Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Paras huvipuisto missä olet ollut? Ihan sama vaikka olisi ulkomailla

Vierailija
29.05.2017 |

Missä se oli?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin Billundin Legolandista .

Vierailija
22/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kööpenhaminan Tivoli oli sijaintinsa puolesta iloinen yllätys. Oltiin "läpikulkumatkalla" Tanskassa ja pysähdyttiin Kööpenhaminaan yhdeksi yöksi ja kaupungilla kävellessä oltiin yhtäkkiä, että herranjumala, tossa on huvipuisto? Ja sitten vietettiinkin loppupäivä siellä. :D

Minulle jäi fiilis että Tivoli oli tehty aikuisille. Siis olihan siellä lastenkin laitteita, mutta tunnelma, ympäristö, kokonaisuus oli enemmän vanhan aikainen ja kohderyhmä ei ollut lapsiperheet.

Käynnistä ei jäänyt levoton vaan aika rauhallinen fiilis.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kolunnut käytännössä kaikki kotimaiset, niistä ylivoimaisen voiton vie Powerpark. Muihin ei oikein edes tee enää mieli mennä. Ulkomailla olen käynyt Kööpenhaminan Tivolissa, Tukholman Grönalundissa, Jossain wieniläisessä puistossa, jonka nimeä en nyt muista sekä Billundin Legolandissa. Jälkimmäinen oli aivan käsittämättömän ihana paikka, niin aikuisille kuin lapsillekin. Sinne menisin mielelläni uudestaan.

Vierailija
24/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lotte world, Etelä-Korea. Aivan älyttömän iso paikka, mutta ei mitkään Disneyland jonot.

Vierailija
25/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Six Flags Magic Mountain

Vierailija
26/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Six Flags Chicagossa, Universal Studios Orlando, Kööpenhaminan tivoli, Legoland Billund, Gröna Lund, Powerpark, Linnanmäki, Särkänniemi. Vesipuistot Dubaissa myös huikeita.

Vierailija
27/27 |
30.05.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Disneyland Hong Kong ja Ocean Park Hong Kong. Ocean Parkissa yhdistetty huvi- ja eläinpuisto.