Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies, huolisitko naisen joka on myynyt joskus seksiä mutta lopettanut ja myymisestä on jo vuosia?

Vierailija
30.05.2017 |

Ja jos ollut vain muutamia asiakkaita?

Kommentit (87)

Vierailija
61/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs tämä nyt lopulta eroaa siitä, että nainen ei olisi ottanut maksua, vaan olisi harrastanut ainoastaan huvin vuoksi?

No juurikin sen motiivin takia. Toinen harrastaa seksiä halusta, toinen rahasta. Arvaapa kummalla säilyy terve suhde seksiin, kun jatkavat tuota toimintaa jonkin aikaa? Rahasta pannut ei enää lopulta osaa edes nauttia seksistä, kun siitä on tullut hänelle vain keino hyötyä miehistä. Ja lopulta kun ura loppuu, hän alkaa tajuta, että mitään ei rahoista jäänyt jäljelle, koska mikä laulaen tulee, se viheltäen menee. Ja sekös hänet katkeroittaa, kun kokee tulleensa hyväksikäytetyksi pitkän aikaa. Ja näin on taas yksi miesvihaaja syntynyt oman ahneutensa johdosta.

Mielenkiintoista tulkintaa. Eli motiivi on se ratkaiseva tekijä. Tarkoittaako tämä, että myös rahan takia työtä tekevät menevät rikki ja särkyvät, kun huomaavat palkkojen huvenneen. Tämän vuoksi katkeroituvat työnantajilleen?

Juuri tämän takia seksityö on niin erikoislaatuista. Seksuaalisuus on oleellinen osa ihmisyyttä, kaupan kassalla istuskelu ei ole. Kun suhde seksiin vääristyy, niin ongelmia on odotettavissa. Vertaa tilannetta vaikka lapsiin: hikipajalla työskentely ei ole heille hyväksi, mutta paljon pahemmin heidän psyykensä sekoittaa bordellissa työskentely.

Oletatko siis, että psyyke on ensin ollut "normaali" ja asiat hyvin?

"Minulla oli kaikki hyvin, kunnes yhtäkkiä päätin vaan alkaa myymään seksiä ja nyt psyykeeni on loppuelämän paskana"-tyyppinen stoori ei varmaankaan ole kovin yleinen..

Miten niin ei ole varmasti? Mihin perustat tuon varmuuden? Mistä olet saanut tietosi prostituutioon liittyen? 

Ei ole olennaista onko psyyke ollut kondiksessa ennen seksityötä, vaan se on olennaista, että seksityön jälkeen en usko henkilöllä enää olevan "normaalia" suhdetta seksiin. Tämän takia en huoli entistä seksityöläistä kumppanikseni. 

Vierailija
62/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

M kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M kirjoitti:

Minun täytyy nyt kysyä että mistä on tullut tuo kuvitelma että suomalaiset naiset saisivat satoja euroja tunti/pano?

Taitaa olla hyvin pieni %horoista millä on komeita,huomaavaisia,varakkaita miehiä asiakkaita,eiköhän suurinosa joudu tyytymään perus duunari miehiin,alkkareita ym. Mitkä haluaa vaan tunnissa hangata mahdollisimman paljon ja tuskin ulkonäkö ja taidot riittää perusmirkulla satojen eurojen pyynteihin.

Venäjällä saa 40-50€/h ihan käsittämättömän hyvän näköisiä naisia ja ihan tavallisilta naisilta kadulta mitä vaan n:15/h/pano ja vievät ihan omille kämpille tai sitten autossa.

Poskihoitoa autossa on saanut 2.5€/varvi.

Suurinosa joutuu, mutta ei kaikki.

Kuvailit prostituoituja jotka ottavat liukuhihnalta asiakkaita, mutta kuten varmaan tiesitkin, myös muunlaisia on.

Esim. naisella on yksi tai muutama vakkari joita tapaa säännöllisesti ja jotka todellakin maksavat hyvin, ostavat lisäksi lahjoja ym.

Ja ne miehet eivät ole mitään fyysisesti epäviehättäviä, alkkiksia tai keskituloisia jotka eivät muualta saisi.

