Vain elämää, esittääköhän joku Sannin Että mitähän kettua biisin?
Kommentit (11)
Eipä saatu vikallekaan kaudelle naisenemmistöä. Vieläkö esitetään selitykseksi, ettei ole naisartisteja?
Vierailija kirjoitti:
Vartiainen tuskin alentuu.
Olen aivan varma että Jennillä on aivan toinen ääni kellossa tällä kaudella kuin 3 vuotta sitten. Niin päättelin hänen haastiksestaan Nelosen Ruudussa.
Av:lla jännitettiin Turvasanan jälkeen pystyykö Sanni enää vastaamaan tähän. Kyllä pystyi. Tuli Tahdon rakastella sinua sellaisena versiona että oksat pois. Joten eiköhän siellä kuulla huokailtu Tahdon rakastella sinua ja "flirttaileva" Turvasana (en yllättyisi jos kuultaisiin hybridi Turvasana/Anna mulle piiskaa jollain sido mut, ota mut - seksijutuilla "paranneltuna").
mitähän lettua, alkaa hiilarit loppua...
sori tuli spoilattua sanat
Vierailija kirjoitti:
Av:lla jännitettiin Turvasanan jälkeen pystyykö Sanni enää vastaamaan tähän. Kyllä pystyi. Tuli Tahdon rakastella sinua sellaisena versiona että oksat pois. Joten eiköhän siellä kuulla huokailtu Tahdon rakastella sinua ja "flirttaileva" Turvasana (en yllättyisi jos kuultaisiin hybridi Turvasana/Anna mulle piiskaa jollain sido mut, ota mut - seksijutuilla "paranneltuna").
Se että Sanni on raiskannut honottamalla Pelle Miljoona yhtyeen tumppi Varosen kappaleen, ei todellakaan oikeuta häntä väittämään sitä omakseen! Sitä paitsi kammottavimpia covereita mitä olen ikinä kuullut.
Turvasanan saisi laulaa Juha Tapio, näyttäisi vähän erilaisen puolen itsestään!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se että Sanni on raiskannut honottamalla Pelle Miljoona yhtyeen tumppi Varosen kappaleen, ei todellakaan oikeuta häntä väittämään sitä omakseen! Sitä paitsi kammottavimpia covereita mitä olen ikinä kuullut.
Turvasanan saisi laulaa Juha Tapio, näyttäisi vähän erilaisen puolen itsestään!
ihan sama sillä "Tää biisi kertoo n***imisesta!"
http://www.is.fi/viihde/art-2000005249077.html
Vierailija kirjoitti:
Eipä saatu vikallekaan kaudelle naisenemmistöä. Vieläkö esitetään selitykseksi, ettei ole naisartisteja?
Uliuliuli
Vai Cheek.