AV:lta saa hyvin realistisen kuvan siitä miten miehet ja naiset suhtautuvat toisiinsa ihan oikeasti
Kanssakäyminen työpaikalla tai yliopistolla on loppujen lopuski hyvin pinnallista, monilla on vain sosiaalinen näyttelyrooli päällä opiskelu- ja työkavereiden kanssa jutellessa. Tällä palstalla ilmenee miten pinnallisia ja kieroja suurin osa miehistä ja naisista oikeasti onkaan.
Kommentit (17)
Vierailija kirjoitti:
Täällä on trolleja puolet kirjoittajista. Sama, kuin suoli24 foorumilla ja mitä ylilautoja noita nyt onkaan.
Entäs se toinen puoli, ihmisen on helpompi paljastaa todellinen minänsä anonyymipalstoilla. Oikeassa elämässä voisi saada turpaansa jos olisi yhtä rehellinen kuin tällä palstalla.
Höpö höpö. Jos ihmisellä on hyvä olla, hän ei mene viettämään aikaa AV:lle.
Pahin spammi ja pisimmät jankkausketjut ovat muutamien ihmisten tekeleitä.
Loput trollaavat minkä ehtivät.
Höpsis, muutamat katkerat täällä vihaavat kaikkea mahdollista vastakkaisessa sukupuolessa, mutta suurin osa on ihan normaaleja.
Mä olen syvästi toivonut, että täältä saamani kuva on väärä, vähintään erittäin kärjistetty.
Jotain voinee päätellä siitä, että olen itsekin joskus kirjoittanut mielipiteeni kärjistäen, suorastaan provosoivasti. Tämänkin päivän aikana! Enkä varmasti ole kommentteineni pahimmasta päästä... joten ehkä muutkin kärjistävät mielipiteitään ja täältä saatuun kuvaan ei kannata luottaa.
Vierailija kirjoitti:
Höpsis, muutamat katkerat täällä vihaavat kaikkea mahdollista vastakkaisessa sukupuolessa, mutta suurin osa on ihan normaaleja.
Määrittele "muutamat", jossain määrin meno on pahempaa kuin Suomi24:lla.
Paskat saa. Tällä palstalla muutamat häiriintyneet ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan ja pyrkivät levittämään harhaista, polarisoitunutta maailmankuvaansa.
Normaalit naiset ja miehet suhtautuvat toisiinsa ihan vaan ihmisinä. On sitten kyse työkavereista, treffikumppaneista tai ihan mistä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Paskat saa. Tällä palstalla muutamat häiriintyneet ihmiset purkavat omaa pahaa oloaan ja pyrkivät levittämään harhaista, polarisoitunutta maailmankuvaansa.
Normaalit naiset ja miehet suhtautuvat toisiinsa ihan vaan ihmisinä. On sitten kyse työkavereista, treffikumppaneista tai ihan mistä tahansa.
Mistä sinä sitä tiedät, oletko tavannut kaikkia palstailijoita?
Tämä palstahan on pelkkää viihdettä. Kiva käydä välillä lukemassa hullujen aivopieruja.Ei kai kukaan tätä palstaa ota todesta.
Kyllä minä pidän realistisempana kuvana ihan sitä, minkä saan kun vietän aikaani ihmisten kanssa irl. En sitä kuvaa, minkä jostain hömppöpalstalta saa.
Naisista voi ehkä kertoa jotain mutta ei varmaan miehistä, sillä tämä on "naisten palsta" eli tänne luultavasti valikoituu miehistä vain pieni osa (esimerkiksi keskimääräistä uteliaammat, ennakkoluulottomammat, perhekeskeisemmät,... jne.).
AP, taidat olla vähän yksinkertainen jos otat kaiken täältä todesta.
Porvoon juttuja ja aivopieruja.
LOL
Ei se kyyninen ja kärjistävä trollipersoona, joka täällä herää yhdellä jos toisellakin, ole yhtään sen todellisempi tai aidompi kuin livenä tavattava monivivahteisempi ja sosiaalisesti harkitsevampi puoli. Kun ihminen näkee toisesta vain muutaman hassun kirjoitetun lauseen, hän puhuu vain omille ärtymysherkän keskusteluilmapiirin värittämille, yleistäville mielikuvilleen keskustelukumppanistaan. Reaalimaailmassa ollaan näin vittumaisia vain erityisen ikävissä tilanteissa. Suurin osa haluaa kuitenkin luoda mukavat puitteet itselleen ja ympäristöönsä, ymmärtää ja tulla ymmärretyksi. Nämä anonyymit purkaukset rinnastuvat enemmän iltaöiseen, väsyneeseen kiukutteluun, kun vastuuta omasta ulosannista ei tarvitse eikä haluta ottaa.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä minä pidän realistisempana kuvana ihan sitä, minkä saan kun vietän aikaani ihmisten kanssa irl. En sitä kuvaa, minkä jostain hömppöpalstalta saa.
Mun mielestä nämä kaksi ei edes varsinaisesti eroa, täällä monet naiset on pettyneinä tilittäneet miehen pelailusta naisen tunteilla ja kuinka tämä on valitettavan yleistä nykyisin. Eikä tämä tosiaan vierasta ole tosielämässäkään, iso osa miehistä ainoastaan pelaa naisilla ja toinen iso osa sitten kiukuttelee siitä kun ei itse sitä osaa eikä siinä onnistu.
Vierailija kirjoitti:
AP, taidat olla vähän yksinkertainen jos otat kaiken täältä todesta.
Porvoon juttuja ja aivopieruja.
LOL
Sinä se vasta oletkin yksinkertainen jos oletat että ihmiset eivät teeskentele toistensa seurassa irl.
Ajatelkaa jos joku hokisi koko ajan jostain anaalihamstereista vaikka työpaikallaan, ei varmaankaan pidettäisi ihan terveenä.
Av:n jengi ei missään nimessä onneksi ole edustava otos suomalaisista. Kaikenlaiset hörhöt ja desperadot ovat täällä vahvasti yliedustettuina.