En muuten ole ikinä tajunnut, miksi suuseksi on huomattavasti halvempi kuin penetraatio?

Itselleni ainakin penetraatio on paljon pienempi juttu enkä suuseksiä harrasta ylipäätään kovin helpolla, vaikka siitä tykkäänkin.

On vain niin paljon intiimimpää kuin perus penetraatio (joka ei välttämättä ole ollenkaan intiimiä).

Poskihoito ei ole kyllä muuta kuin pelkkä nopea kassien tyhjennys tai alkulämmittely,itse en ihmeemmin ole kiinnostunut edes koko hommasta.

Kunnon pano se vasta hyvää tekee,jos nainen vielä hoitaa homman alusta loppuun.

eikö muka tunnu miltään tai missään jos mies panee kunnolla pohjia myöten koko tunnin??

Mun mielestä on aika intiimiä päästä työntymään naisen sisälle.

Tottakai tuntuu, mutta mulle henk.koht. on paljon suurempi kynnys ottaa penis suuhun kuin vaginaan.

Ja loogisesti ajateltuna suuseksin antamisen pitäisi siinä mielessäkin maksaa enemmän, kun se on tosiaan pelkkä palvelus siinä missä penetraatio tuntuu itsestäkin nautinnolliselta, eli nainen hyötyy siitä muutenkin kuin vain taloudellisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlainen kysymys kun kysyisit mieheltä kannattaako samalla rahalla ostaa ehyt ja hieno auto vaiko romu ja rikkinäinen.

Minkä vastauksen luulisit saavasi?

Seksiä joskus elämässään myynyt nainen ei voi olla 'ehyt ja hieno'?

Useimmiten tuossa ammatissa työskennelleisiin jää psyykkiset jäljet loppuelämäkseen, joten tämä vastauksena kysymykseesi.

Luulisin kyllä, että jotain on ollut jo ennen seksin myymistä.

Ei sillä tavoin "ehyt ja hieno" ihminen kuin valtaosa sen käsittää, ala myymään seksiä.

Joskushan seksin myyminen voi jopa eheyttää.

Ohhoh. Sinä ehkä haluaisit vähän perustella tuota väitettäsi? Vai löytyisikö ihan jotain lähdettä tai tutkimusta aiheesta?

Itse olen ollut siinä ymmärryksessä, että valitettavasti se kuvio menee toisin päin, eli kyllä prostituoituna toimiminen rikkoo ihmisessä enemmän kuin "eheyttää".

Korostan siis, että voi jopa eheyttää. Ei välttämättä eheytä, todennäköisestikään ei.

Mutta esim. hyväksikäyttö- ja raiskaustaustainen henkilö voi saada prostituoituna toimiessaan kontrollin tunnetta omaan vartaloon ja seksuaalisuuteensa, siihen siis mikä häneltä joskus riistettiin.

Lisäksi kicksejä voi saada siitä, kun miehet "joutuvat" maksamaan ja näin myös jotain vallan tunnetta.

Lopulta voi huomata, että asiakkaatkin -eli miehet- ovat pohjimmiltaan aivan tavallisia ja hyviä ihmisiä jotka eivät halua satuttaa ketään, eikä mitään raiskaajia ja hyväksikäyttäjiä.

Vierailija
64/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei juurikaan eroa, että onko myynyt seksiä vai harrastanut muuten vain seksiä monen miehen kanssa. 

Vierailija
65/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ikinä ! Jotain itsekunnioitusta pitäisi olla jokaisella.

Historialla ja valinnoilla on aina väliä ja merkitystä.

Vierailija
66/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan.

Vierailija
67/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei juurikaan eroa, että onko myynyt seksiä vai harrastanut muuten vain seksiä monen miehen kanssa. 

Minusta seksin myyminen on vähemmän paha kuin ympäriinsä makaaminen muuten vain. Tällöin nainen ei ole tehnyt tuota kevytkenkäisyyttään, vaan rahan takia. Seksiä myyvä nainen voi olla vaikka kuinka luotettava ja sopiva parisuhteeseen, mutta ympäriinsä paneskeleva on halujensa vietävissä. 

