Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anoppi haluaa rahaa lastenhoidosta vaikka

Vierailija
30.05.2017 |

Itse sitä ehdotti!!

Tuli puheeksi lapsen syntymäpäivillä että tarvitsemme lapsenvahtia viikon ajaksi ja ystäväni ehdotti jos hoitasimme kimpassa kun hän tarvitsee myös lapsenvahdin viikoksi loppukesästä.

Olin jo tähän suostumassa kunnes anoppi ehdottomasti vaati että hän hoitaa kyllä lapsia (jälkeenpäin sanoi ettei tarvi vieraalle laittaa)

Nyt kumminkin on vaatimassa korvausta 50e päivä! Helvetti että ottaa aivoon. Kun sanoin ettei meillä ole sellaisia rahoja niin alkoi marmattamaan että me emme voi vaatia ilmaista lastenhoitoapua!

Miehen mielestä voisimme perua mökkivuokrauksen ja maksaa sillä koska lapsenhoito on kuitenkin tärkeintä. Itse meinasin kysyä palkatonta lomaa! Mitä te tekisitte?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ystävälle ei enää sopinut kun oli varannut reissun meidän loman ajaksi ja sai myös itselleen lapsenvahdin tarvitsemalleen ajalle:(

Ap

Vierailija
2/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittaisin sille kaverille, joka aiemmin lupautui vahtimaan lapsia ja kysyisin , että vieläkö onnistuisi. Anopille haistattaisin pitkät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi on siis vähintään koululainen kun viikoksi hennotte jättää? Minusta 50e/pv on kohtuullinen ruoka- yms kulujen kattamiseen. Miksette ota lasta mukaan?

Vierailija
4/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mökille voi hyvin ottaa lapsen mukaan.

Vierailija
5/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Soittaisin sille kaverille, joka aiemmin lupautui vahtimaan lapsia ja kysyisin , että vieläkö onnistuisi. Anopille haistattaisin pitkät.

Äh, laitoitkin ettei kaverille enää sovi. Eikö ole ketään muita? Anopin yllättävä vaatimus on mielestäni kohtuuton. Hänen olisi pitänyt alunperin sanoa, että haluaa tuollaisen rahallisen korvauksen.

Vierailija
6/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paska anoppi. En minäkään tollasta maksaisi, kun ei ollut sopimisen myötä ollut puhetta moisesta. Toki maksaisin lasten syömisen ja toisin jotain reilua vaivanpalkkaa, mutta en maksaisi ikinä 50€, jos annetaan muuta ensin ymmärtää.

Vierailija
7/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi on edullisempaa, palkaton vapaa vai anopille maksaminen?

Vierailija
8/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anoppiprovot on nyt pop

Vierailija
9/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis mökkivaraus on vasta juhannuksena jolloin oli tarkoitus viettää juhannusta koko perhe ja mies haluaisi peruuttaa tämän koska siitä saaduilla rahoilla voisimme maksaa lapsenvahti-palkkion.

Tarvitsemme siis hoitoa vain työpäivien ajaksi (9h päivä)

Vierailija
10/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten vaikea on ymmärtää, että vanhempien tulee viettää aikaa/lomailla välillä ilman lapsia.

Vierailija
11/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anopin olisi pitänyt sanoa aiemmin, että haluaa palkkaa. Mahtoiko olla tietoinen, että toinen olisi hoitanut lasta ilmaiseksi?

Voi olettaa, että maksatte koituvat kulut joka tapauksessa. Että olisitte sille toisellekin maksaneet ainakin kulut, vaikka ette varsinaista palkkaa. En usko, että lapsen hoitamiseen menee 50:tä euroa päivässä.

Vierailija
12/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistatte periä anopilta maksua sitten kun pyytää jotain.

Vierailija
13/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsi on siis vähintään koululainen kun viikoksi hennotte jättää? Minusta 50e/pv on kohtuullinen ruoka- yms kulujen kattamiseen. Miksette ota lasta mukaan?

Miten koululaisuus liittyy asiaan, että voi viikoksi jättää hoitoon? Kyllä meillä ainakin 3-vuotias ollut viikon isovanhemmilla hoidossa. Ollut mukavaa kaikille osapuolille. Ja ei ole maksettu senttiäkään rahaa. Tosin ei ne isovanhemmat edes huolisikaan rahaa vaikka väkisin yritettäisiin sitä antaa.

Vierailija
14/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ottaisin palkatonta vapaata viikon jos työnantaja suostuu.

Vaikka viikonpalkka on mulla nettona 600 euroa, niin mielummin menettäisin palkan kuin maksaisin epäluotettavalle anopille.

Vierailija
15/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele löytyisikö joku (tuttu) teini joka suostuisi vaikka puolet pienemmällä summalla hoitamaan.

Vierailija
16/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin siis kyse ilmeisesti työpäivien aikaisesta hoidosta. Menetitte ilmaisen hoidon, joten anoppi voisi maksaa vastaavan muualla. Mutta ei tietenkään oikeasti. Jos mökillä oli tarkoitus olla mummon kanssa, peruisin minäkin sen. Mutta anopille en lasta laittaisi, ottaisin palkatonta vapaata, ja yrittäisin lyhentää sitä kerhojen tms avulla.

Inhottava temppu.

Vierailija
17/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikka viikonpalkka on mulla nettona 600 euroa, niin mielummin menettäisin palkan kuin maksaisin epäluotettavalle anopille.

- Harmillista, jos koet anoppisi epäluotettavaksi. - Toivottavsti kuitenkin vielä voit luottaa hänen poikaansa, tai tyttäreensä. Olen ollut laittavinani merkille, että melko usein anoppi ja hänen tytär tai poika muistuttavat joiltain osin toisiaan. Ja tämä yhtäläisyys saattaa vain lisääntyä ajan myötä.  

Vierailija
18/18 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

- Harmillista, jos koet anoppisi epäluotettavaksi. - Toivottavsti kuitenkin vielä voit luottaa hänen poikaansa, tai tyttäreensä. Olen ollut laittavinani merkille, että melko usein anoppi ja hänen tytär tai poika muistuttavat joiltain osin toisiaan. Ja tämä yhtäläisyys saattaa vain lisääntyä ajan myötä.  

No tuo anoppi on epäluotettava, olivat muut mitä hyvänsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi seitsemän