Nyt kaikki valittaa lomarahan puuttumisesta. Minulla on ehdotus:
Nyt kaikki valittaa lomarahan puuttumisesta. Minulla on ehdotus:
klo 9:55 | 31.5.2017
Jää työttömäksi ja hae sitten töitä kun ne lomarahat on palautettu lähtötasolle!
Jää työttömäksi ja hae sitten töitä kun ne lomarahat on palautettu lähtötasolle!
Ladataan...
Nih!
Hyvä ehdotus. Siinä Sipilälle kikyä.
Meillä oli parempi ratkaisu. Muutimme naapurimaahan ja palkka nousi 42 prosenttia.
Terkkuja Ruotsista!
Uudet työntekijät voivat paikata sillä aikaa. Ja saavat vähemmän lomarahoja, kjäh kjäh
Tai vieläkin enemmän länteen, palkka nousi 100%.
Perustele mikset pitänyt ideasta
"Suomessa ylisuuret palkat sössönsöö"
En minäkään saavutetuista eduista haluaisi luopua mutta koko lomarahahan on aika järjetön juttu. Meillä on palkalliset lomat. Miksi siihen päälle pitää työnantajan vielä jotain lisä lomailurahaa maksaa?
Lomarahan tarkoitus on ajan saatossa hämärtynyt. Aikanaan se oli lomaltapaluuraha ja sillä oli tarkoitus saada työntekijät palaamaan loman jälkeen takaisin samaan työpaikkaan. Ainakin minulla on tämä käsitys ja en jaksa googlata..
Mutta tarkoitus ei kai ollut se, että työntekijällä on rahaa käytettävissä enemmän lomahuvitteluihin tai muuhun.
Huvittelurahat lomalle sponsored by valtio :D
Just näin!
Parempi näin: kuseta työnantajaasi mahdollisimman paljon: jätä työt tekemättä, lintsaa ja laiskottele. Voit myös varastaa työpaikaltasi. Eiköhän ne puntit mene tasan!