Vierailija
68/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin huolivani ja pettäisin siinä sivussa. Kyllä on hyvä aina olla noita varmoja pilluja pari kolme kpl niin ei tarvitse elää puutteessa.

Enemmin tai myöhemmin kuitenkin kyllästyisin ja heittäisin menemään. Ei kai nyt kukaan oikeesti ole niin tyhmä että menee mihinkään huo'raan rakastumaan. 

Niinpä, naiset, sitä saa mitä tilaa. Kun te petätte ja huo'raatte niin annan samalla mitalla. 

Terv. entinen kilttimies

Vierailija
69/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huolisi. Useat seksikumppanit korreloivat liikaa mielen sairauksien kanssa.

Vierailija
70/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siis luuleeko ihmiset nyt että kaikki seksistä maksua joskus ottaneet naiset on jotain mt-ongelmaisia, kämyisessä tautipesässä työskennelleitä henkisesti rikkinäisiä naisia..?:D

Tiedoksi vaan että tavallisetkin ihmiset sitä tekee, omasta ystäväpiiristä tunnen kaksi. Toinen harrasti rahasta seksiä yliopistoaikoina, koska tykkäsi seksistä eikä omien sanojensa mukaan jaksanut opintojen ohella keskittyä parisuhteeseen tai osa-aikatyöhön. Valmistui kauppakorkeakoulusta huippuarvosanoin, taatusti ei joutunut näkemään nälkää opiskeluaikana. Nykyään hyväpalkkaisessa asiantuntijatyössä, naimisissa ja hoikka ja kaunis edelleen.

Toinen tuttu antoi seksiä kaveriporukan miehille rahasta, ei tuntemattomille kuitenkaan. Yhden kanssa sitten alkoi seurustelemaankin, olivat joitain vuosia yhdessä. Nykyään naimisissa ja lapset toisen pitkäaikaisen kumppanin kanssa, hyvin on pärjännyt elämässä hänkin.

Ei sun kaverit kyllä kovin terveiltä kuulosta.

Nojaa, ihan tavallisia mukavia, sosiaalisia ihmisiä he ainakin ulospäin ovat. Nuorena sitä nyt muutenkin saattaa kokeilla kaikenlaista. Itse kokeilin tupakkaa ja haitallisempaa se muutaman vuoden sauhuttelu varmaan oli kuin omasta tahdosta tapahtuva rahan vastaanottaminen suojatusta seksistä.

Vierailija
71/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minusta seksin myyminen on vähemmän paha kuin ympäriinsä makaaminen muuten vain. Tällöin nainen ei ole tehnyt tuota kevytkenkäisyyttään, vaan rahan takia. Seksiä myyvä nainen voi olla vaikka kuinka luotettava ja sopiva parisuhteeseen, mutta ympäriinsä paneskeleva on halujensa vietävissä. 

Kyllä on naisia jotka kiihottuvat siitä että saavat rahaa seksistä, varsinkin jos saavat paljon. Taitaa olla geneettistä.

Esim eräät suomimissit voisivat hyvinkin elättää itseänsä muullakin tavalla mutta kuitenkin käyvät dubaissa syömässä hummusta. Ei niillä edes ole mitään järkeviä kohteita rahoille vaan tuhlaavat ne lv-laukkuihin ja meikkeihin. Ei tuohon ole mitään muuta selitystä kuin ne geenit.

Vierailija
72/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se kertoo paljon naisen arvoista. Ei kannata naisen kertoa jos näin on tehnyt.

Vierailija
73/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kait sitä vähän joutuisi sulattelemaan. Miksi, miksi ei vaikka kerännyt pulloja yms.

Kun olen itse korkeakoulutettu, niin joku elämän koulun vuokrarästien maksu seksillä tyyppinen henkilö kuulostaa siltä ettei ole mitään yhteistä.

Entäs jos se sattuisi olemaan korkeakoulun opintokustannuksia seksillä rahoittanut henkilö? Niitäkin löytyy yllättävän paljon.

Ilmeisesti joltain höpöhöpö-alalta, kun kesätöistä saadulla palkalla ei ole pärjännyt.

