Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kertokaa tarinoita k-päisistä naapureista!

Vierailija
31.05.2017 |

Kertokaa millaisia teillä? V***ttaa oma nyt niin paljon ettei veri kierrä. Ehkä pystyn kertomaan syyn kun raivo tasaantuu.

Kommentit (212)

Vierailija
81/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A

Se biletys! Tykkäävät aloittaa musiikinjumputuksen 9-10 aikaan illalla. Usein se loppuu siinä 11-12 aikaan

Aika hysteerinen pitää olla, jos tunnin parin päiväsoitto häiritsee.

Voi elämän kevät, tiesin että joku tarttuu tuohon.:'D Itsepähän otin riskin..

t.63

Vierailija
82/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A

Se biletys! Tykkäävät aloittaa musiikinjumputuksen 9-10 aikaan illalla. Usein se loppuu siinä 11-12 aikaan

t.63

Syytän koululaitosta, kun ei näköjään osata kellonaikoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A

t.63

Siinä lukee "ILLALLA". Tulee aika selväksi mitä kellonaikaa tarkoitetaan.

Vierailija
84/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A

t.63

Siinä lukee "ILLALLA". Tulee aika selväksi mitä kellonaikaa tarkoitetaan.

Kiitos! Joku ymmärtää.

Kirjoitin niin suurella tohinalla, että kai jotenkin ajattelin pääseväni vähemmällä kirjoittamalla 9-10, enkä 21:00-22:00. Oli siis aika tunteella kirjotettu teksti, juurikin sen _hiljaisuuden jälkeen_ tapahtuneen jumputuksen takia huonosti nukutun yön jälkeen...

Vierailija
85/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A

t.63

Etkö osaa lukea? 9-10 ILLALLA. Ääliö...

Vierailija
86/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

A

t.63

Etkö osaa lukea? 9-10 ILLALLA. Ääliö...

Ei voi kirjoittaa 9-10 illalla. Haloo.  Vähän nyt sivistystä peliin.

Vierailija
87/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä kerrottavaa löytyy kaljupäisistä naapureista

Vierailija
88/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Talossa oli huono äänieristys ja alakerran naapuri jätti heippalappusia iltakymmeneltä kuuluvista normaaleista äänistä. Hän valehteli koirani haukkuvan paljon pidempiä aikoja kuin se videoinnin perusteella haukkui, sekä myös yöllä (mitä se ei tehnyt). Tästä asiasta pidettiin myös yhtiökokous tietämättäni.

Vierailija
89/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutaan väliaikaisesti luhtitalossa vuokralla. Meidän asunto on maantasolla, yläpuolella on toinen asunto. Siellä asuu jonkun sortin uusioperhe, lapsilla on kaikilla eri isät. Nyt viikonloppuna katselin ulos kun silmänurkasta vilahti jotain. Pienimmät lapset heitteli lelun rämiään meidän terassin eteen. Siinä ne makasi monta päivää. Vieläkin siis. Siirsin vähän syrjempään. Nyt pohditaan miehen kanssa mitä kantsis tehdä. Viedäänkö roskiin vai käydäänkö heittään sinne yläkertaan? Vaikea ymmärtää heitä, eikö äiti muka huomaa että iso osa leluista on kadonnut? Tai sitten ne on tarkoituksella heitetty alas. Arvokkain lelu rojuissa on plaston mopo.

Vierailija
90/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Asutaan väliaikaisesti luhtitalossa vuokralla. Meidän asunto on maantasolla, yläpuolella on toinen asunto. Siellä asuu jonkun sortin uusioperhe, lapsilla on kaikilla eri isät. Nyt viikonloppuna katselin ulos kun silmänurkasta vilahti jotain. Pienimmät lapset heitteli lelun rämiään meidän terassin eteen. Siinä ne makasi monta päivää. Vieläkin siis. Siirsin vähän syrjempään. Nyt pohditaan miehen kanssa mitä kantsis tehdä. Viedäänkö roskiin vai käydäänkö heittään sinne yläkertaan? Vaikea ymmärtää heitä, eikö äiti muka huomaa että iso osa leluista on kadonnut? Tai sitten ne on tarkoituksella heitetty alas. Arvokkain lelu rojuissa on plaston mopo.

