Miten varoittaa poikaa kullankaivajista?
Alkaa olla poika seurusteluiässä, miten varoittaa häntä lompakkoloisista ja muista kullankaivajista ja miehen rahat kuppaavista humanisteista?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vähän sama tilanne, tytärtä pitäisi pian varoittaa kaiken maailman hipstereistä, syrjäytyneistä, työttömistä ja muista amisviiksistä. Testamentti on kuitenkin jo tehty niin, että tuleva puoliso on suljettu pois perinnön piiristä.
Niin tyypillinen naisreaktio asiaan. Vedetään herneet nenään ja itkupotkuraivareissa käännetään ongelma toisin päin eli tehdään se mitennaiset ratkaisevat kaikki ongelmansa = syytetään miehiä
Olet niin ennalta arvattava ja helposti provottava, hävisit
Usko tai et, totta on. Ainoa lapsi vielä. Ai niin, kaikki naistenhakkaajat, juopot, pettäjät ja sikamiehet pitää vielä lisätä varoituslistalle.
Älä unohda av:n lassukoita listasta!
Hitto! Melkein unohdin. Ehdottomasti setämiehistä pitää varoittaa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin juuri yhden varakkaan papan höynäytettäväksi ;) Raukka luulee, että olen tosissani.
Minä löysin nuoren naisen jolta saa halvalla pillua.
Hieno juttu. Toiset saa ilmaiseksikin.
Ilmainen on aina vähän suhteellinen käsite. Yleensä vien naisen vaikka illalliselle, jonka jälkeen sänkyyn. Ei se silloin ilmaista ole.
Tee sinä vaan niin. Mutta se ei muuta sitä, että toiset saa ilmaiseksikin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä löysin juuri yhden varakkaan papan höynäytettäväksi ;) Raukka luulee, että olen tosissani.
Minä löysin nuoren naisen jolta saa halvalla pillua.
Hieno juttu. Toiset saa ilmaiseksikin.
Ilmainen on aina vähän suhteellinen käsite. Yleensä vien naisen vaikka illalliselle, jonka jälkeen sänkyyn. Ei se silloin ilmaista ole.
Ei sitä Rosson pitsaa lasketa illalliseksi. Sinä typerys luulet, että 15 euron tarjoomuksilla toisen pitää antaa sinulle vastapalvelukseksi p*llua. Mitäpä, jos alkaisit käyttäytyä kuin täysipäinen aikuinen?
Vierailija kirjoitti:
Onneksi poika ja tulee olemaan akateemisesti koulutettu ja akateemisia naisia on pilvin pimein.
Ja sitten todellisuudessa poika rakastuu lähihoitajaan tai parturi-kampaajaan :D, menevät ilman avioehtoa naimisiin ja ero tulee kun poikasi jää kiinni vieraissa käymisestä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi poika ja tulee olemaan akateemisesti koulutettu ja akateemisia naisia on pilvin pimein.
Ja sitten todellisuudessa poika rakastuu lähihoitajaan tai parturi-kampaajaan :D, menevät ilman avioehtoa naimisiin ja ero tulee kun poikasi jää kiinni vieraissa käymisestä.
Avioehto on asia, minkä pitäisi olla itsestäänselvyys. Omalle lapselleen voi opettaa jo hyvissä ajoin, että mikäli puoliso ei suostu avioehtoon, on hän silloin menossa rahan takia naimisiin ja koko naimisiinmeno kannattaa unohtaa. Avioehdosta huolimattakin yhteinen omaisuus menee erossa puoliksi, joten avioehdosta ei ole sen suhteen mitään haittaakaan.
Minä neuvon lapsiani valitsemaan puolisokseen sen ihmisen jota rakastaa, ja jonka kanssa voi aidosti olla oma itsensä. Ja avioehdon tärkeydestä muistutan myös.