Vierailija

9-vuotiaalla pojalla käy kavereita usein leikkimässä. Tämä on tietysti ihana asia, hyvä kun on kavereita. Mutta mitä possuja osa on vessassa! Seisaaltaan kun pissataan, niin ei vaan aina tahdo osua pönttöön. Kiva sitten minun niitä roiskeita siivoilla kun pissa haisee kuin huoltamon vessassa. Mitä tässä tekisi vai eikö auta kuin kestää tilanne? Ruikkiiko ne kotonaankin noin ympäriinsä vai kylässä vain? Omalla pojalla ja miehellä menee ohi tosi harvoin. Mies siivoaa jälkensä ja pojankin patistan siivoamaan jos sotkua on tullut.

• ylös 13
  • alas 1

Kommentit (10)

Vierailija

Yksityisasunnossa pojat ja miehet virtsaavat aina istuen pöntöllä.
Lorottelu ja tähtäily sitten ulkona tai baarissa, ei kenenkään kotona.
Pöntönrengas alas!

• ylös 13
  • alas 4
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Asiasta vessapönttöön

Istualtani kyllä pissaan, mutta mulla taas menee hermo tän palstan suhteen: jo kuudes aloitus tänään ennen tätä  johon olen  yrittänyt vastata,mutta "Pääsy kielletty !"

Vierailija

Meillä menee molemmilla yli, pojalla (5v) ja miehellä. Molemmilla on todella voimakas virtsasuihku olen huomannut, miehellä siis tuntuu olevan ylipäätään mahdotonta ettei tulisi jotain tippoja yli jos virtsaa seisoen, pojalla taas saattaa osasyynä olla se ettei aina esim täysin keskity. Hermoni olen minäkin menettänyt monesti ja sanonut että pitää istua sitten. Tai sitten siivota jälkensä.

Voisitko esim ihan yleisesti ottaa asian puheeksi kun teillä on pojat kylässä, syyttelemättä ketään suoraan. Voisin kuvitella että ns. vieraan huomautus asiasta voi olla hyvinkin tehokas. Tai pistä lappu vessanseinään.

Näkisin kuitenkin poikasi kaverisuhteet tärkeinä, että toivottavasti et pissatippojen takia niitä "tuhoa" :) Tuskin tuo vaihe kauaa kestää. Johan ne pian alkaa itsekin enempi "häpeemään" noita, ellei vielä ole se häveliäisyyslamppu päässä syttynyt...

Vierailija

Vierailija kirjoitti:
Mies kusee seisaaltaan. Piste.

Kuules, sinä kusinen ukko;
varmaan sitten hoitelet isomman hädänkin seisten?

Vierailija

On se elämä aika helppoa, jos kuppi menee nurin muutamasta kusitipasta. "Miksi naisia syrjitään johtajienpaikkoja täyttäessä työelämässä!".

Vierailija

Ja palstamammat meinaa, että pystyvät miesten seisaallaan kusemisen estämään? Onnea yritykseen.

* Tämä kenttä pitää täyttää jotta oikeat käyttäjät erottuvat boteista.