Matkaa n. 1km. Millä kuljet? Kävellen, autolla, pyörällä?
Kommentit (59)
Kävellen, autolla, skootterilla ja pyörällä. Riippuu kiireestä ja säästä sekä siitä onko jotain tavaraa mukana.
Yleensä pyrin menemään metsän kautta eli silloin kävelemällä mutta jos se ei ole mahdollista, sitten pyörällä.
Pyörällä, vihaan kävelemistä yli kaiken ja autoa ei ole, enkä edes näe syytä sille miksi pitäisi autolla mennä lyhyitä (alle 10 km) matkoja.
Riippuu minne menossa. Jos kauppaan, niin pyörällä. Helpompi kantaa ostokset. Muuten sitten kävellen tai pyörällä, riippuen fiiliksestä.
Kävellen tai pyörällä. Tai jos isot ruokaostot niin sitten auto.
Kävellen tai bussilla/ratikalla/metrolla. Riippuen siitä mikä sää, paljonko kannettavaa, mikä kunto, onko kiire yms.
Kävellen menee jos ei ole mitään isompaa kannettavaa mukana sitten pyörällä
Kauppaan 1km päähän autolla, harrastukseen kävellen tai fillarilla, jos duuni olisi 1km päässä menisin autolla niinä päivinä kun pitää liikkua muuallekin tai on huono sää, muuten menisin kävellen.
Autoa ei ole joten kävellen/pyörällä tai joskus bussilla, jos kiire/huono ilma tms.
Kävellen. Lähikauppaan on matkaa 500m ja autotalliin 200m eri suuntaan, joten ei maksa vaivaa hakea autoa...
Kävellen. Mä kävelen tai pyöräilen aina oman kotikaupunkini sisällä (matkat max 15km). Isompaan kaupunkiin kun lähden niin bussilla tai autolla.
Yleensä kävellen, joskus raitiovaunulla.
Vierailija kirjoitti:
Kävellen, autolla, skootterilla ja pyörällä. Riippuu kiireestä ja säästä sekä siitä onko jotain tavaraa mukana.
Työvehkeet ei aina oikein reppuun tai tarakalle mahdu.
Autolla tietysti. Kun olen kerran auton hankkinut ja maksan siitä kalliisti koko ajan kaikkia juoksevia kuluja, niin tottakai sitä myös käytän. Jos pihasta poistun yhtään pidemmälle niin yleensä aina menen autolla. Kilometri on pitkä matka kävellä.
Tietysti jos olen juonut niin sitten ei voi autolla lähteä.
Kävellen. Pyörä on rikki, ja toisaalta inhoan kaupungissa pyöräilyä niin paljon, että kävelen noin lyhyen matkan mieluummin.
Fillarilla jos sellainen on kätevästi saatavilla. Useammin kävellen, varsinkin jos ei tarvitse kantaa mitään meno/ paluumatkalla.
Vierailija kirjoitti:
Autolla tietysti. Kun olen kerran auton hankkinut ja maksan siitä kalliisti koko ajan kaikkia juoksevia kuluja, niin tottakai sitä myös käytän. Jos pihasta poistun yhtään pidemmälle niin yleensä aina menen autolla. Kilometri on pitkä matka kävellä.
Tietysti jos olen juonut niin sitten ei voi autolla lähteä.
Eli pääasiassa liikut kävellen.
Kävellen. En jaksa hakea pyörää varastosta noin lyhyttä matkaa varten.
Auto ei todellakaan liikahda kilsan takia.