koska riitoja ei niiden kanssa nyt tarvittais.
VITTU!!! Mulla menee hermo!
Yläkerran asunnosta valitettiin että kävelen muka liian painavin askelin.
Vierailija kirjoitti:
ToiOnToi kirjoitti:
Vastapäisessä kerrostalossa asuu eräs vanhempi rouva jonka huomasin usein katsovan ikkunastaan asuntooni. Sitten aina ulkona kun tuli vastaan huomautteli että esim. Perunoita olisi voinut keittää 2 minuuttia kauemmin. Siis ihan oikeasti. Rupesin sitten pitämään verhoja aina kiinni jolloin rouva oikein raivostui. Rupesi juoruja levittämään että pyöritän asunnossani jotain bordellia ja majoitan narkkareita ym. Ja aina kyttää ulko-ovella kunnes tulen jolloin alkaa kunnon huuto kuinka paha ihminen olen.
Onneksi kaikki jotka minut tuntevat tietävät että olen kaikkea muuta mitä tuo väittää.Seuraavan kerran kun tulee sulle jauhamaan, anna sille palautetta karjumalla ja erittäin rumilla sanoilla ja muista että vainoaminen on rikos, eli voit kerätä todisteet ja tehdä ilmon. Karju että hoida vanha v...u omat asiasi vai haluatko moottoripyöräkerhon ovesi taakse. En viitti jatkaa kielikuvia mutta multa lähtisi ja lujaa semmoinen palaute että rouva luikkisi piiloon ja äkkiä.
Nuo mopokerholaiset ovat muuten ihan vitun säälittävää porukkaa...
Ihan turha käyttää heitä jonkun sortin auktoritetteina.
Vierailija kirjoitti:
Kantakävelijä huonosti rakennetussa kerrostalossa on kyllä kamala yläkerran naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kantakävelijä huonosti rakennetussa kerrostalossa on kyllä kamala yläkerran naapuri.
Olin tulossa sanomaan ihan samaa.
Varsinkin jos on laminaatti.
t: norsulauman alapuolella asuva
Naapurin nuoripari ei rasvaa vessan ovea. Elävät öisin ja käyvät 20 kertaa yössä paskalla ja aina kuuluu vessan oven skriiiiiiiiii. Eikö ne itse tajua?
Vierailija kirjoitti:
Naapuri valitti, että mun pitää estää kissaani katsomasta hänen pihalleen. Kuulemma tuntee olonsa epämukavaksi, kun kissa olohuoneen ikkunasta kyyläilee.
Reps:)!!! Päivän paras.
Vierailija kirjoitti:
No tää ei ole vituttava, mutta en parempaakaan ketjua löytänyt.. Mun seinänaapuri laulaa todella kauniisti, harrastaa ehkä jotain kuoroa. Kuulostaa ihan enkelten laululta :) Joka kerta vain seisahdun kuuntelemaan tätä naista kun laulua kuulen.
Jatkakaa.
t. Se karaoke kiljuva "kultakurkku"
Ne sun "ikivihreiden" laulamiset on aivan perseestä ja sun äänes on järkyttävä. T, Naapurin jätkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olin tulossa sanomaan ihan samaa.
Varsinkin jos on laminaatti.
t: norsulauman alapuolella asuva
Ihminenhän on kanta-astuja. Norsu taas ei.
Vierailija kirjoitti:
Naapurin nuoripari ei rasvaa vessan ovea. Elävät öisin ja käyvät 20 kertaa yössä paskalla ja aina kuuluu vessan oven skriiiiiiiiii. Eikö ne itse tajua?
Mistä päättelit että käyvät juuri paskalla?
Jos asia on tosiaan näin, niin on täysin ymmärrettävää, että nuo ihmiset eivät jaksa/pysty miettimään saranoita. :(
-asdf kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kissat kiinni kirjoitti:
Juu ja kissan irtipitäminen vaikka maalla ollaankin (pieni kylä) kusee ja paskoo meidän pihalle. Ei auta iso koira kun yöllä kiertää:/
En uskalla kasvimaata laittaa.Kaverini joutui laittamaan verkon kasvimaansa päälle tästä syystä. Sanoi että teki mieli laittaa lasku naapurille.
Kannattaa loukuttaa irtokissat ja kiikuttaa tarpeeksi kauas.
Samalla vaivalla sen kissan voi kiikuttaa löytöeläintaloon. Se ei ole kissan syy, jos irrallaan kulkee, joten miksi eläin pitäisi laittaa kärsimään?
Kyseessä mökkinaapurit, tai oikeastaan, mehän siis asumme täällä mutta nämä riemuidiootit vain mökkeilevät tuossa jossain lähellä. Saavat siis mielestään käyttäytyä ihan miten lystäävät tämä perhe. Iskällä tapana jättää jälkeensä kaljatölkkejä. Muurahaiskeon olivat hajottaneet (kuka oikeasti tekee sellaista?). Pitbull-koirien paskalla lannoittavat mustikat. Ym. Ym. Kivaa esimerkkiä näyttävät lapsilleen. Terkkuja k-päille jos tunnistitte itsenne, tervetuloa möksälle. Not.
siis siihen pisivään kissaongelmaan:)