Laita "annetaan" ilmoitus tori.fi. Tai pidä pihakirppis. ;)

Vierailija
91/212 |
01.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tää ei ole vituttava, mutta en parempaakaan ketjua löytänyt.. Mun seinänaapuri laulaa todella kauniisti, harrastaa ehkä jotain kuoroa. Kuulostaa ihan enkelten laululta :) Joka kerta vain seisahdun kuuntelemaan tätä naista kun laulua kuulen.

Jatkakaa.

92/212 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastapäisessä kerrostalossa asuu eräs vanhempi rouva jonka huomasin usein katsovan ikkunastaan asuntooni. Sitten aina ulkona kun tuli vastaan huomautteli että esim. Perunoita olisi voinut keittää 2 minuuttia kauemmin. Siis ihan oikeasti. Rupesin sitten pitämään verhoja aina kiinni jolloin rouva oikein raivostui. Rupesi juoruja levittämään että pyöritän asunnossani jotain bordellia ja majoitan narkkareita ym. Ja aina kyttää ulko-ovella kunnes tulen jolloin alkaa kunnon huuto kuinka paha ihminen olen.

Onneksi kaikki jotka minut tuntevat tietävät että olen kaikkea muuta mitä tuo väittää.

Vierailija
93/212 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asun aivan keskustassa ja naapurirapussa asuu joku ulkomaalainen (lapset ovat nähneet ja kertoivat) jolla kaksi isohkoa koiraa. Pitää autoaan näiden ulkotarhana/koppina. Kovilla pakkasilla ei tehnyt tätä, mutta muuten. Ja ne räksyttävät ihan kaikkea mikä pihalla näkyy! Vituttaa kuunnella koirien haukkumista, kun ei itse sellaista edes omista. Enkä usko että se ikkunoiden auki pitäminen riittää kuumana päivänä jäähdyttämään tarpeeksi autoa. Eli jos erehtyy kuumana päivänä tuon tekemään niin teen ilmoituksen. Oon tosin miettinyt jo tekeväni sen muutenkin.

Apua :O eikös noista ihan ohjeistetakin tekemään ilmoitus häkeen jos on vähänkään lämpimämpää? Soita niin tulevat pelastamaan koirat?

Ei tarvii ees olla kuuma päivä, kun auton sisälämpötila on tosi korkea, vaikka ikkunat olisi auki. Auringonpaisteella jo 10-15 minuuttia autossa, (joka ei ole käynnissä ja ilmastointi päällä), niin on aika hiton kuuma. Jos joku ei usko, niin kokeilkaapa itse.

Vierailija
94/212 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ole omasta vaan äitini naapurista, joka riehaantui minulle. Olin äitini luona käymässä ja hän oli jo pidempään ollut huolissaan ja rasittunut talossa melskaavasta ja haukkuvasta koirasta. Totesin siinä itsekin kun olin jo tunteja ollut äitiäni auttelemassa, että koira tosiaan ravaa edestakaisin ja haukkuu lakkaamatta jonkin eroahdistuksen vuoksi varmaankin. 

Menin sitten ja otin selvää kenen oven takaa tuo kuuluu ja selvitin yhteystiedot. Laitoin ihan ystävällissävyisen tekstiviestin koiranomistajalle ihan tiedoksi vaan että koiralla vaikuttaisi olevan jokin hätä, kun haukkuu lakkaamatta. Takaisin sain törkeän viestin jossa haukuttiin suunnilleen koko talo ja asuinalue ja selvitettiin kuinka hän nyt ei ainakaan siellä aio asua enää hetkeäkään. Viestejä alkoi tulla niin että kun 10 meni rikki, vastasin että jos pommitus ei lopu, ilmoitan poliisille häirinnästä. Sitten tilanne rauhottui ja koira lakkasi haukkumasta (kai se laitettiin jonnekin hoitoon omistajan poissaollessa) ja olin jo lakannut ajattelemasta koko asiaa, kun kerran äitini parkkipaikalla naamaani kiinni liimaantuu homssuinen täti joka sylki roiskuen huutaa minulle (mistä minut siinä tunnistikaan) että ON MINUN SYYNI ETTÄ HÄN MUUTTAA MUUALLE TÄSTÄ P*RSLÄVESTÄ, eikä hänen tasoisensa ihminen vuokralla asuisikaan jne jne. Katsoin vaan muijaa kuin mielenvikaista ja taisin hieman naurahtaa ennenkuin liuettiin äitini kanssa siitä autoon. Tervemenoa vaan.

