Joko olet testannut S-ryhmän myyntiin ottamia Tescon tuotteita, ja joko niitä on hyvin saatavilla?
Gluteenittoman ymmärrän, niille on oma kohderyhmänsä, mutta muuten tuotteet näyttivät olevan lähinnä säilykkeitä, saippuaa, mehuja ja sipsejä. Onko joku erityisen kehun arvoinen?
Ainoat tuotteet , joita itse kiinnostaa kokeilla olivat tikka masala-kastike ja pakasteena taikinoidut hummerinpyrstöt.
Kommentit (101)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Testasin sipsejä. Oli hyviä.
Sipsejä oli montaa sorttia, mikä niistä oli testissä?
Sea salt & cider vinegar, tollasia sipsejä just oon etsiny mutta niitä ei yleensä suomesta löydä. Lisäksi testasin mature cheddar & red onion -sipsejä, niissä oli aika voimakas maku...
Ostin jäätelöpakkauksen, jossa 8 x 50 ml tikkujäätelöitä. Pahinta jäätelöä, jota
olen koskaan syönyt. Vastaava Magnumin setti on ehkä miljoona kertaa parempaa.
Onko tuo Early Grey-tee parempaa kuin esim. Twiningsin?
Vierailija kirjoitti:
Onko tämä niin kuin brittien Pirkka, Xtra tai Rainbow?
Suurin ero on siinä että Tescot on pakattu mahdollisimman kauniiseen pakettiin ja suomalaiset omat merkit mahdollisimman rumaan ja halvan näköiseen pakettiin. Briteissä asuessa aina ihmettelin tätä suomalaista logiikkaa.
Aion kokeilla ainakin tuota tomaatti-mascarpone -pastakastiketta, joka näkyi jonkun linkkaamassa listassa. Olen aina haikaillut valmispastakastiketta, jossa on tomaatin lisäksi juustoa, mutta jotain muuta kuin pecorino-juustoa (koska en tykkää lampaanmaitojuustosta).
Britanniassa osti aina Tescon armagnacia. Ei löytynyt ainakka Prismasta. Onkohan muualla? On hyvää ja halpaa. Voittaa useimmat konjakit mennen tullen.
Tesco on brittien halpiskamaa, ei mitään luxusta.
Sainsbury parempi marketti, niiden tuotteita ei kai saa suomesta.
Tesco on mun lähikauppa (en tosin asu edes Englannissa), ihan tavallisia, hyviä perustuotteita. Ihmettelen miksi tuodaan Suomeen kun vastaavia varmasti on, mutta siitä vaan sitten. Mitäs minä kansainvälisestä kaupasta ymmärtäisin :).
Mature cheddar & red onion -sipsit oli hyviä.
Uutisissa joku vertasi tätä tuotelinjaa S-ketjun Rainbow:n. Nämä eivät kyllä ole vertailukelpoisia, vaan Tesco Finest on nimenomaan se Tescon vähän parempi ja kalliimpi oma merkki (logossa jäljitellään Marks & Spencerin elintarvikelogoa).
Tescolla on myös oma halpismerkki, joissa pelkistetyt sinipunavalkoiset pakkaukset.
Lähde: 10 vuotta Tescossa asioinut
Tuollahan näytti olevan myös finestin lisäksi peruskamaa, en oikein tiedä miksi esim. tescon käsisaippua olisi sen kummempaa kuin rainbown. Sellaiset tuotteet mitä täällä ei ole ollut ymmärrän. Esim erimakuiset sipsit, murot jne. Onkhan noista jäätelöistä ben&jerryn haastajiksi? Ainakin Lidlin vastaavat oli surkeita.
Sana kirjoitti:
Aion kokeilla ainakin tuota tomaatti-mascarpone -pastakastiketta, joka näkyi jonkun linkkaamassa listassa. Olen aina haikaillut valmispastakastiketta, jossa on tomaatin lisäksi juustoa, mutta jotain muuta kuin pecorino-juustoa (koska en tykkää lampaanmaitojuustosta).
Sitten vinkkaan myös tästä, jota myös saa ainakin Prismoista: Jamie Oliverin tomaatti, ricotta & basilika pastakastike
Vierailija kirjoitti:
Britanniassa osti aina Tescon armagnacia. Ei löytynyt ainakka Prismasta. Onkohan muualla? On hyvää ja halpaa. Voittaa useimmat konjakit mennen tullen.
No tuskinpa näkyy Suomessa, kun ei täälä saa ruokakaupoissa myydä väkeviä.
Vierailija kirjoitti:
Uutisissa joku vertasi tätä tuotelinjaa S-ketjun Rainbow:n. Nämä eivät kyllä ole vertailukelpoisia, vaan Tesco Finest on nimenomaan se Tescon vähän parempi ja kalliimpi oma merkki (logossa jäljitellään Marks & Spencerin elintarvikelogoa).
Tescolla on myös oma halpismerkki, joissa pelkistetyt sinipunavalkoiset pakkaukset.
oOisko tätä Tescon Finest-sarja vähän kuin K-kauppojen Pirkka parhaat-sarja. Siinähän on vähän sellaisia parempia tavaroita olevinaan, joka kuitenkin on ns. halpismerkin tuoteryhmä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
oOisko tätä Tescon Finest-sarja vähän kuin K-kauppojen Pirkka parhaat-sarja. Siinähän on vähän sellaisia parempia tavaroita olevinaan, joka kuitenkin on ns. halpismerkin tuoteryhmä.
Varmaankin just tällainen "olevinaan vähän parempi" -merkki, jossa pakkaus on hiukan jykevämpää kartonkia ja kirjaimet koukeroisia.
T: lainaamasi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmaankin just tällainen "olevinaan vähän parempi" -merkki, jossa pakkaus on hiukan jykevämpää kartonkia ja kirjaimet koukeroisia.
T: lainaamasi
Niin no, esimerkiksi Lidlin Deluxe-tuotteet ovat oikeasti laadukkaampia kuin mitkään vastaavat duopolin myymät tuotteet, ihan heittämällä. Ja hintalaatu-suhde on enemmän kuin kohdillaan.
-eri, ohis
Ostin juustotikkuja "all butter cheese straws" ja "gruyere poppy seed twists". Ihan ok, oli kunnolla juuston makua. Ne hanhenrasvassa esipaistetut perunalohkot houkuttelisi. En ole ylipainoinen ja veriarvotkin ovat hyvät, joten toivottavasti suotte minulle tämän.
Todellakin on Tescon Finest Earl Grey parempaa kuin Twiningsin! Ostin Tescoa ulkomailta ja olen pitkän ajan säästeliäästi juonut sitä, mutta eipä enää tarvitse.
Mitä erikoisempia tuotteita esimerkiksi?