Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Onko olemassa ärsyttävämpää hommaa?

• ylös 2
  • alas 3

Kommentit (18)

Vierailija

No se on vain ryhtymisestä kiinni. Menee nopeasti, kun vain aloittaa. Ja sit saat nauttia kirkkaista näkymistä. Asuntokin tuntuu puhtaammalta kun ikkunat kirkastuu.

Nyt heti ämpäri käteen, astianpesuainetta, riepu, lasta ja hommiin, MARS!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija

Ikkunanpesufirma hoitaa homman kätevästi parin kuukauden välein :). Pesijä vielä on komea mies, joka viheltelee iloisesti työn tehdessään.

Vierailija

Ei vielä kannata. Siitepölyä niin paljon ilmassa että kohta saisit pestä uudestaan.

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
No se on vain ryhtymisestä kiinni. Menee nopeasti, kun vain aloittaa. Ja sit saat nauttia kirkkaista näkymistä. Asuntokin tuntuu puhtaammalta kun ikkunat kirkastuu.

Nyt heti ämpäri käteen, astianpesuainetta, riepu, lasta ja hommiin, MARS!

Totta puhut, mutta älä huuda mulle:) T:Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ei vielä kannata. Siitepölyä niin paljon ilmassa että kohta saisit pestä uudestaan.

Pakko. Lauantaina ylioppilasjuhlat. Onneksi sataa niin hiekkatie vieressä ei enää pöllyä niin kovasti

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Pesenkin nyt vaan sisältä ja väleistä. Vanhan rintamamiestalon ulkolasit pestään todellakin ulkoa. En mee sateeseen kiipeileen tikkaille. T:Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Pakko. Lauantaina ylioppilasjuhlat. Onneksi sataa niin hiekkatie vieressä ei enää pöllyä niin kovasti

Onnea ja mukavia juhlia teille. T:Ap

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Ota ihmeessä ikkunanpesudrinkki, alkaa työt sujua ;)
Älä yllytä hullua:) T:Ap

Vierailija

Ikkunoiden pesu on mun mielestä yksi palkitsevimmista hommista. Ihan kuin sais teräväpiirtokuvan näkymistä sen vanhan ja suttuisen tilalle.  :)

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:

Onnea ja mukavia juhlia teille. T:Ap

Kiitos. Sääennusteen mukaan ulkona noin 10 astetta joten sisälle pakkaudutaan kaikki =) Onneksi on vanha/iso talo.

Vierailija

Mä en osaa pestä ikkunoita. Aina johonkin jää joku ärsyttävä raita, joka häiritsee enemmän kuin paskaiset ikkunat. Ehkä äiti jossain vaiheessa tulee kylään ja kiekaisee: "herrajjumala ku sullo törkyset klasit, annas ku äitees...". Sitten alkaa tulla puhdasta ja mä meen keittelee kahvit ja kaivan frödingen pakastimesta sulamaan.

Vierailija

Hommat tyssäs alkuunsa. En muistanut, että mulla on hepuloiva apulainen eli koiranpentu. T:Ap

Vierailija

Jee. Hyvä minä. Ikkunat pesty ja puhtaat verhot ikkunoissa. Koti raikastu kummasti, kun lähti pölyt ja hämähäkinseitit. T:Ap