Mies, huolisitko naisen joka on myynyt joskus seksiä mutta lopettanut ja myymisestä on jo vuosia?
Kommentit (87)
Kait sitä vähän joutuisi sulattelemaan. Miksi, miksi ei vaikka kerännyt pulloja yms.
Vierailija kirjoitti:
Kait sitä vähän joutuisi sulattelemaan. Miksi, miksi ei vaikka kerännyt pulloja yms.
Kun olen itse korkeakoulutettu, niin joku elämän koulun vuokrarästien maksu seksillä tyyppinen henkilö kuulostaa siltä ettei ole mitään yhteistä.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis ja timmi ja alle 30.
Itse olen sairaalloisen ylipainoinen sairaseläkkeellä oleva mikropenis reijo.
Miksei, kaikkihan sitä persettä on myyneet tavalla tai toisella. Luulisi ainakin osaavan "temput".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun olen itse korkeakoulutettu, niin joku elämän koulun vuokrarästien maksu seksillä tyyppinen henkilö kuulostaa siltä ettei ole mitään yhteistä.
Entäs jos se sattuisi olemaan korkeakoulun opintokustannuksia seksillä rahoittanut henkilö? Niitäkin löytyy yllättävän paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Entäs jos se sattuisi olemaan korkeakoulun opintokustannuksia seksillä rahoittanut henkilö? Niitäkin löytyy yllättävän paljon.
Siinä tapauksessa ei haittaisi. Kyllä se silti shokki olisi mutta varmasti oikean naisen kohdalla tuollainen ei haittaisi.
Vierailija kirjoitti:
Huolisitko itse miehen, joka on ostanut seksiä?
Huolisin kyllä. -ap
Mitä palveluita olet tarjonnut? Takaluukkua? Suikkaria? Paljaalla? Ja muutamia asiakkaita, useita kertoja?
Kysymys on surullinen. Etenkin tuo "huolisitko?" särähtää. En käyttäisi sanaa "huoliminen". Ihiminen on ihminen ja jos synkkaa niin ok.
Mitä väliä jos pillua tulee ja seksi on estotonta.
Tämän ikäisenä kaikki naiset ovat jo enemmän tai vähemmän käytettyjä ja kaikki ovat persettä myyneet tavalla tai toisella.
En todellakaan. M47