Vierailija
95/212 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurissani asuu nainen joka kyttää ja valittaa muiden tekemisistä minkä kerkeää mutta omia lapsiaan ei ojenna ollenkaan. Lelut on pitkin pihaa ja viskelty ojiin. Lapset juoksevat ja melskaavat päivät talon ympärillä ja tämä mamma istuu parvekkeella kälättämässä.

Vierailija
96/212 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luhtitalo, alakerran  wt-perhe. Heti, kun kevätaurinko alkoi lämmittämään tämä vähä-älyisen luolamiehen lailla örisevä  perheenpää raahasi grillin pihalle ja alkoi polttaa, kirjaimellisesti, makkaroita sekä pihvejä ja tietenkin juoda kaljaa. Molemmat vanhemmat vetivät tupakkaa askit päivässä , arvatkaa kenen parvekkeelle savu nousi? Eikä kukaan  perheestä osannut kulkea parvekkeen ovesta paiskomatta sitä! Perheen poika juoksenteli pihalla keppi kädessä huutaen "kuka haluaa turpaan" ja kiusasi pienempiä, joku kävi tästä' vanhemmille valittamassa mutta turhaan. Ainoa kurinpito-yritys oli äitinsä  karjaisu  keittiön ikkunasta "nyt vittu se keppi pois !" 

Perheen tytär taas  oli  todella kaunis  lapsi luonnonkiharoineen,  mutta inhottava :komenteli, määräili , juoksutti ( hae mulle vettä!- kaveri juoksee kotiinsa hakemaan vesilasia) kavereitaan  sekä  naureskeli ihmisille , muistan kun minulla oli nilkka tohjona ja nilkutin kepeillä kotiin niin  eikös tämä  pikku"""" repeä paskaiseen nauruun!   Oli helpotus muuttaa sieltä pois, mutta säälin syvästi tilalleni tulevia asukkaita...

Vierailija
97/212 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No tää ei ole vituttava, mutta en parempaakaan ketjua löytänyt.. Mun seinänaapuri laulaa todella kauniisti, harrastaa ehkä jotain kuoroa. Kuulostaa ihan enkelten laululta :) Joka kerta vain seisahdun kuuntelemaan tätä naista kun laulua kuulen.

Jatkakaa.

Haluan vaihtaa hänet viisivuotiaaseen pianoa rääkkäävään "muusikon alkuun". Maksan välirahaa...

Vierailija
98/212 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

ToiOnToi kirjoitti:

Vastapäisessä kerrostalossa asuu eräs vanhempi rouva jonka huomasin usein katsovan ikkunastaan asuntooni. Sitten aina ulkona kun tuli vastaan huomautteli että esim. Perunoita olisi voinut keittää 2 minuuttia kauemmin. Siis ihan oikeasti. Rupesin sitten pitämään verhoja aina kiinni jolloin rouva oikein raivostui. Rupesi juoruja levittämään että pyöritän asunnossani jotain bordellia ja majoitan narkkareita ym. Ja aina kyttää ulko-ovella kunnes tulen jolloin alkaa kunnon huuto kuinka paha ihminen olen.

Onneksi kaikki jotka minut tuntevat tietävät että olen kaikkea muuta mitä tuo väittää.

Seuraavan kerran kun tulee sulle jauhamaan, anna sille palautetta karjumalla ja erittäin rumilla sanoilla ja muista että vainoaminen on rikos, eli voit kerätä todisteet ja tehdä ilmon. Karju että hoida vanha v...u omat asiasi vai haluatko moottoripyöräkerhon ovesi taakse. En viitti jatkaa kielikuvia mutta multa lähtisi ja lujaa semmoinen palaute että rouva luikkisi piiloon ja äkkiä.

Vierailija
99/212 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ToiOnToi kirjoitti:

Seuraavan kerran kun tulee sulle jauhamaan, anna sille palautetta karjumalla ja erittäin rumilla sanoilla ja muista että vainoaminen on rikos, eli voit kerätä todisteet ja tehdä ilmon. Karju että hoida vanha v...u omat asiasi vai haluatko moottoripyöräkerhon ovesi taakse. En viitti jatkaa kielikuvia mutta multa lähtisi ja lujaa semmoinen palaute että rouva luikkisi piiloon ja äkkiä.

Oletpa sä kovis. Not.

Vierailija
100/212 |
02.06.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi on ikäviä juttuja ja joskus sama ollut omalla pihalla ongelmana.

Mutta ei hätää, kannattaa kokeilla etikkaa (ihan sellasta tavallista) ja pirskotella sitä kukkapenkkien ympärille. Auttoi ainaskin mulla.