Joko olet testannut S-ryhmän myyntiin ottamia Tescon tuotteita, ja joko niitä on hyvin saatavilla?
Gluteenittoman ymmärrän, niille on oma kohderyhmänsä, mutta muuten tuotteet näyttivät olevan lähinnä säilykkeitä, saippuaa, mehuja ja sipsejä. Onko joku erityisen kehun arvoinen?
Ainoat tuotteet , joita itse kiinnostaa kokeilla olivat tikka masala-kastike ja pakasteena taikinoidut hummerinpyrstöt.
Kommentit (101)
Tänään testattu:
- etikkasipsit, ihan hyviä, mutta Marks & Spencerillä oli parempia (ja kalliimpia)
- murokeksit (shortbread fingers): eivät hintansa arvoisia: kovia, jauhoisen ja halvan makuisia
Onko tuo lemon curd joka kaupassa samanlaista, vai onko niissä eroja? Minulla on vielä Lidlin tuotetta, ei varmaan kannata ostaa toista purkkia Tescon valikoimasta?
Ihme nipotusta täällä. Mä olen vaan onnellinen kun vihdoin saan red leichester juustoa lähiprismasta. Ei tartte enää raahata englannista tai käydä erikseen juustokaupassa toisessa kaupungissa. Se on mun lempijuusto.
Samoin tykkään tosi paljon Tescon earl greystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies testasi jotain pikkuleipiä, suklaisia. Kävi yöllä oksentamassa pari kertaa, ai että tuntui itsestäni pahalta. Ei ole nuori enää vaan 60+. Sinne saa jäädä ne keksit.
https://www.foodie.fi/products/collection/tesco
Mitä alapeukuttamista on vanhan miehen oksentamisessa. Laitan varoituksen kekseistä.
Ei tuo mitenkään todista että se johtuisi niistä kekseistä.
Vierailija kirjoitti:
Ihan kuin elettäisiin jossain Neuvostoliitossa ja saadaan jotain salattua jännää länsimaalaista tarjolle.
Osuit kyllä asian ytimeen. :D Onko teidän pakko olla ihan noin noloja? Sovittaisiinko tässä kollektiivisesti että ei nyt hehkutettaisi millään halpakaupan privat label-tuotteilla ja rynnitä hakemaan niitä kaupasta, vaan jos välttämättä haluat jotain kokeilla niin menet vaan kauppaan ja otat hyllystä, kokeilet kotona ja jätät asian siihen.
Kiinnostukaa jostain tärkeämmästä.
Eikö tuo tesco ole vähän kuin s-market tai k-market eli nyt suomeen on tuotu ulkomaisia pirkka-tuotteita, jippii?
Appelsiini- ja omenamehua näkyi olevan pienen S-marketin kylmähyllyssäkin. Hinta 3 € ja risat, joten ei napannut. Varsinkin, jos Tesco on vielä brittien halpismerkki.
Vierailija kirjoitti:
Eikö tuo tesco ole vähän kuin s-market tai k-market eli nyt suomeen on tuotu ulkomaisia pirkka-tuotteita, jippii?
Mieti kuinka paljon verovaroja käytetään kulttuuriin ja sivistykseen, ja tämä kansa saa suurimmat kiksit siitä että niiden lähikauppa saa valikoimaan jostain briteistä jonkun halpissarjan elintarvikkeita. Sekä ilmaisista ämpäreistä.
Mä haluan säilyttää illuusion siitä etten elä typerysten keskellä mutta palsta tekee sen kyllä joskus tosi haastavaksi ylläpitää tuota.
Siis missä asiasta vaahdotaan ja puhutaan luksustuotteista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti kuinka paljon verovaroja käytetään kulttuuriin ja sivistykseen, ja tämä kansa saa suurimmat kiksit siitä että niiden lähikauppa saa valikoimaan jostain briteistä jonkun halpissarjan elintarvikkeita. Sekä ilmaisista ämpäreistä.
Mä haluan säilyttää illuusion siitä etten elä typerysten keskellä mutta palsta tekee sen kyllä joskus tosi haastavaksi ylläpitää tuota.
Tarkoitin lähinnä että tesco on yksi tavarataloketju ja tuo on sen oma tuotemerkki.
