Mies, huolisitko naisen joka on myynyt joskus seksiä mutta lopettanut ja myymisestä on jo vuosia?
Kommentit (87)
Vierailija kirjoitti:
Huolisitko itse miehen, joka on ostanut seksiä?
Suurimmalla osalla naisista on tällainen mies, jos lasketaan kerran ulkomailla kokeilleetkin ostajiksi.
Tää olisi ollut hard-no vielä ehkä pari vuotta sitten. Alkaa itsellä kolmekymppiset lähestyä ja tässä vaiheessa elämääni huomaan ja (katkerasti) hyväksyn sen tosiasian että en miehenä kuoriutunut sellaiseksi urooksi kuin mitä nuori minä halusi. Odotukseni ovat muotoutuneet sen faktan ympärille joten en odota että kumppaninikaan olisi täydellinen ja jos miesten kanssa "epätäydellisyys" usein manifestoituu kunnianhimottomuutena tai taloudellisina epäonnistumisina niin naisilla "epätäydellisyys" usein manifestoituu seksuaalisella menneisyydellä mikä on jollain tapaa luotaantyöntävää parisuhdetta hakeville miehille. Jos kumppanini pystyy hyväksymään omat epätäydellisyyteni niin pystyn myös hyväksymään hänen. Vielä pari vuotta sitten luulin että tästä noustaan laadukkaammaksi yksilöksi joka ansaitsisi parempaa mutta olen herännyt todellisuuteen.
Huolisin.
Ei sitä tarvitse kertoa. Tuskin tulee joskaan ilmi. Kaikilla on menneisyytensä.
Vähän samanlainen kysymys kun kysyisit mieheltä kannattaako samalla rahalla ostaa ehyt ja hieno auto vaiko romu ja rikkinäinen.
Minkä vastauksen luulisit saavasi?
En todellakaan. Nuo maksulliset naiset ovat todella usein mt-ongelmaisia ja seksityönsä seurauksena miehille katkeroituneita, kun työn aiheuttamat traumat alkavat vuosien jälkeen purkautua. Jos jotakin naistyyppejä välttelen, niin edellisen kumppaninsa tunnepuuskassa surmanneita ja seksiä myyneitä. Mieluummin ota työttömän ja matalasti koulutetun naisen, jolla on kymmenen lasta ja kaikki eri miehille.
Riippuu ihan muista luonteenpiirteistä, elämänarvoista ym. mutta kyllä tuntuu että sellainen vaatii tietynlaista luonteenlaatua, ei mitään pahaa mutta erilaista että en tiedä tulisko siitä mitään. Tai sitten elämäntilannetta jossa on vaan pitänyt tehdä niin. En tuomitse ennen kuin tutustun.
Vierailija kirjoitti:
En todellakaan. Nuo maksulliset naiset ovat todella usein mt-ongelmaisia ja seksityönsä seurauksena miehille katkeroituneita, kun työn aiheuttamat traumat alkavat vuosien jälkeen purkautua. Jos jotakin naistyyppejä välttelen, niin edellisen kumppaninsa tunnepuuskassa surmanneita ja seksiä myyneitä. Mieluummin ota työttömän ja matalasti koulutetun naisen, jolla on kymmenen lasta ja kaikki eri miehille.
Kysymys oli vain miehille, miksi vastailet?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen on kaunis ja timmi ja alle 30.
Itse olen sairaalloisen ylipainoinen sairaseläkkeellä oleva mikropenis reijo.
Kyllä maksullisen pitää kompensoida menneisyyttään jotenkin. Normaaleille naisille en aseta samanlaisia fyysisiä vaatimuksia. Itse olen komea, 35-vuotias ja normaalipainoinen, fiksu mies. Aina on ihan näpsäkkä tyty ollut kainalossa.
Vierailija kirjoitti:
Vähän samanlainen kysymys kun kysyisit mieheltä kannattaako samalla rahalla ostaa ehyt ja hieno auto vaiko romu ja rikkinäinen.
Minkä vastauksen luulisit saavasi?
Seksiä joskus elämässään myynyt nainen ei voi olla 'ehyt ja hieno'?
Vierailija kirjoitti:
Kait sitä vähän joutuisi sulattelemaan. Miksi, miksi ei vaikka kerännyt pulloja yms.
Pulloja joutuu keräämään ihan JÄRKYTTÄVÄN määrän jos haluaa vaikkapa saman verran rahaa kuin tunnista seksin myymistä. Lisäksi pulloja joutuu keräilemään julkisesti. Ehkäpä siksi.
Mä aattelin, että voisin alkaa myydä seksiä.
Ei kiinnosta mitä joku mies jossain asiasta ajattelee, ei ole tähänkään mennessä löytynyt ketään sopivaa - paras siis pistää rahoiksi koko seksi-/mieselämä.
Toki myyn vaan suhtkoht. komeille, alle nelikymppisille enkä mistään satasesta tai kahdesta.
Ja kyllä, niitäkin löytyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vastauksen luulisit saavasi?Seksiä joskus elämässään myynyt nainen ei voi olla 'ehyt ja hieno'?
Useimmiten tuossa ammatissa työskennelleisiin jää psyykkiset jäljet loppuelämäkseen, joten tämä vastauksena kysymykseesi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä vastauksen luulisit saavasi?Seksiä joskus elämässään myynyt nainen ei voi olla 'ehyt ja hieno'?
Useimmiten tuossa ammatissa työskennelleisiin jää psyykkiset jäljet loppuelämäkseen, joten tämä vastauksena kysymykseesi.
Luulisin kyllä, että jotain on ollut jo ennen seksin myymistä.
Ei sillä tavoin "ehyt ja hieno" ihminen kuin valtaosa sen käsittää, ala myymään seksiä.
Joskushan seksin myyminen voi jopa eheyttää.
Tarkoitan vaan, että varmaan aika usein ennen seksin myymisen aloittamista henkilö kokee olevansa tilanteessa, jossa "ei ole enää mitään menetettävää".
Vierailija kirjoitti:
No esim. kaikki ketkä tuo Thaimaasta vaimon huolii seksiä myyneen.
Kaikki thaimaalaiset naiset ovat h*oria sulle, vai?
Vaikea sanoa, mahdollisesti jos olisin hyvin rakastunut. Muuten en varmaankaan
Mites kiky tunnit hoidetaan :D