Vierailija
74/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myynyt nuorempana rahoittaakseni opintoja. Ihan normaali suhde seksiin minulla on jäänyt. Tosin minä myin vain muutamille vakkarimiehille, jotka olivat siistejä ja asiallisia, perheellisiä miehiä. Saattaisi olla eri jos olisin joutunut antamaan useille eri miehille, varsinkin humalaisille.

Vierailija
75/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen myynyt nuorempana rahoittaakseni opintoja. Ihan normaali suhde seksiin minulla on jäänyt. Tosin minä myin vain muutamille vakkarimiehille, jotka olivat siistejä ja asiallisia, perheellisiä miehiä. Saattaisi olla eri jos olisin joutunut antamaan useille eri miehille, varsinkin humalaisille.

Juu onneksi asiallisia perheellisiä miehiä.

Vierailija
76/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kait sitä vähän joutuisi sulattelemaan. Miksi, miksi ei vaikka kerännyt pulloja yms.

Kerännyt pulloja :D olisiko vaikka siksi että yhdestä pullosta saa maksimissaan 0,40e ja yhdestä panosta voi parhaimmillaan saada vaikka 400e? Pikku eroja...

Vierailija
77/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska olen kiinnostunut omasta terveydestäni.

Vierailija
78/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vähän samanlainen kysymys kun kysyisit mieheltä kannattaako samalla rahalla ostaa ehyt ja hieno auto vaiko romu ja rikkinäinen.

Minkä vastauksen luulisit saavasi?

Seksiä joskus elämässään myynyt nainen ei voi olla 'ehyt ja hieno'?

Useimmiten tuossa ammatissa työskennelleisiin jää psyykkiset jäljet loppuelämäkseen, joten tämä vastauksena kysymykseesi.

Luulisin kyllä, että jotain on ollut jo ennen seksin myymistä.

Ei sillä tavoin "ehyt ja hieno" ihminen kuin valtaosa sen käsittää, ala myymään seksiä.

Joskushan seksin myyminen voi jopa eheyttää.

Ohhoh. Sinä ehkä haluaisit vähän perustella tuota väitettäsi? Vai löytyisikö ihan jotain lähdettä tai tutkimusta aiheesta?

Itse olen ollut siinä ymmärryksessä, että valitettavasti se kuvio menee toisin päin, eli kyllä prostituoituna toimiminen rikkoo ihmisessä enemmän kuin "eheyttää".

Korostan siis, että voi jopa eheyttää. Ei välttämättä eheytä, todennäköisestikään ei.

Mutta esim. hyväksikäyttö- ja raiskaustaustainen henkilö voi saada prostituoituna toimiessaan kontrollin tunnetta omaan vartaloon ja seksuaalisuuteensa, siihen siis mikä häneltä joskus riistettiin.

Lisäksi kicksejä voi saada siitä, kun miehet "joutuvat" maksamaan ja näin myös jotain vallan tunnetta.

Lopulta voi huomata, että asiakkaatkin -eli miehet- ovat pohjimmiltaan aivan tavallisia ja hyviä ihmisiä jotka eivät halua satuttaa ketään, eikä mitään raiskaajia ja hyväksikäyttäjiä.

Ei herran tähden mitä tuubaa! Uskotko tosiaan itse noihin satuihisi?? Että ihminen, jonka seksuaalisuus on rikottu, voi itsensä esineellistämisen ja jonkun absurdin valtapelin - huom: jota normaali, kahden tasa-arvoisen ihmisen välinen seksi ei muuten koskaan ole! - avulla oppia näkemään vastakkaisen sukupuolen "normaalissa" valossa?

Joko olet todella kujalla ihmisen psyykestä, tai sitten oikeutat itsellesi tällä logiikalla, että kun ostat epämääräiseltä seksityöläiseltä palveluita, niin itse asiassa vain "autat" häntä. Joka tapauksessa aika sairas ajatusmaailma :(

Vierailija
79/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko selvisi myikö ap peffaa vai pelkkää ykköspesää?

Vierailija
80/87 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huolihan Rickhard Gerekin Julia Robertsin

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi