Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä olet kateellinen?

Vierailija
30.05.2017 |

Olen kateellinen hoikille, lihaksikkaille ja pitkäpinnaisille naisille. Lisäksi kadehdin naisia, joilla on sileät sääret ja kainalot. Ja myös joidenkin lapsiperheiden hyvät turvaverkot käy kateeksi.

Asiat eivät ole minulta pois, mutta tahtoo kans..

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen kenellekään mistään maallisesta omaisuudesta, mutta olen kateellinen niille ihmisille, joilla on terve ja vahva itsetunto. Omalla kohdallani tämä rajoittaa aika paljon elämää. Pelkkä selfien ottaminen ei onnistu helpolla, pitää olla sata kuvaa joista voi valita yhden... samaten en voisi kuvitellakaan tekeväni livelähetystä tai vastaavaa vaikkapa Instassa (ei sillä että haluaisin, mutta ihan esimerkkinä, mihin oma itsetunto ei riitä). En yksinkertaisesti kestä keskipisteenä olemista.

Vierailija
2/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen laihoille ihmisille. Olin itsekin ennen laiha, sitten masennuin ja lihoin 20 kg. Kaikkein eniten olen kuitenkin kateellinen naisille kenellä on tissit. Vaikka on ruma nainen ja isot tissit, olen silti kateellinen :( Itsellä aa-kuppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen ihmisille, jotka saavat tehdä sitä työtä, mitä todella haluavat.

Ei munkaan duuni ole paha, huonomminkin voisi olla, mutta tää on haasteetonta rutiinia päivästä toiseen.

Vierailija
4/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen kateellinen Rikun tyttöystävälle, koska se saa sekstailla Rikun kanssa, ja mäkin haluaisin, mutta en saa:(

Vierailija
5/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisesti lahjakkaille ihmisille

Vierailija
6/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen naisellisen näköisille naisille. Sellaisille joilla ei ole jykevää leukaa vaan sellainen "huomaamaton" ja pieni. Söpöt/suloiset, lämpimän pehmeät kasvot eikä kova kylmä muhkuranaama niin kuin itselläni. Kadehdin naisellista ruumiinrakennetta eli siroutta/pieneyttä ja/tai muodokkuutta. Itse olen romuluinen ja leveä. Inhoan ulkonäköäni syvästi.

Vierailija
7/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kateellinen kenellekään, mutta haluaisin olla treenatumpi, nukkua tarpeeksi ja olla tarmokkaampi kotona 😄

Vierailija
8/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille, ketkä eivät tunne kateutta mistään. 

Itse olen kateellinen aivan liian monesta asiasta: hyvistä vanhemmista, välittävästä suvusta, elämästä joka on mennyt joten kuten niin kuin piti (isolla osalla ihmisistä on), siitä että uskalletaan harrastaa mitä huvittaa, hyvistä sosiaalisista taidoista, ystävistä ... ja niin edelleen.

Minulla ei ole MITÄÄN noista. 

Vierailija
9/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niille joilla on luonnostaan rautainen itsekuri ja kilpailuvietti. 

Vierailija
10/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sosiaalisille, itsevarmoille ihmisille olen kyllä kateellinen. Voi vaan haaveilla, mitä kaikkea voisi saada jos olisi suotu edes vähän enemmän noita ominaisuuksia.

Vierailija
11/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että ihminen uskaltaa pyytää apua ja olla tarvitseva. Että on niin hyvä itsetunto että uskaltaa kertoa asioistaan ja luottaa että muita kiinnostaa. Että uskaltaa vyöryttää ongelmat toisten purettavaksi koska kokee että ansaitsee muilta tukea. Kaikesta tästä. Asun yksin ja olen aika yksinäinen, autan muita ja toimin kuulevana korvana mutta kellään ei tunnu kiinnostavan mitä minulle kuuluu ja kun yritän kertoa en tule silloinkaan kuulluksi vaan toinen alkaa hölöttää omia juttujaan päälle. Tämmöisiä puhekoneita on sattunut kerääntymään ympärille ja minun hiljainen pieni koti on monille perheen äideille leelian lepotuoli jossa käydään purkamassa huolet ja rauhoittumassa että jaksetaan kotiarkea. Sitä röyhkeyttä käyttää toista terapeuttina kadehdin koska itse en siihen pystyisi.

Vierailija
12/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon kateellinen kaikille joiden ei tarvii olla yksin.

Vierailija
13/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen naisille.Haluaisin olla nainen enkä mies.

14/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateus on, kuten muutkin tunteet, sekä voimavara että taakka. 

Parhaimmillaan kateus antaa elämään buusteria, esim. jos kadehtii vaikkapa rohkeaa ihmistä, voi rohkaistua itsekin toisen esimerkin kannustamana tekemään jotain.

Pahimmillaan kateus tuo sellaista hierarkkista vertailua, jossa oma elämä näyttää arvottomalta ja huonolta verrattuna kateuden kohteen elämään.

Sanotaan, että kateuden vastamyrkky on kiitollisuus. Jos voi aidosti olla kiitollinen oman elämänsä hyvistä jutuista, kateus ei saa sellaista jalansijaa, että se veisi arvon omalta elämältä, vaan toimii juurikin ehkä buusterina ja eteenpäin vievänä voimana.

Vierailija
15/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Multa puuttuu tykkänään kateusgeeni.

Vierailija
16/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen naapurin opettajarouvalle. Löysi uuden varakkaan miehen. Exän kanssa tehtaillut lapset ovat viikko-viikko systeemillä ja kesälomillakin kuukauden isällään. Rouva matkustaa aina 2-3 viikoksi Espanjaan uuden miehensä kanssa heti kun lapset lähtevät isälleen. Siellä heillä on joku hitsin lomaosake.

Vierailija
17/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi en tunne kateutta, mutta en juuri tunne paljoa muutakaan. Koen olevani henkisesti niin kaukana tästä yhteiskunnasta että vähät välitän miten muilla ihmisillä menee.

Vierailija
18/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä miten jotkut miehet saavat uuden parisuhteen heti toisen perään ja itse en saa edes sitä ensimmäistä

Vierailija
19/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen naapurin opettajarouvalle. Löysi uuden varakkaan miehen. Exän kanssa tehtaillut lapset ovat viikko-viikko systeemillä ja kesälomillakin kuukauden isällään. Rouva matkustaa aina 2-3 viikoksi Espanjaan uuden miehensä kanssa heti kun lapset lähtevät isälleen. Siellä heillä on joku hitsin lomaosake.

Pakko kysyä miksi jollekkin joka loisii miehen rahoilla, eikä vaikka naiselle joka on itse tienannut rahansa, tai vaikka voittanut lotossa tms?

Vierailija
20/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy sanoa, että olen niin vähän kateellinen että se ei vaikeuta elämääni tai onnellisuuttani. 

Olen kateellinen niille naisille ja miehille joilla on hyvä ja läheinen suhde omaan äitiinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan seitsemän