Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huolisitko naisen joka on myynyt joskus seksiä mutta lopettanut ja myymisestä on jo vuosia?

Vierailija
30.05.2017 |

Ja jos ollut vain muutamia asiakkaita?

Kommentit (87)

Vierailija
81/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolisin.

Ei mitään estettä. Pitäisin kuin kukkaa kämmenellä.

Vierailija
82/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antoiko ap pennuille jaffaa??

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
83/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman muuta huolisin ja kohtelisin rakastavasti ja tasa-arvoisesti!  Olisin herrasmies ja hyvä kumppani. Hieroisin kipeät niskat ja jalat. Kysyisin miten päivä meni. Kehuisin ja kiittäisin naisen paistamasta pihvi-ateriasta. Sängyssä veisin varmalla mutta hellällä otteella ja laittaisin antautuneen naisen uikuttamaan.

Vierailija
84/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse ajattelen että huo raaminen on tavallaan seksuaalinen suuntautuminen. Jotkut naiset ovat taipuvaisia siihen ja jotkut taas eivät koskaan sitä tekisi.

Esim suomessa ei ole kenelläkään naisella tarvetta huo rata itseänsä. Sossusta saa ainakin sen verran että on katto pään päällä ja ruokaa pöydässä. Kuitenkin jotkut naiset sitä tässäkin maassa tekevät. Ei ne sitä vastenmielisenä voi pitää koska yhtä hyvin voisivat olla vaikkapa kaupan kassalla töissä.

Koska huor aaminen on seksuaalinen suuntautuminen niin naiset jotka ovat siihen taipuvaisia tulevat aina olemaan sellaisia. Enpä koskaan ole kuullut huo rasta joka olisi mennyt naimisiin ja ollut uskollinen miehelleen.

Mielestäni on ihan turha yrittää muuttaa tuollaista naista. Se olisi sama kuin yrittäisi muuttaa ho moa heteroksi. Näkihän sen tuosta Patrik Tiainen jutustakin ettei se ole mahdollista.

Vierailija
85/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlainen kysymys kun kysyisit mieheltä kannattaako samalla rahalla ostaa ehyt ja hieno auto vaiko romu ja rikkinäinen.

Minkä vastauksen luulisit saavasi?

Seksiä joskus elämässään myynyt nainen ei voi olla 'ehyt ja hieno'?

Useimmiten tuossa ammatissa työskennelleisiin jää psyykkiset jäljet loppuelämäkseen, joten tämä vastauksena kysymykseesi.

Luulisin kyllä, että jotain on ollut jo ennen seksin myymistä.

Ei sillä tavoin "ehyt ja hieno" ihminen kuin valtaosa sen käsittää, ala myymään seksiä.

Joskushan seksin myyminen voi jopa eheyttää.

Ohhoh. Sinä ehkä haluaisit vähän perustella tuota väitettäsi? Vai löytyisikö ihan jotain lähdettä tai tutkimusta aiheesta?

Itse olen ollut siinä ymmärryksessä, että valitettavasti se kuvio menee toisin päin, eli kyllä prostituoituna toimiminen rikkoo ihmisessä enemmän kuin "eheyttää".

Korostan siis, että voi jopa eheyttää. Ei välttämättä eheytä, todennäköisestikään ei.

Mutta esim. hyväksikäyttö- ja raiskaustaustainen henkilö voi saada prostituoituna toimiessaan kontrollin tunnetta omaan vartaloon ja seksuaalisuuteensa, siihen siis mikä häneltä joskus riistettiin.

Lisäksi kicksejä voi saada siitä, kun miehet "joutuvat" maksamaan ja näin myös jotain vallan tunnetta.

Lopulta voi huomata, että asiakkaatkin -eli miehet- ovat pohjimmiltaan aivan tavallisia ja hyviä ihmisiä jotka eivät halua satuttaa ketään, eikä mitään raiskaajia ja hyväksikäyttäjiä.

Ei herran tähden mitä tuubaa! Uskotko tosiaan itse noihin satuihisi?? Että ihminen, jonka seksuaalisuus on rikottu, voi itsensä esineellistämisen ja jonkun absurdin valtapelin - huom: jota normaali, kahden tasa-arvoisen ihmisen välinen seksi ei muuten koskaan ole! - avulla oppia näkemään vastakkaisen sukupuolen "normaalissa" valossa?

Joko olet todella kujalla ihmisen psyykestä, tai sitten oikeutat itsellesi tällä logiikalla, että kun ostat epämääräiseltä seksityöläiseltä palveluita, niin itse asiassa vain "autat" häntä. Joka tapauksessa aika sairas ajatusmaailma :(

Meillä on selkeästi aivan erilaiset mentaliteetit tähän asiaan.

Olen muuten nainen, enkä ikinä ostanut seksiä keneltäkään.

Vierailija
86/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos se sattuisi olemaan korkeakoulun opintokustannuksia seksillä rahoittanut henkilö? Niitäkin löytyy yllättävän paljon.

Suomessa pääsee kyllä valtion tuella opinnot läpi ilman että joutuu persettä myymään. Vai miten luulet miespuolisten opiskelijoitten pärjänneen? 

Vastauksena itse kysymykseen, jos asiakkaita oikeasti olisi ollut vain jokunen (vaikka sitten pitkäaikaisesti) ja nainen olisi muuten täydellinen, niin ehkä. Mutta ainakin hänen pitäisi osata kertoa oikea syy tekemisiinsä, "opintojen rahoitus" ei sellainen ole.

Vierailija
87/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt nuorempana rahoittaakseni opintoja.

Hah. Yleensä opinnot rahoitetaan opintotuella tai -lainalla. 

Olisit nyt rehellinen edes itsellesi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi neljä