Lue keskustelun säännöt.
Migreeni ja töissä
Kism
30.05.2017 |
Siis ties kuinka monetta kertaa olen sairaana töissä, koska ei ole ketään ketä tulisi töihin.Nyt on niin kova migreeni, että tuntuu että oksennus tulee. Päätä särkee kolmatta päivää putkeen ja tänään ei enää lääkkeet tehonneet. Ketään en saa kiinni, en muita työntekijöitä enkä esimiestä. Ihan sellainen olo, että taju lähtee ja olisi pakko päästään hämärään ja makuuasentoon.
Mitä tällaisessa tilanteessa voi tehdä?
Viimeksi olin töissä mahataudissa - elämäni kamalin päivä. Silloinkin sama tilanne kukaan ei halua tulla töihin.
Alkaa stressaamaan ja ahdistamaan tämä tilanne niin, että pelkään päivittäin, että itse sairastun tai lapset sairastuu :(
Kommentit (21)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Tiedätkö että migreeniä on monenlaista. Minulla ei ole aurallista migreeniä vaan särky alkaa aina takaraivolta ja siirtyy silmien taakse ja otsaan. Silmät ovat valonarat.Lopuksi alkaa pahoinvointi.
Muutama viikko sitten lähti toiselta puolen kasvojen ihosta tunto ja iho tuli araksi, tuntui kuin iho olisi palanut. Tämäkin diagn.lopulta migreeniksi, vaikkei minulla ollut minkäänlaista päänsärkyä.
Ap