Pirkkatuotteissakin on hyvää, samoin ainakin isommissa k- tai s-marketeissa, prismoissa sun muissa on laajat valikoimat hyvälaatuisiakin elintarvikkeita joten pelkkä jonkun kaupan tuotemerkki ei ole tae sen kummemmin hyvyydestä kuin pahuudestakaan.
Sen mitä noita tuotteita katsoin niin positiivista on tuoda niitäkin ruokavalmisteita joita ei saa tällähetkellä suomesta.
Vierailija kirjoitti:
http://www.marmai.fi/uutiset/s-ryhma-ja-tesco-valottavat-yhteistyotaan-…
vaahdosta en tiedä mutta tuo puhuu ylellisyydestä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
http://www.marmai.fi/uutiset/s-ryhma-ja-tesco-valottavat-yhteistyotaan-…
vaahdosta en tiedä mutta tuo puhuu ylellisyydestä
Ote linkin jutusta :D
"Tescon tuotteiden pakkauksista huokuu modernin suunnittelun ja eleganttiuden yhdistelmä. Näiden kanssa voi kuvitella olevansa mukana kuninkaallisella aamupalalla tai kello viiden teellä"
Vierailija kirjoitti:
En ole koskaan ymmärtänyt miksi aikuiset syö keksejä. Mitä iloa niistä voi saada?
En ole koskaan ymmärtänyt näitä "enymmärtäjiä". Mitä iloa voi saada asioiden ihmettelystä?
En vaahtoa enkä hehkuta, totean vain että meidän ässämarketissa oli jo Tescon keksit vähissä eli näkyy ne kauppansa tekevän. Itse ostin teetä, se oli ihan ok. Lemon curdia otin myös purkillisen mutta en ole vielä maistanut. Periaatteessa on ihan hyvä että kauppojen valikoima kasvaa vaikka hienoja ihmisiä ärsyttääkin se, että tuulipukukansa ostaa uutuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies testasi jotain pikkuleipiä, suklaisia. Kävi yöllä oksentamassa pari kertaa, ai että tuntui itsestäni pahalta. Ei ole nuori enää vaan 60+. Sinne saa jäädä ne keksit.
https://www.foodie.fi/products/collection/tesco
Mitä alapeukuttamista on vanhan miehen oksentamisessa. Laitan varoituksen kekseistä.
Perhana, olen 62-vuotias, enkä ole vanha.
Tee ja cheddar testattu, todella hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Kurkkasin tuon tuotelistan läpi eikä mikään herättänyt erityisen suurta kiinnostusta. Arkisia, tylsiähköjä tuotteita. Säilykkeitä, kastikkeita, papuja. Jäätelötkin näytti persoonattomilta, ei mitään sellaista makua mitä en Suomesta löytäisi. Olisi tullut vailka sitä upean näköistä hiilenmustaa seesamijäätelöä! Ainoa tuote mihin kiinnitin huomiota oli suklaatee. Onkohan hyvää..?
On!
Valkosuklaa-karpalokeksit (G), kolmen suklaan suklaakuorrutteiset (G) ja tavalliset kolmen suklaan suklaakuorrutteiset keksit testattu, sekä all butter pastry gruyere & poppy seed twists juustotikut, kuten myös mature cheddar & red onion sipsit. Meillä kaupassa joku harjoittelijatyttö noita keksejä maistatti ja itse ostin sipsejä. Nuo gluteenittomat keksit ei maistuneet gluteenittomalle, oli suklaa keksi minusta parempaa kuin tuo tavallinen vastaava, valkosuklaa-karpalokeksit oli yllättävän hyviä, vaikka en yleensä karpalosta tykkääkään. Juustotikutkin oli ok, mukavan juustoisia. Sipsit oli voimakkaan sipulisia, mutta tykkäsin kyllä, vaikken sipulin ystävä niin olekaan. En ehkä mitään keksejä omaan kotiini itselleni ostaisi, ehkä vieraille voisi tarjota, mutta siis ihan hyviä ja syötäviä tuotteita. Sipsejä ostan ehkä toistekin.
Tämän kirjoittaja on ehkä typerä trollaaja, mutta siltä varalta että hän ihan oikeasti on tosissaan, niin voin paljastaa, että kaupan kassahenkilöllä ei ole mitään tekemistä kaupassa myytävän valikoiman kanssa. Tää on ihan samaa sarjaa kuin se että joku ääliö menee haukkumaan lehdenjakajan jos lehdessä kirjoitetaan jostain epämukavasta aiheesta.